Youri's P.O.V.
Ik krijg bijna een hartinzinking van het lichaam dat voor mijn neus ligt. Ik houd mijn hand voor mijn mond om te voorkomen dat ik ga kokhalzen. Het overblijfsel van het meisje ligt in een plasje bloed, en haar rechterhand is volledig verbrijzeld. Snel zoek ik naar mijn telefoon om het alarmnummer in te typen, wanneer ik plotseling zie dat ze nog ademt.
"A-angel... Mijn vriendin..."Angel?
"Het komt allemaal goed meisje, blijf liggen. Ik bel een ambulance."
Als ik mijn telefoon nog kan vinden... Mijn ogen worden groot als ik me realiseer dat mijn telefoom thuis op de kast ligt.
"Shit..."
Ik kijk naar het amper ademende lichaam voor me. Ik moet iets doen.
"HALLO?!? IEMAND?!? IK HEB HULP NODIG!!!"
Mijn geschreeuw echoed door het bos, maar ik krijg geen reactie. Verdomme...
"Meisje, ik neem je mee naar mijn huis. Daar ga ik je wonden verzorgen."
Het is niet zo ver weg, hopelijk houdt ze het nog vol...
------------------------------------
Jody's P.O.V.
Ik probeer mijn ogen te openen en rechtop te gaan zitten, maar meteen als ik me beweeg schiet er een inmense pijn door me heen. Ik kreun en val terug in het bed. Een onbekende mannenstem stelt me gerust.
"Rustig maar. Alles komt goed. Ik heb je wonden verzorgd."
Ik slik voorzichtig en probeer dan opnieuw rechtop te gaan zitten. Dit keer lukt het. Ik lach voorzichtig naar de man die voor mij zit.
"Wie ben jij? En waar ben ik?"
"Ik ben Youri. En we zijn in mijn huis."
Ik knik.
"Jij heet Jody, toch?"
Vragend kijk ik hem aan. Hoe weet hij dat?
"Je hebt de hele tijd zitten praten in je slaap..."
Even blijft het stil.
"Wie is Angel?"
Ik schrik op bij het horen van haar naam. Angel... Angel...
"Angel is mijn vriendin."
Ik lach en houd mijn hoofd schuin.
"Angel is mijn beste vriendin."
Ik sluit mijn ogen en mompel zachtjes haar naam terwijl ik mijn hoofd heen en weer wieg.
"Angel... Angel..."
Mijn stem slaat over en ik herhaal steeds maar Angel's naam, nu met een schorre stem.
"Angel..."
Youri kijkt ongemakkelijk om zich heen terwijl ik ga rechtop zitten en hem bij zijn schouders pak.
"Heb jij Angel gezien?... Ze heeft me achtergelaten... O Angel..."
Youri neemt nu een paar stappen naar achter. Angel... Waar zou ze heen zijn gegaan?...
"Jody? Gaat het wel?"
Ik luister al niet meer. Het enige waar ik aan kan denken is Angel. mijn vriendin. Ik moet haar terugkrijgen
"Angel... Angel... Angel..."
Steeds sneller herhaal ik haar naam. Ze moet terugkomen. Ze is mijn vriendin. MIJN vriendin. Als ik haar terugvind, levend of dood. Ik laat haar nooit meer gaan.
"Angel..."
JE LEEST
Angel
HorrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...