Hier zijn de antwoordjes van mijn q/a:
Hou je van pizza?
TUURLIJK! Iedereen houd van pizza. Was dit serieus een vraag?
Hoe kwam je in hemelsgodsnaam op het idee voor dit boek?
Voor die vraag gaan we even een tijdje terug...
Het was een mooie zomerdag, de zon scheen en de vogeltjes floten hun lied. Op deze bewuste dag reed Tia samen met haar vriendin Femke naar school. Samen hadden ze het over hoe Tia stiekem een psychopaat was die s'avonds op moorden uit ging. Ze hadden een hoop ideeen en op eens riep een van hen: "Maak er een boek van!"
En dat jongens en meisjes, was de geboorte van Angel.
Hoe oud ben je?
Stiekem ben ik al 16382 jaar oud, maar omdat men niet mag weten dat ik een onsterfelijke alien ben, ben ik 14.
Wat zijn je top drie leukste boeken op wattpad?
Eens zien...
1. Duister ontwaken
2. Het dagboek van een monster
3. Dragon in war (dit vond ik echt heel goed geschreven, maar ze update het boek nooit ): ...)
Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt?
Hier moet ik even over nadenken. Het leven van een Tia is een en al raarheid. Ik zou het echt niet weten, maar ik denk dat missie koffer toch wel een van de meeste idiote dingen is die ik ooit heb gedaan. Om missie koffer kort samen te vatten:
He kijk! een koffer op priveterrein met een hek ervoor! laten we kijken wat erin zit. We kunnen er niet bij, laten we doorrijden. Laten we tien minuten later alsnog terugfietsen! We reden terug en besloten toch maar door te rijden. Toch niet want ik wil weten wat er in de koffer zit, maar we konden er niet bij. Vervolgens slopen we het hek en zit ik half vast, blablabla regular stuff.
EINDELIJK HADDEN WE DE KOFFER
koffer was leeg.
Toen we wegreden zagen we de politie langsrijden.
NEVER FORGET: missie koffer
En het engste?
Ik denk dat dat is dat mijn kleine broertje eeen mes naar me gooide. Gelukkig had ik een high tech transformerpak (een kartonnen doos) aan die letterlijk mijn leven heeft gered.
LANG LEVE DE DOZEN!!!
Vind je je eigen boeken leuk?
Ik vind het vooral leuk om het te schrijven. Soms kijk ik naar mijn aantal lezers en zit ik zo van:
WAAROM zou men dit IN HEMELSGODSNAAM lezen?!? Maar natuurlijk ben ik ze wel dankbaar!
Hoe kun je zo'n moordlustig type zo perfect bewoorden?
Diep in mezelf zoeken naar mijn eigen moordlustige zijde en kwaadaardig lachen. Daarna iedereen om je heen angst aan jagen en nog harder lachen. Je moet je inleven in je rol.
Hoe zou je reageren als je Angel in reallife tegenkwam?
Tia:Angel!!!
Angel: ?
Tia:*darth vader stem* I'M YOUR FATH- eh... MOTHE... creator?..
Angel:...
Tia: *ONVERWACHTE HIGHFIVE*
MUHAHAHAHAH
Ben jij ook zo moordlustig?
Ik? Moordlustig?!? Pfft! hoe kom je erbij!!!
*stiekeme kwaadaardige lach*
*Zit in draaistoel en aait kat terwijl ze nadenkt over kwaadaardige plannen om de wereld over te nemen en de president te vermoorden*
Op wie is Angel gebaseerd?
Ik denk op mezelf. Maar dan hoe ik zou zijn geweest als ik gek zou worden. (Als dat gebeurd zou niemand verrast zijn...)
Wanneer upload je een nieuw hoofdstukje?
Altijd meteen nadat ik het geschreven, maarja ik heb niet altijd inspiratie.
Zo, tot zover mijn q/a woohoo!
~TIA OUT~
Ps.
Demi, ik ben onkoppelbaar. Geef het op. Ik ben geen leuk stel met storm, en ja, ja ik houd wel van bananen. (Voor de mensen die dit lezen, als je het niet begrijpt kijk bij de comments. Ik ken haar in real life en ze wil me koppelen. -_-)
Pps.
Die foto deed ik per ongeluk. Geen idee hoe ik die weghaal. Don't judge me.
JE LEEST
Angel
HorrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...