Angel~
"Heb je me gemissst Angel?..."
Nee... Dat kan niet... Ik stap achteruit en begin te trillen.
"Demon?!?"
Aiden knikt langzaam en glimlacht me toe.
"Dat klopt, Angel..."
Ik wil me omdraaien en wegrennen, vluchten voor Demon. Maken dat ik hier wegkom, net zoals ik dat eerder heb gedaan. Maar wanneer ik een stap achteruit zet, weet ik dat het dit keer niet zo zal gaan.
Want Demon is gekomen om wraak te nemen, en dat betekend het einde voor Angel.
Aiden/Demon~
Midden in het dorp was Angel's geur het sterkst. De geur was nu zo overweldigend dat het onmogelijk was om vast te stellen waar deze vandaan kwam. Dus stond ik daar, in het centrum van het kleine dorpje, me te bedenken waar Angel zou kunnen zijn. Plotseling hoor ik zacht een ademhaling. Snel draai ik om, maar ik zie niks. Dan zie ik een bekend gezicht voorzichtig het hoekje om komen. Onze ogen kruisen elkaar en ik zie dat Angel verstijfd. Eindelijk. Eindelijk heb ik haar gevonden. Eindelijk is het tijd voor mijn wraak. Ik lach.
"Heb je me gemisssst Angel?..."
Angel stapt achteruit.
"Demon?!?"
Ik knik. Angel kijkt haastig om zich heen, zoekend naar een uitweg, ook al weet ze dat ze die niet zal vinden. Even geniet ik nog van haar leed. Eindelijk. EINDELIJK heb ik haar gevonden. Ik lach even hardop, en Dan begin ik langzaam haar richting op te lopen. Iedere stap die ik zet brengt me dichter bij mijn wraak. Angel blijft als bevroren staan mij angstig in de ogen kijkend. Diep in mij voel ik Aiden protesteren, maar ik duw hem achteloos weg. Ik heb nu geen tijd voor hem, ik heb eindelijk Angel gevonden, ik heb nu geen tijd voor zijn miezerige tweepotenleventje. Een meter voor Angel blijf ik staan.
"Nog laatsssste woorden, Angel?..."
Angel kijkt nogmaals haastig om zich heen. Dan kijkt ze naar de hond die naast haar staat te grommen. Haar ogen worden groot, en even lacht ze. Dan kijkt ze mij dreigend aan en knikt.
"Ja."
Daarna heft ze haar arm op en wijst met een trillende vinger naar mij.
"Kiezel."
De hond spitst zijn oren en kijkt naar Angel, volgt haar vinger en kijkt dan naar mij. Hij begint harder te grommen en zakt in de aanvals houding.
"GRIJP!!!"
JE LEEST
Angel
HorrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...