Angel's P.O.V.
Het is Jody.
Meteen ga ik rechtop staan en zet mijn onschuldige glimlach weer op mijn gezicht.
"Wat is er Jody?"
Tot mijn grote verbazing heft Jody haar geweer op en richt op mijn gezicht.
"Wat er is? WAT ER IS?!?"
Jody begint hevig te hijgen. Geschrokken stap ik achteruit. Jody kijkt me diep in mijn ogen en wijst me beschuldigend aan.
"JIJ!!!"
Zo te zien is ze achter mijn kleine leugen gekomen... Mijn onschuldige glimlach veranderd in een bloederige grijns en ik begin zachtjes te grinniken.
"JE ZEI DAT JE MIJN VRIENDIN WAS!!!"
Terwijl Jody doorraast kan ik maar aan een ding denken. Eindelijk kan ik Jody verwijderen... Jody's ogen worden groot wanneer ze mijn blik ziet, maar ze blijft me vastberaden aankijken. Geen angst. Voorzichtig legt ze haar vinger op de trekker van haar geweer. Ik kijk haar uitdagend aan.
"Doe het. Schiet je enige vriendin neer."
Tranen springen in Jody's ogen. Dan haalt ze de trekker over.
------------------------------------
Jody's P.O.V.
Mijn geweer knalt tegen mijn schouder aan vanwege de terugslag. Even sta ik wankel, maar dan hervindt ik mijn evenwicht. Tot mijn grote verbazing staat Angel nog overeind.
"Wat? H-hoe is dat mo-"
Ze legt haar vinger op mijn lippen.
"Ssst. Zeg maar niks meer."Haastig stap ik achteruit en probeer mijn geweer te herladen. In alle stress laat ik perongeluk mijn munitie vallen. Voordat ik ze kan oprapen heeft Angel haar voet er al bovenop gezet. Woedend kijk ik haar aan. Ze kijkt hooghartig op me neer. Mijn greep om het geweer verstevigd. Ik kan er misschien niet meer mee schieten, maar ik kan er nog wel mee slaan! Met al mijn kracht geef ik Angel een klap op haar borst. Ik zie hoe alle lucht uit haar longen geperst wordt en dat ze snakkend naar lucht naar achteren stapt. Ik grijp mijn kans en pak de kogels onder haar voeten vandaan. Een lach verschijnt op mijn gezicht wanneer het geweer eindelijk weer geladen is. Wankelend sta ik op en kijk Angel uitdagend aan. Met twee handen houd ik het geweer omhoog. Nog voordat Angel weet wat er gebeurd haal ik de trekker over. Angel's ogen worden groot en ze probeert nog weg te komen, maar het is te laat. Ze kijkt me aan met tranen in haar ogen.
"Jody..."
JE LEEST
Angel
TerrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...