Angel's P.O.V.
Even later lopen ik en Kiezel samen het gebouw uit. Ik kijk naar zijn rechterpoot, die nu vervangen is door een mensenbot.
"Wat lief dat we zijn arm mochten lenen, he Kiezel?"
Kiezel blaft opgewonden en loopt verder, nog steeds een beetje wankel. Ik schrik op wanneer ik voetstappen hoor. Meteen grijp ik Kiezel en duik de schaduwen in.
"Hoe gaat het met Sarah?"
"Harstikke goed, ik had het niet verwacht, maar die relatietherapie heeft echt geholpen!"
"Ha! Zie je wel!"
De twee mannen passeren mij en lopen het gebouw wat ik en Kiezel net verlaten hebben in.
"Kom Kiezel! We moeten gaan!"
Voordat ze mijn slachtoffer vinden moet ik hier weg zijn. Kiezel blaft en rent achter me aan, verassend snel voor een hond met een rechtervoorpoot gemaakt van mensenbot. Net voor we de straat uit zijn, hoor ik een hoge gil. Kiezel kijkt verbaasd om, maar rent dan vrolijk verder. Ik barst in lachen uit. Men zegt toch altijd, een hond is je beste vriend? In dat geval is Kiezel mijn nieuwe beste vriend.
"Kiezel, wij kunnen nog wel eens goede vrienden worden!"
Kiezel blaft instemmend en samen rennen we zo snel we kunnen het dorp uit.
------------------------------------
Youri's P.O.V.
Ik heb nog nooit in minn leven zo'n grote fout gemaakt. Ik had Jody gewoon in het bos moeten laten liggen. En ik had haar al helemaal niet mijn huis binnen moeten laten...
"Angel, Angel..."
Ik kijk nog steeds angstig naar Jody. Het enige wat ze heeft gezegd in die twee dagen dat ze hier was is die naam. Ze heeft alles geweigerd wat ik haar heb gegeven. Ze heeft niet gegeten, niet gedronken. Ze heeft een keer geslapen, maar toen werd ze midden in de nacht wakker. Ze heeft toen de rest van de avond geschreeuwd dat ze niet mocht slapen. Dat ze het niet verdiende. Ze moest eerst haar excuses aanbieden aan Angel...
Kan ik haar niet gewoon...
Geschrokken door mijn eigen gedachten schud ik mijn hoofd en sla mezelf. Zo ben ik niet!
"Angel.... Angel...."
Jody's schorre stem doorbreekt de stilte. Haar stem geeft me de kriebels.
Misschien moet ik het toch doen..
JE LEEST
Angel
HorrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...