Pohled Wendy
Byla jsem v ložnici a četla jsem si. Najednou se do pokoje vřítila Lily. ,,Víš co je zítra za den?" Zeptala se mě. Zavrtěla jsem hlavou a pokrčila rameny. ,,Zítra je sobota a je povolen vstup do Prasinek." Řekla natšeně. Na vybírání šatů se těšila už od Listopadu. ,,Super." Řekla jsem s falešným úsměvem.Zítra mě čeká teror. Sice umím tančit ale šaty moc nemusím, nebo spíš je nenávidím. Všude to vlaje a buď je to úplé nebo moc volné.
Lily po mě hodila nechápavý pohled ale pak se zase věnovala svému.
****
Dnes se jde do Prasinek. Lily mě už od začatku Prasinek táhne do obchodu se šaty. Jen co jsem vešly Lily si žačala šílenou rychlostí prohlížet šaty, já jsem si pomalým krokem došla k jednomu stojanu a prohlížela jsem si šaty.
Po zhruba půl hodině měla Lily šaty vybrané a teďka vybírala šaty mně. Vyšla jsem z kabinky v bílošedých šatech. ,,To je nádhera." Vydechla Lily a dlaněmi si zakryla ústa. ,,Zkus si k tomu tyhle lodičky." Řekla a podala mi světlounce šedé boty na vysokém potdatku. Zula jsem si bílé baleríny a nazula jsem si lodičky. ,,Jsi překrásná." Řekla. Mně osobně se ty šaty líbily. ,,Tak je teda beru." Řekla jsem, Lily natšeně zatleskala a já si zalezla zpět do kabinky abych se převlékla.
Po zaplacení šatů jsme se s Lily rozloučily, já jsem se vydala k Jinovi v lahvi pro několik školních potřeb, následně jsem se vydala ke Třem košťatům, kde jsem podle mého očekávání našla kluky.
,,Ahoj." Pozdravila jsem je a posadila jsem se na volné místo vedle Rema. ,,Tak co máš nakoupené?" Zeptal se mě Rem. Darovala jsem mu úsměv a na znamení souhlasu jsem pokývala hlavou. Počkala jsem až kluci dopijí a vydali jsme se zátky na hrad.
****
Ani by jste neuhodli kdo mě pozval na bál. Byl to Remus Lupin, to on mě pozval. Ani si představit nedokážete jak se při tom červenal a potom když jsem souhlasil jak radostí málem nadskakoval.
Navlíkala jsem se do šatů a po dokončení tohoto nesmírně težkého úkolu jsem pozorovala Lily jak se líčí a upravuje si vlasy do složitého účesu. Po tom jak měla účes se na mě otočila. ,,A teď ty." Řekla a já jsem už seděla na židli před zrcadlem. Lily si pohrávala s mími blonďatými vlasy a různě je do sebe zaplétala. Potom se vrhla na líčení. Podle ní jsem vypadala jak princezna, podle sebe jsem vypadala celkem k světu.
Když mě konečně už Lily vytáhla z pokoje že na nás kluci už čekají ve společence, jsem se jí v patách vydala do společenky.
Když jsem sešla po schodech kluci měli bradu až někde ve sklepení. Pousmála jsem se tomu a šla jsem k Removi. ,,Moc ti to sluší." Řekl a nabídl mi rámě. ,,Děkuji." Poděkovala jsem a příjmula jsem jeho rámě. ,,Můžeme jít?" Zeptala se nedočkavě Lily, měla na sobě světle zelené šaty s kopretinami jako ozdoba a byly na ramínka, dole měly volánky a byly zvednuté tak aby byly vidět lodičky. ,,Jasně." Odpověděl celkem nervózní James. Sirius šel s Leou Spacovou z našeho ročníku. Tvářila se trošičku naštvaně když viděla jak se na mě Sirius díval.
James odklopil podobiznu a prolezl otvorem ven, my jsme ho následovali. Když jsem byli na chodbě před podobiznou všichni vydali jsme se k Velké síni.
Zbývalo poslední schodiště, kluci se nějak dohodli jak půjdou. První šel Peter na kterého jeho partnerka čekala před síní, následoval ho Sirius s Leou, pak Lily a James a to jsem slyšeli vzrušené mumlání. A nakonec jsem šla já a Rem. Jakmile jsme se objevili na schodech ozvalo se hlasité ,,Woaw." Rem se na mě usmál a moje tváře dostaly růžový nádech. Sešli jsme schody a postavili se k naší skupince.
Přihrnula se k nám McGonagallová a začala něco říkat. ,,První tanec zahajují prefekti a primusevé. Proto chci vás tři," pohodila hlavou ke mě, Removi a Lily ,,upozornit aby jste se svými pratnery vyčkali před Velkou síní dokud pro vás nepříjdu." Řekla a odkráčela do Velké síně. Já a Rem. Máme tančit zahajující tanec. To se mi snad jenom zdá.
Potom co Sirius a Peter museli jít se svým doprovodem do síně, jsme se museli seřadit a čekat až profesorka otevře dveře. Já a Rem jsem šli jako druzí po Lily a Jamesovi. Na Removi byly vidět jisté obavy a nervozita a ani mě se nepodařila skýt tréma.
Dveře se začaly pomalu otevírat a když byly otevřené dokořán Lily a James se rozešli směr parket a to bylo znamení pro nás že je máme následovat. Zaujmuli jsme své pozice a připravili jsme se na tanec. Profesor Kratiknot mávl hůlkou a orchestr začal hrát. Po chvíli tance jsem se do toho začala vžívat a Rem zřejmě také. Cítila jsem jemný vánek jak pohybuje s volánky na mých šatech. Ani já ani Rem jsme si nevšimli že na parketu tančíme sami že ostatní ustoupili a pozorovali nás.
Teprve jak dohrála hudba jsem se rozhlédli a můj obličej začal dostávat růžovou barvu. Rychle jsme opustili parket a šli si sednou k Lily. ,,Nádherně jste tančili." Řekla Lily jakmile jsme si sedli. ,,To si nemyslím, já tančit umím ale nikdy jsem v tom nebyla přeborník." Podotkla jsem a usmála se. Lily nestihla nic říct protože ji Dvanácterák vyzval k tanci.
Seděla jsem u stolu a pozorovala jsem všechny ostatní jak si to užívají. Rem a Peter byli u stolu s občerstvením, Lily tančila s Jamesem a Sirius se vytratil již po prvním tanci. Byl to přenádherný ples, ale pro mě to bylo moc vážné, nemám ráda vážné události a proto jsem se vypařila do Nebelvírské věže.
Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři
vidím že vás kapitoly celkem baví a to jest pro mě motivace k pasní.Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...