Pohled Wendy
Seděla jsem s klukama na večeři a v klidu jsem si jedla svůj salát. Normálně bych si ho nevzala ale byla výjimečná příležitost.,,Pozor žáci." Upoutal na sebe pozornost Brumbál. ,,Chtěl bych vás upozornit že škola bude pořádat Velikonoční ples." Řekl a jiskřičky v očích mu radostně poskakovaly. ,,Termín pro vstup do Prasinek ještě upřesníme." Řekl a posadil se zpět do prostřed učitelského stolu.
,,No bezva." Vydechla jsem. ,,Copak Temnorysko ty se netěšíš na ples?" Zeptal se mě Sirius a zlomyslně se usmál. ,,Tichošlápku já tě fakt něčím přetáhnu." Řekla jsem a začala jsem se pomalu hrabat ve večeři. Všichni mí přátelé moc dobře věděli že nenávidím plesy.
,,Už půjdu." Řekla jsem klukům a vstala jsem od stolu. Vydala jsem se do sedmého patra kde sídlí Nebelvír. Buclatá dama naštěstí neměla povídací náladu. ,,Heslo?" Optala se mě. ,,Štěstí." Řekla jsem a podobizna se odklopila.
Prošla jsem společenkou a následně vyšla schody do naší ložnice. Naše osazenstvo pokoje bylo kompletní. Karoline a Elisabeth byly na jedné posteli a vzrušeně si povídaly o plese. ,,Ahoj Lily." Pozdravila jsem ji. ,,Ahoj Wendy." Pozdrav mi oplatila aniž by zvedla oči od knížky.
Došla jsem k posteli z brašny jsem si vyndala všechny učebnice a dala jsem si do ní plavky a ručník. Vlasy jsem si rozpustila a vydala jsem se do prefektských koupelen.
Sešla jsem po schodištích do pátého patra a našla obraz mořské panny. ,,Levandulová pěna." Řekla jsem heslo a už předemnou nebyl obraz nýbrž dveře. Ty jsem otevřela a vstoupila jsem dovnitř.
Celá místnost byla vykládána kachličkami z mramoru. Uprostřed se rozléhala obrovská vana která svou velikostí spíš připomínala bazén.
Jedním mávnutím hůlky jsem otevřela všechny kohoutky jak ty s vodou tak ty s pěnou. Vešla jsem do šatny kde jsme se převlékla do svých jenodílných černých plavek. S sebou jsem si vzala ručník a hůlku. Obě věci jsem si položila na mramorovou plošinku.
Vlasy jsem si stáhla do úhledného drdolu a pomalu jsem vlezla do vody. Nejkouzelnější na tom všem bylo to že na některývh místech byla voda studená a na některých teplá. Tohle jsem na téhle koupelně milovala.
Parkrát jsem si proplavala celou vanu a nasledně jsem se uvelebila na jejím kraji.
Pohled Jamese
,,Je v prefektských koupelnách." Oznámil nám Rem vesele. ,,Kluci, myslím že si půjdeme zaplavat." Řekl jsem a v tu ránu byl Sirius na nohou. Převlíkli jsme se do plavek a vzali jsme si s sebou ručníky.Sešli jsme do pátého patra a nechali Náměsíčníka aby nás vedl. ,,No ták, Reme kde je ten obraz." Ptal se netrpělivě Sirius. ,,Tady." Řekl Rem z zasmál se. ,,Levandulová pěna." Řekl Rem a my sledovali jak obraz zmizel. Potichu jsme otevřeli dveře a vešli jsme divnitř.
Jak nejtišeji to jen šlo jsme našlapovali až jsme se dostali do šatny. Tady jsme si svlékli oblečení a zůstali jen v plavkách. ,,Hurá do vody!" Řekl jsem potichu a vyběhl jsem z šatny.
Pohled třetí osoby
Dvojice chlapců která před okamžikem vyběhla ven z šatny se právě chystala skočit do vody a pocákat svou kamarádku. Zbylí dva chlapci pomalu vlezli do vody a dávali si pozor aby moc necákali.,,Jak jste mě tu našli? Jo vlastně planek." Zeptala se a zároveň si zodpověděla dívka otázku. ,,Přesně." Odpověděl jí James a skočil na Siriuse a potopil ho pod vodu.
Sirius připlaval k Wendy zezadu tak aby si ho nevšimla. Vynořil se z vody a uchopil gumičku kterou měla dívka stáhnuté vlasy, ty se jí rozpustily a chlapcům se naskytl pohled na dlouhé blonďaté a mírně vlnité vlasy. ,,Woaw." Vydechli všichni úžasle. ,,Blacku!" Vykřikla dívka a vytrhla Siriusovi gumičku z ruky. Následně si vlasy stáhla do ledabylého drdolu a skočila na dlouhovlasého mladíka.
Oba se navzájem potapěli a různě na sebe skákali až je to přestalo bavit a už jen tak seděli nebo plavali.
Po nějaké době skupinka skládající se z pěti Nebelvírů, vylezla ven z vany. Všichni se ještě pošťuchovali. Když vešli do šatny dívka si jedním mávnutím hůlky vyměnila plavky za oblečení a ručník s plavkama si schovala do brašny. Hůlku si zastrčila do vnitřní speciálně přišité kapsy.
Pohled Wendy
Vyšla jsem ven z šatny. Čekání jsem si zkrátila dáváním části s vanou do pořádku. A ještě jsem si vysušila vlasy.Za chvilku vyšli kluci z šatny a my mohli vyrazit na kolej. Vykoukli jsme ze dveří a zkontrolovali jsme jestli není někdo na chodbě. Vzala jsem si na starost plánek a vyhledávala jsem všechny možné zkratky, kterými by jsme si mohli cestu zkátit až jsme se nakonec ocitli před Buclatou damou.
Řekli jsme heslo a vešli jsme dovnitř. U schodů jsme se rozdělili a vydali jsme se do svých ložnic.
Potichu jsem našlapovala v pokoji abych nikoho neprobudila. Brašnu jsem položila vedle nočního stolku a rychlostí Nymbusu jsem si umyla zuby, převlékla jsem se do pyžama a ulehla jsem do postele.
Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři
pokud nejste jako James poter střapatý paka(bez urážky) tak jste si všimli že kapitoly vychází přesně. A já doufám že se vám kapitola líbila.Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...