Pohled třetí osoby
Otevřeným oknem do pokoje čtyř dívek, ve kterém byly jen dvě obyvatelky pokoje, vlétla velká sova pálená a vzkaz, co nesla v zobáku, upustila na záda ležící blondýnky. ,,Co to k čertu?" Zeptala se světlovláska sama sebe a rozložila pergamen.Ahoj Wendy,
přijď k nám na pokoj. Co nejdřív!
Rem.Stálo ve vzkazu.
Pohled Wendy
,,No super, teď abych vstávala." Řekla jsem nevrle a posadila jsem se. Nazula jsem si boty a vzak jsem si schovala do kapsy kalhot. ,,Jdu ke klukům." Oznamila jsem Lily, ta na důkaz že rozumí zamručela, ale pohled od knížky nezvedala. Zavřela jsem za sebou dveře a seběhla jsem schody do společenky a následně jsem vyběhla ty do klučičích ložnic.U dveří se jmenovkami kluků jsem se zastavila a zaklepala na ně. ,,Dále." Ozvalo se zevnitř a já vešla.
,,Co se děje?" Zeptala jsem se jich nechápavě. ,,Už půl hodiny se ti dva hádají s kým půjdeš na ples." Odpověděl mi James. Mezitím co jsem došla k posteli Rema a sedla jsem si na ni do tureckého sedu.
,,Samozřejmě, že půjde se mnou. Jsem přece lepší." Nadmul se Sirius. Vzala jsem knížku z Remova stolku a hodila ji po Siriusovi. ,,Nenaparuj se Tichošlápku." Dodala jsem, když ho kniha trefila do hlavy. ,,Temnorysko!" Hodil po mě naštvaný pohled. ,,Takže půjdeš se mnou?" Zeptal se mě Rem s jiskřičkami v očích. Můj pohled se přesunul na Jamese. Ten jen pokrčil rameny.
,,Nedívej se na Jamese. To ty si musíš vybrat." Řekl Sirius. ,,Nepovídej." Řekla jsem ironicky a vykulila jsem na něj oči. James i Peter se začali smát. ,,Wendy to není vtipné." Řekl nasupeně Sirius.
,,Nenuťte mě si vybírat." Udělala jsem na ně psí oči. ,,Noták můro, už si vyber." Řekl James. Hodila jsem po něm vražedný pohled a pak jsem se střídavě dívala na Rema a Siriuse.
,,Víte vy co? Já půjdu s váma oběma." Usmála se Wendy. ,,To jako vážně?" Zeptal se mě nechápavě Rem. ,,Ano. Nechci ani jednoho z vás upřednostňovat, tak půjdu s váma oběma." Usmála jsem se. ,,Tak dobře." Usmáli se oba chlapci.
,,A teď hromadné obětí!" Vykřikl James a hnal se k nám. ,,Nenenené." Vykřikla jsem, ale bylo pozdě. Už mě James, Sirius i Remus svírali v medvědím obětí. ,,Kluci, nemůžu dýchat." Řekla Wendy a vymanila se z obětí.
****
Dneska je 19.12. Čili je náš poslední Vánoční ples. Právě teď sedím na stoličce před zrcadlem a Lily mě líčí a češe. Popravdě tu sedím nedobrovolně. Na sově již mám bílošedé šaty bez ramínek a světle šedé lodičky.
,,Wendy nehýbej se!" Přikázala mi Lily, když jsem si pšikla, protože mě lechtala štětečkem pod nosem. ,,Já se snažím." Odsekla jsem a sedla jsem si znovu rovně.
Po asi dalších 10 minutách mi už Lily konečně dovolila se podívat do zrcadla na to jak vypadá. ,,Tohle snad nejsem ani já." Zasmála jsem se a podívala jsem se na již připravenou Lily. Měla dlouhé světle zelené šaty s ramínkdy, od pasu nahoru úplé a od pasu dolů navrstvené. Vypadala jako princezna.
,,Ale jsi to ty Wendy." Zasmála se Lily. ,,A teď by jsme už měly jít, nebo tam kluci vystojí důlek." Oznámila mi Lily. ,,No jo." Povzdychla jsem si a vydala jsem se ke dveřím. Sešly jsem schody do společenky a došly ke svým partnerům.
,,Nazdar Whitová, sekne ti to." Oznámil mi Sirius, když jsem k němu a Removi přišla. ,,Ahoj Blacku, ty nevypadáš, tak úděsně jako normálně." Řekla jsem mu a přijmula Removo rámě. ,,Ahoj Wendy, moc ti to sluší." Řekl potom Rem s usmál se. ,,Ahoj Reme, taky vypadáš škvěle." Odpověděla jsem mu a taky jsdm se na něj usmála. Sirius si uraženě založil ruce na prsou, našpulil pusu a zdvihl bradu. ,,Siriusi nečerti se." Ušklíbla jsem se a přátelsky jsem ho bouchla ho ramene.
Již s usměvavým Siriusem jsem se vydali do Velké síně.
Jakmile jsem se objevili na posledním schodišti se ozvalo hlasité: ,,Woaw." A pak tiché šuškání, když si všimli mě, Siriuse a Rema. Na pravé straně šel Rem a na levé Sirius. Obě ruce jsem měla uvězněné v jejich rámě.
****
Po asi půl hodině tančení a povídání si, se mi konečně podařilo sednout. ,,Copak Wendy? Vypadáš vyčerpaně." Ušklíbl se Sirius. ,,Tohle není můj šále kávy Tichošlápku. Já mám radši létání, nebo běhání po Zapovězeném lese." Odpověděla jsem mu. ,,Ok." Zamumla Sirius a šel k baru.
,,Smím prosit?" Zeptal se mě vysoký kluk s hnědýni vlasy směřující do všech možných i nemožných stran s oříškovýma očima a kulatými brýlemi, nebo-li James. ,,Jistě." Odpověděla jsem slušně a přijmula jeho nabídnutou ruku.
Došli jsme na taneční parket a začli tančit valčík. Upřímě řečeno v těch botech na podpatku jsme byla vyšší jak James, a taky to bylo kvůli tomu, že nejsem úplný trpaslík, narozdíl od Lily.
Hudba přestala hrát a já byla ráda, že James nechce tančit další tanec. Společně jsme odešli k našemu stolu a sedli jsme si k němu.
,,Nechcete si zajít do lesa?" Zeptala jsem se jich. Lily tam naštěstí nebyla. ,,Jasně. Ale asi ne v tomhle." Odpověděl Rem. ,,Tak jdem." Zavelel Sirius a my se vydali zpátky do Nebelvírské věže.
,,Kam asi tak jdou?" Zeptala se Marlene McKinnonová. ,,Tam, kam ty ne." Ušklíbla se Wendy na Marlene. Marlene na ni hodila nechápavý pohled, ale pak to už neřešila.
Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři,
moc nemám co říct k tomu to, snad jen to, že se mi bude po Vánočním plese stýskat😢. Doufám, že se vám kapitola líbila. Omlouvám se za chyby😅 a jsem hrozně moc ráda😍, že se vám příběh líbí.❤Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...