Pohled třetí osoby
Hned co světlovlasá dívka dovedla dlouhlovlasého chlapce k chlapci ležícímu v bezvědomí se oba i s ním rozběhli na ošetřovnu.****
Už jsou to tři hodiny co sem hocha donesli. Dívka seděla na zemi mezi volným lůžkem a lůžkem kde ležel ten chlapec. Tvář měla zabořenou do kolen a tiše vzlykala. Dlouhovlasý chlapec nervózně chodil po ošetřovně tam a zpátky.
,,Slečno Whitová pane Blacku budu vás muset poprosit aby jste odešli." Oznámila jim lékouzelnice. ,,Ne. Já nejdu." Vzlykala dívka. To bylo vůbec poprvé co jí někdo viděl brečet.
,,Wendy tím, že tu strávíš celou noc nic neuděláš." Řekl nabroušeně dlouhovlasý hoch. ,,Siriusi." Postavila se dívka opatrně na nohy. ,,Wendy jdeme." Řekl rázně hoch. ,,Ne! Já nejdu." Řekla pevně dívka a dívala se mu hluboko do očí. ,,Dobře." Vydech Sirius a sám odešel z ošetřovny.
,,Madam Pomfrayová můžete jít spát. Já ho tady pohlídám." Řekla blondýnka lékouzelnici. ,,Tak dobře." Souhlasila čarodějka a odešla do svého kabinetu. Jen co zhasla, Wendy z vyskové boty vytáhla hůlku.
,,Prosím ať to vyjde." Brblala si pro sebe. Hůlku měla zhruba 20 centimetrů nad Jamesovým hrudníkem, zavřela oči a pak vyslovila kozlo. ,,Enervate." Jako by se nic nestalo.
,,Já to věděla, že je to kouzlo na nic." Vjela si rukama do vlasů a kecla si na zadek na židli vedle lůžka. ,,Jaké kouzlo je na nic?" Zachraptěl James. Wendy vyletěla ze židle a vrhla se k Jamesovi. ,,Jamesi!" Doslova na něj skočila a začala ho objímat. ,,Jak ti je?" Zeptala se ho Wendy a pustila ho z objetí. ,,Tak dobře jsem se už dlouho nevyspal." Odpověděl jí vesele chlapec. ,,Tak to je skvělé, aspoň můžem dooslavit Nový Rok. Jsi tam sebou ve společence sekl." Zasmála se Wendy a společně s Jamesem odcházeli zpět do Nebelvírské společenky.
Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři,
dnešní kapitola je malilinko kradší😅, teď nemám ňák produktivní období, ale jako jsem ráda, že vůbec něco vydávám😂. Jinak kapitoly nebudou vycházet pravidelně. Omlouvám se za chyby a dpufám, že se vám kapitola líbila.❤💛❤Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...