Pohled třetí osoby
Wendy skončila poslední hodina kterou byla obrana proti černé magii. ,,Slečno Whitová počkejte prosím." Poprosil svou sestru učitel. ,,Ano profesore White." Řekla dívka a naznačila svým přátelům aby šli na před.,,Ahoj sestřičko." Řekl profesor. ,,Copak potřebuješ bratříčku?" Zeptala se ho dívka jenž svíral v pevném objetí. ,,Nechceš jít se mnou na ples?" Zeptal se jí. Dívka se pousmála. ,,Noo... Zatím mě nikdo nepozval a od nikoho to pozvání nečekám. Tak klidně." Řekla jeho sestra a krátce se zasmála. ,,Tak se teda uvidíme na plese." Řekl vesele profesor a posledním pevným objetím se se svou sestrou rozloučil.
Wendy si přehodila brašnu přez rameno a vydala se do Nebelvírské společenské místnosti.
Buclaté damě řekla heslo a rychlým krokem prošla společenkou. ,,Temnorysko!" Vykřikl někdo za jejími zády. ,,No?" Otočila se s tázavým výrazem k mladému Blackovi. ,,Nechtěla by si jít se mnou na ten ples?" Zeptal se jí. Ta jen nevěřícně vytřeštila oči. ,,Takže náš superznámý Sirius Black, Bradavický Cassanova a jeden z Pobertů ještě nemá doprovod ňáké velice ,,milé" a ,,chytré" dívky." Řekla a zasmála se na celou společenskou místnost.
Všichni se tím směrem odkud se bohatý proslov ozýval dívali. Wendy zavadila okem na zemi smíchem se válejícího Jamese. ,,Promiň Tichošlápku, ale měl si přijít dřív." Řekla Wendy a vesele na něj mrkla.
To ještě svět neviděl, ani Merlin by tomu nevěřil že se najde nějaká dívka která Siriusi Orionovi Blackovi II. odmítne pozvání na ples.
Sirius sklesle došel ke skupince chlapců a nevěřícně se zhroutil do nejbližšího volného křesílka. ,,Neboj Siriusi, to bude v pořádku." Chlácholil ho Remus. ,,Nebude. Siriuse totiž ještě žádná neodmítla." Řehtal se na zemi James. Remus do něj nohou jemně kopl a to způsobilo že se začal ještě víc smát.
****
Lily si oblékala její nádherné světlounce zelené šaty. Zatím co Wendy ještě seděla bez známky toho že by se na nějaký ples chtěla jen podívat. ,,Wendy pomůžeš mi s vlasy prosím." Poprosila ji Lily. ,,Jo." Odpověděla jí světlovláska a vstala z postele a mířila za druhou dívkou.
Wendy jí vlasy různě pročesávala a splétala až z toho vzniknul nádherný ale ovšem velice složitý drdol. Nakonec Wendy vyčarovala velký květ lilie, očarovala ho kouzlem proti vadnutí a připevnila jí ho k drdolu.
,,Můžeš otevřít oči." Řekla radostně světlovlasá dívka a sledovala rudovlásku jak se drží aby se nerozplakala. ,,To je tak krásný děkuju." Vydechla Lily dojatě a objala ji. ,,Ještě štěstí že zatím nejsi nalíčená jinak bych to měla na košili." Řekla rozpustile Wendy a zasmála se, co taky jiného čekat od Poberty.
Lily se ještě nalíčila a hned potom Wendy zahnala se převléct do svých šatů. Následně ji nalíčila a rozpustila jí její dlouhé vlasy.Lily jako vždy když jí něco udělalo velkou radost zastleskala rukama.
Lily z pokoje doslova vylítla a mířila si to do společenky kde na ní čekal James. Všech jich šest se vydalo k Velké síni.
Wendy šla jako první. Její rudé šaty ve předu nad kolena a v zadu až na zem jí vlály. Ona sama se divila že se přítomníci opačného pohlaví opravdu nerozložili.
Profesor White vyšel pár schodů aby byl blíž k ní a nabídl jí rámě. Wendy jako správně vychovaná mladá dívka rámě přijala. Dvojice sourozenců sešla schody a vstoupila do Velké síně.
****
Síň byla naplněna žáky. ,,Nyní bych proprosil pana profesora Whita a jeho společnici o zahajovací tanec." Řekl Brumbál a mrkl na dvojici. ,,To si mi neřekl." Šťouchla dívka do chlapce a nemile se zatvářila.
Dvojice vstoupila na parket a zaujmula základní pozici. Hudba začala hrát a na dvojici se upíraly všechny pohledy a jeden z nich propaloval profesorovy záda.
Po dotančení se dvojice uklonila a s obrovským potleskem, který se musel ozývat až na druhé straně hradu si odešla sednout.
Pohled Wendy
Freddy musel odejít a já zůstala sedět na místě. Podle tiché skoro neslyšitelné chůze za mými zády jsem poznala že se ke mně bliží Sirius.Otočila jsem hlavu a spatřila jsem jeho škodolibý úšklebek. ,,Smím prosit?" Zeptal se, nabídl mi ruku a mírně se uklonil. ,,Ale jistěže." Řekla jsem vážně a vstala.
Došli jsme na parket, začal hrát valčík. Když jsem se Siriusem tančila poprvé bylo to jako chodit po ledu, nebezpečně, kluzké a hlavně studené, zatímco teď to bylo jako chůze po okvětních lístcích. Přišla řada na další otočku.
Hudba dohrála, Sirius se mi uklonil a já udělala pukrle. Podívala jsem se k učitelskému stolu, Brumbál se potměšile usmíval a tleskal, bratříček taky tleskal a usmíval se na nás usměvem kterým by okouzlil kdejakou dívku.
Opustili jsme parket a s ním i celou Velkou síň. Na schodech jsme potkali Rema s Peterem. Všichni čtyři jsem vyrazili do společenky.
Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři
omlouvám se za zpoždění, snad se kapitola líbila.Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...