Pohled Siriuse
Seděli jsme na snídani. Wendy padala hlava protože ona šla spát když já jsem měl hlubokou půlnoc. ,,Dobré ráno." Pozdravila nás ředitelka a položila před nás naše rozvrhy.Vykulil jsme oči. Dneska jsme měli jenom létaní a dějiny famfrpálu. ,,Já to tu miluju." Řekl jsem a radostí jsme objal Wendy. ,,Já taky." Řekla a zívla. ,,Nespi mi tady. Děláš mi jen ostudu." Řekl jsem a dloubl jsme jí do ramene. ,,Já že ti tu dělám ostudu?" Vykulila na mě její kameně šedé oči. ,,To ty si ten co se vyspí s každou holkou kterou potká." Řekla.
Neurazil jsem se protože si zase zívla. Vypadala směšně a zároveň roztomile. ,,To není pravda. Mám pravidla." Řekl jsem a otočil jsem se na ní. ,,Zapsané v deníčku." Řekla a vstala od stolu. ,,Jo. Držím se systému." Usmál jsem se na ni. Vypadala vážně roztomile když byla rozespalá.
Došli jsme do našeho pokoje. ,,Co to máš?" Zeptal jsem se jí když z jejího kufru vytáhla ampulku s modrým lektvarem. ,,Životabudič." Řekla a celé to vypila. Zatřepala hlavou a v mžiku vypadala živě.
,,Můžeme už jít?" Ptala se mě když stepovala před dveři do předsíňky s koštětem v ruce. ,,Jo můžem." Odpověděl jsem jí. Jak Nymbus vystřelila z pokoje a běžela na famfrpálové hřiště.
****
,,Milí žáci, protože zde máme dva hráče famfrpálu, tak si zahrajeme." Řekla vesele ředitelka a všichni se začli usmívat. ,,Určím dva kapitány a ti si vyberou družstva." Řekla.
Vybrala tedy dva kapitány a pak nám přikázala ať si stoupneme do skupinky na jakém postu hrajeme. S Wendy jsme si stoupli do skupinky ve které byli odrážeči. Wendy do mě šprtla její pálkou. A to bych nebyl já bych jí to nevrátil.
Pohled třetí osoby
Dvojice Bradavických studentů se poštuchovala a proto nevnímala že už kapitáni vybírají.,,Whitová, Black." Řekl jeden z kapitanů a dvojice najednou přestala a věnovala mu všechnu pozornost. ,,Co tam tak stojíte, jak dva sloný sloupy? Pojďte sem." Ukázal na ně kapitán. Oba dva se začali smát tomu co právě kluk který si je vybral řekl, ale vyšli ze skupinky a šli k němu.
Dorozebraly se týmy a mohlo se začít hrát. Jejich kapitán je zkoušel i vyměňovat že chvíli Wendy hrála na postu střelce a Sirius odrážeče, pak že zas Sirius hrál za střelce a Wendy za odrážeče a nakonec oba za střelce. Tohle experimentování jim dost pomohlo a jejich tým získal značný náskok.
Po prvním chycení zlatonky byl oběd a po něm následovaly dějiny famfrpálu.
Wendy a Sirius si sedli vedle sebe. Wendy si pečlivě zapisovala každé slovo jejich profesora a Sirius jako v jakékoli hodině dějin usnul.
,,Famfrpál není v evropě moc rozšířený, zato ve Velké Británii pořádají mistrovství a mají tam víc než 50 famfrpálových družstev." Říkal učitel a žáci si pečlivě zapisovali. ,,Slečno Whitová můžete mi prosím říct co byl předchůdce nynějších obručí?" Položil profesor otázku. ,,Byly to koše." Odpověděla mu a dále se věnovala zápisu. ,,Správně." Řekl a něco si zapsal do notesu.
,,Siriusi vstávej." Dloubla do něj Wendy když byli poslední ve třídě. ,,Co je? Co se děje?" Zeptal se jí rozespale. ,,Nic se neděje. Co by se mělo asi tak dít?" Zeptala se ho vesele.
,,Běž spát na pokoj já mám ještě tréning." Řekla mu když scházeli ze čtvrtého patra. ,,Jak to, že máš tréning a já ne?" Zeptal se jí dotčeně. ,,Jsi moc přetažený. Bež si lehnou omluvím tě u profesorky." Řekla mu a přátelsky ho poplácala ho zádech. Sirius jen přikývl a v druhém patře se od ní odpojil. Wendy sešla schody až do přízemí a šla na hriště kde už jí čekala profesorka i se třídou.
Pohled Siriuse
Došoural jsem se na pokoj. Hned jak jsem přišel lehl jsem si a v zápětí jsem usnul.Když jsem se probudil venku už byla tma a budík na nočním stolku ukazoval půl osmé. ,,No super. Prošvihl jsem večeři a nevím kde je kuchyň." Začal jsem si stěžovat sám pro sebe.
Po chvíli stěžování si jsem si ze skříně vzal ručník a šel jsem se osprchovat. Svlékl jsem si ze sebe stejnokroj a ostatní oblečení. Vlezl jsem si do sprchy a zapnul jsem vodu, ovšem tu jsem zase v zápětí vypnul. Byla studená jako led. Znovu jsem jí pustil. Už tekla příjemě teplá voda.
Vzal jsem své mýdlo a namydlil jsem se. Vodou jsem spláchl mydlinky a do rukou jsem si vzal šampón. Své vlasy jsem namočil a dal jsem na ně šampón. Umyl jsem si hlavu a po důkladném umytí jsem vylezl ze sprchy ven.
Vzal jsem si ručník a obmotal jsem si ho kolem pasu. Pozbíral jsem si všechny svoje věci a opustil jsem koupelnu. Věci jsem hodil do skříně a oblékl jsem si "pyžamo". Ručník jsem dal sušit a lehl jsem si do postele.
Na Wendiném stolku ležely dvě knihy. Vrchní jsme si vzal do rukou a začal jsem číst. Po půl hodině se dveře do pokoje otevřely a v nich stála Wendy.
Vlasy měla vyfoukané od větru a usínala ve stoje. Zvedla ruku na pozdrav. Pobrala si svoje věci a zavřela se v koupelně. Pokračoval jsem dál ve čtení. Na to že mě nikdy číst moc nebavilo, tak s touhle knihou to byla vyjímka. Byla napínavá, veselá, zkráceně řečeno skvělá.
Wendy vyšla ven z koupelny. Vlasy měla vysušené kouzlem. Dala si věci do skříně. Jak došla k posteli tak si do ní unaveně lehla. Ani se neuráčila se zakrýt přikrývkou. Ležela na břiše a rukama si přitáhla polštář. Měla na sobě bílou a celkem dost krátkou noční košilku, která ji trochu prosvítala.
Zakryl jsem jí přikrývkou, odložil jsem knihu zhasnul jsem světlo a sám jsem se uvelebil ke spánku.
Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři
nemám k tomu moc co říct🙂, tak jen budu doufat že se vám kapitola líbila. A moc děkuju za ohlasy.P.S. Sirius je asi nemocnej
Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
Hayran KurguNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...