60. Šaty

197 14 2
                                    

Pohled třetí osoby
Pětice Nebelvírů šla po cestě do známé kouzelnické vesnice a vesele se bavila.

,,To jako myslíte vážně?" Zeptala se jich nevěřícně světlovláska. ,,Smrtelně zlato." Odpověděl jí dlouhovlasý mladík. ,,Lily prosím." Udělala blondýnka psí oči na svou kamarádku. ,,Já proti tomu nic nemám." Usmála se na svou kamarádku zrzka. ,,To ti nedaruju." Zavrčela na zrzku blondýna a rozběhla se pryč od nich.

,,Kampak kampak?" Zeptal se jí mladý Black, jež jí chytil za zápěstí a stáhl zpět k sobě. ,,Pryč od vás. Vážně na ten ples nechci. A už vůbec ne v šatech, které mi budete vybírat vy s Lily. To je vražedná kombinace." Vytrhla Wendy svou ruku ze Siriusova sveření a znovu se rozběhla k Prasinkám.

,,Tak dost!" Vykřikla Lily. ,,Ty s námi půjdeš! Ať už dobrovolně nebo ne!" Křičela naštvaně Lily. ,,Lilyano Evansová! Nepřipadá v úvadu! Ty a oni dohromady jste smrtící kombinace! Jste schopní vydržet v tom obchodě několik hodin!" Křičela nazpět Wendy.

,,Wendy Emmo White-Blacková ty s námi půjdeš nakupovat šaty." Řekl nesmlouvavě Sirius a přehodil si ji ořes rameno. ,,Siriusi Orione Blacku II. Jak jsi u všech ďasovců myslel to Blacková?!" Bušila ho Wendy do zad. ,,Že jsi jen a jen moje." Zasmál se štěkavě dlouhovlásek a nic si nedělal z toho, že ho dívka bije.

Světlovláska do něj ještě chvíli pušila pěsti, pak se však naklonila k drastičtějšímu opatření a zaryla mu svůj ostrý loket do zad. Dlouhovlásek vykřikl bolestí a pustil dívku nesoucí přes rameno na zem. Ta se odrazila rukama od země a rozběhla se pryč.

,,Nenechte ji utéct!" Rozkřikl se brýlatý mladík a rozběhl se za prchající Nebelvírkou. ,,Za ní!" Rozkřikl se dlouhovkásek a jak střela se řítil za jeho kamarádem. Rudovláska se zjizveným chlapcem pochopili, že to nemá smysl a pomalou chůzí mířili k obchodu s šaty.

****

,,U všech svatých hejhuláků okamžitě mě pušťte!" Křičela Wendy když s ní James a Sirius vcházeli do obchodu s šaty.

,,Laskavě se uklidni a zapluj do kabinky. Na tumáš šaty." Řekla jí Lily a vrazila jí do rukou asi troje šaty. Wendy své pokusy o útěk radši nechala být, jinak by to mohla schytat hůř.

Zavřela se teda ve zkušební kabince a oblékla si první šaty. Byly světlounce zelené po kolena dlouhé, sukně byla mírně navrstvená a měly řisoké ramínka.Wendy otevřela dveře kabinky a znuděně vyšla ven.

,,Páni. Máš velice dlouhé a nádherné nohy." Poznamenal Sirius. ,,Jdi se bonout." Zavrčela na něj Wendy. ,,Ne tyhle ne." Rozhodl James. Lily jen souhlasně kývala. ,,Proč ne? Vždyť Wendy sluší." Odmítal Sirius. ,,K ničemu jí neladí." Opověděla mu Lily. Sirius si Wendy znovu změřil pohledem a nakonec slouhlasil.

,,Zkus ty žluté." Řekl Remus. Wendy si povzdychla a zašla zpět do kabinky. Sevkékla ze sebe zelené šaty a oblékla si kanárkově žluté dlouhé až na zem s velkým výstřihem a úzkými ramínky.

,,Otoč se." Přikázala jí Lily. Wendy se poslušně otočila. ,,Ne! V žádném případě." Shodli se všichni. Světlovláska si znova zabrala kabinku. Do rukou vzala černé se zlatým pruhem, spodní část byla zvednutá aby byly vidět boty.

,,Jsou překrasné!" Sepjala rudovláska ruce. ,,Ne." Kroutili kluci záporně hlavou. ,,Vždyť jsou nádherné! Co proti nim máte?" Vyjela na ně zrzka.

Mezitím co se tam brýlatý a dlouhovlasý mladík hádali se zrzkou. Zjizvený hoch podal Wendy inkoustově modré šaty posázené v horní části perlami. Měly jen jedno ramínko a byly dlouhé až na zem, sukně byla navrstevá a byly na nich i volánky, postupně šly z inkoustové až k světle fialové, ale inkoustová na šatech převáhala.

Wendy zašla zpět do kabinky a navlíkla se do inkoustových šatů. Pak vyšla ven.

,,Hej!" Rozkřikla se po hádající trojici. Ti na ni upřeli svou pozornost. Jakmile ji spatřili dvoum mladíkům spadla čelist na podlahu a rudovláska vesele zatleskala rukama.

,,Jaké máš boty?" Zeptala se jí. ,,Takovéhle." Nadzvedla Wendy sukni a ukázala dívce zlaté střevíčky. ,,Tyhle nemůžeš mít!" Prostestovala a podala jí černé boty na jehlách.

,,Lily ty bláznivko. Už tak mám skoro 2 metry a na ples stejně asi půjdu se Siriusem nebo Remusem a i v nišších botech jsem vyšší." Protestovala zase Wendy.

,,Zkus si je!" Řekla nesmlouvavě Lily a podala jí boty. Wendy si od ní boty vzala a sedla si naschody. Když měla boty nazuté stoupla si na nohy a došla k Siriusovi. Byla asi o 4 centimetry vyšší jak on.

,,Tohle se mi nelíbí." Řekl Sirius. ,,Dobře. Tak tyhle." Podala dívce polobotky na zhruba 4 palcovém širokém podpatku. Wendy si je poslušně nazula a znovu si stoupla vedle Siriuse, teď byli přibližně stejně vysocí. Lily si před ně stoupla a sledovala Wendy. Měřila si ji od hlavy k patě a zase zpět, pak vesele zatleskala rukama co dělala vždy, když byla natšená.

,,Opovaž si s nimi něco udělat!" Vyhrožovala jí rudovláska. ,,Neboj." Uklidňovala jí Wendy když šla ke kabince se převléct do svého civilního oblečení.

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti.

Ahoj mí milí čtenáři,
stejnr to nečtete, tak proč to píšu🤷‍♀️. Jinak nevím jestli vás takove kapitoly bavi nebo ne, tak bych byla ráda kdyby jste se vyjádřili. Omlouvám se za chyby😁.

Neplecha ukončena.

Mí noví bratři PobertovéKde žijí příběhy. Začni objevovat