Pohled Wendy
Od prvního famfrpálového turnaje uběhly skoro tři měsíce.Sedím zrovna s Lily a poberty na večeři, Brumbál předstoupil před svůj pultík a začal mluvit. ,,22. Prosince se uskuteční Vánoční ples. Ples je uspořdán pro páté, šesté a sedmé ročníky, žákům nejmenovaných ročníků není vstup doporučen pokud nemáte partnera nebo partnerku z uvedených ročnících." Řekl a všechny si přejel pohledem. ,,A proto je povolen vstup do Prasinek. Děkuji, že jste mi věnovali pozornost." Řekl a sedl si za profesorský stůl. Síní se ozvalo veselé štěbetání a pištění.
Rychle jsem vstala od stolu a vydala jsem se do společenky.
,,Heslo?" Zeptala se mě buclatá dáma. ,,Sněhová námraza." Řekla jsem a podobizna se odklopila. Rychlým krokem jsem vešla dovnitř, prošla společenku a vyšla jsem po schodech do pokoje. Uložila jsem si věci na místo kde mají být a vyrazila jsem do stiných chodeb Bradavic.
Sedla jsem si za bronzovou sochu Helgy z Mrzimoru a začala jsem vzpomínat na domov ve kterém jsem měla taneční sál. Najednou se na protější zdi objevily velké tmavé dveře. Otevřela jsem je a uviděla jsem gramofón, taneční parket a zrcadla.
Sundala jsem ze sebe hábit a přičarovala jsem si taneční legíny a tričko. Mávla jsem hůlkou abych zapla gramofón. Začala hrát nějaká melodie a já začala tančit podle citu. Baletní kroky dodávaly ladnost.
Dohrála hudba a já uslyšela tleskání. Otočila jsem se a spatřila jsem vetřelce v podobě Pobertů. Znovu jsem mávla hůlkou, vyměnila jsem desku a znovu jsem pustila gramofón. Jak jsem si stihla všimnout kluci si sedli do křesel a pozorovali mě jak tančím. Teď jsem dala přednost baletu tak jsem ji přičarovala baletní piškoty a 'vytoupení' mohlo započít.
Zakopla jsem o svůj kotník špičkou a spadla jsem, už se mi nechtělo tančit ani se mi nechtělo vstávat. Prostě jsem tam ležela bez jediného pohybu. Kluci hned po pádu se ke mě přihrnuli a začali se mě vyptávat jestli se něco nestalo. Pak jsem vstala a mávnutím hůlky jsem byla převlečená. Otevřela jsem dveře a bez rozloučení jsem opustila záhadnou místnost.
Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři
jak jistě vidíte kapitoly vychází přesně.Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...