45. Příprava na Halloween

231 11 0
                                    

Pohled třetí osoby
Pětice nebelvírů vyběhla z učebny přeměňování a pádili k Nebelvírské věži.

,,Pohněte! Párty začíná přesně za 4 hodiny 15 minut a 36 vteřin!" Křičel na ně James. ,,My víme Jamesi." Dostal ze sebe Remus a zhluboka se nadechl. ,,To je dobře, protože musíme všechno připravit, tak, aby to bylo dokonalé." Oznámil jim James a přidal.

,,Tohle mě nebaví. Společenka je daleko!" Zastavila se Wendy a z kapsy habitu vytáhla zmenšené koště. Kouzlem ho zvětšila do původní podoby a nasedla na něj. Rozletěla se za klukama a ani ne za 3 vteřiny už byla nad nimi. ,,Chceš svézt Reme?" Zeptala se chlapce s medovými vlasy. ,,Jasně." Odpověděl jí Rem a podával jí ruku. Wendy chlapce za ruku chytila a vyzvedla ho k sobě na koště. ,,Teď se pořádně drž." Upozornila ho blondýnka a plnou rychlostí se rozletěla ke společenské místnosti Nebelvíru.

,,To si dělá srandu, ne?!" Rozkřikl se Sirius naštvaně. ,,Co je Siriusi?" Zeptal se ho vyjukaně James. ,,Já si přece zasloužím víc letět s ní na koštěti!" Máchal naštvaně rukama kolem sebe. ,,Jak si viděl, tak na to s Wendy nemáte stejný názor." Oznámil mu James a dál běžel po chotbě. Sirius naštvaně vydech a dohnal Jamese.

****

Pohled Wendy
,,Je to kononalý." Řekl James a přiložil si ruce na srdce. ,,Překonali jsme se." Dodala jsem a stoupla jsem si vedle Jamese. ,,Souhlasím." Řekl Rem. ,,A já jsem vyčerpán." Řekl unaveně Sirius a svalil se na pohovku. ,,Ale copák, náš malý Siriusek nemá energii na to, aby nabaloval holky ve svém sexy kostýmku?" Zeptála jsem se ho s velkou dávkou ironie v hlase. ,,Na to mám energii vždy." Vyskočil najednou Sirius. Všichni čtyři jsme se zasmáli tomu jak se Sirius zatvářil.

,,Tak v 19:15 sraz v našem pokoji." Řekl James. ,,Musíme se přece obléct do našich fešných kostýmů." Dodal a ušklíbl se. ,,No jo, ty kostýmy." Zasměje se Rem. ,,Já nechtěla být za play boy kralíčky." Řekla jsem mu. ,,Promiň, já si myslel že si dělají srandu." Začal si Rem mnout týl. ,,Já taky." Zasmála jsem se nervózně. Chvíli bylo ticha, a pak jsme oba propukli v hlasitý smích. ,,Tak nic. Já jdu za Lily." Řekla jsem Removi a odešla jsem ze společenky.

Pomalu jsem vyšla schody do pokoje a tam jsem si sedla na zem a poslouchala jak se Karoline a Elisabeth baví o tom co si dneska vezmou na sebe.

,,Co budeš mít za kostým?" Zeptá se Elizabeth Karoline. ,,Půjdu za sexy upírku. Doufám, že si mě tento rok Sirius už konečně všimne." Nad jejími slovy jsem se musela uchechtnout. ,Chudák Karoline.' Řeknu si v duchu. ,,A za co jdeš ty?" Zeptá se naoplátku Karoline Elizabeth. ,,Já jdu za leprikonku." Odpoví jí Elizabeth.

Karoline je do Siriuse poblázněná už přes 2 roky a furt se snaží, aby si jí všiml.

Podívala jsem se na budík na Lilyině stolku a zjistila že za 5 minut začíná večeře. Zvedla jsem se ze země a vydala jsem se za Lily do knihovny. Během přeměňování mi říkala že si bude psát úkoly.

Sešla jsem schodiště do společenky, ve které byla všechna výzdoba ještě schovaná pomocí kouzla. Prošla jsem podobiznou a vydala jsem se ke knihovně.

****

,,Ahoj Lily." Pozdravím rudovlásku a sednu si na židli vedle ní. ,,Ahoj Wendy. Už mám všechno hotové." Oznámí mi Lily a obě se vydáme na večeři.

,,Je mi Karoline líto." Řekla jsem najednou. ,,Mně taky Wendy. Ale nic s tím nemůžeme udělat, protože by nám to nevěřila." Odpověděla mi Lily. ,,Ty jsi zase odposlouchávala cizí rozhovory?" Zeptá se mě Lily. ,,Ne, jen jsem seděla a koukala se z okna." Udělala jsem neviné oči. ,,Achjo. Wendy Wendy. Ty mě jednou zabiješ." Řelne Lily. ,,Já ne, to James." Zasměju se a Lily se mému vtipu zasměje také.

Pohled třetí osoby
Obě dívky došly do Velké síně a každá si šla sednout jinam. Rudovláska zamířila k jejím kamarádkám na konci stolu, který byl blíže dveřím a blondýnka si šla sednou do středu stolu k jejím kamarádům.

Sedla si na své obvyklé místo mezi nebelvírským chytačem a mladým vlkodlakem.

,,Tak co Wendy. Kolik holek jsi už slyšela říkat, že dofají že si jich všimnu?" Zeptal se s pobavením v hlase dlouhovlasý mladík. ,,Zatím jen dvě." Odpověděla mu světlovláska a na talíř si nandala rybu a bramborovou kaši. ,,To je nějak podivuhodně málo." Řekl mladý Black a znuděně se zapřel o loket. ,,No jo, asi ztrácíš svůj šarm." Posmíval se brýlatý kluk svému příteli. ,,Jamesi! Dneska večer ti dokážu že se mílíš!" Hodil po něm dlouhovlásek ošklivý pohled a pak se oba rozesmějou. ,,Dobrou chuť vy dva." Uchechtl se nad jejich chováním Remus a pustí se do svého stejku.

Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.

Ahoj mí milí čtenáři,
vím že už je to dlouho od poslední kapitoly. Já vím. Prosím neukamenujte mě!😢
Moc se vám za to omlouvám, ale nebyly nápady ani motivace.😓
Teď jsem se k tomu konečně dokopala a doufám že se vám kapitola líbila. Jinal se omlouvám za chyby.

Neplecha ukončena.

Mí noví bratři PobertovéKde žijí příběhy. Začni objevovat