Pohled třetí osoby
Pětice nebelvírských studentů procházela hradem až došla ke vstupní síni. Tam se začala pošťuchovat a následně jeden z chlapců vyběhl ven a za ním jak střela běžela dívka a následoval je zbytek chlapců.Zastavili se až na kraji lesa. Dvojička se zastavila a čekala na zbylé tři chlapce. ,,Opravdu tam chcete jít?" Zeptal se Sirius. ,,Jistě." Řekl James a škodolibě se pousmál. ,,Tak na co čekáme?" Zeptala se dívka a pomalu chlapcům zmizela z dohledu. Čtveřice nebelvírů na nic nečekala a rozběhla se za ní.
Wendy už jen v plavkách skočila do jezera a užívala si příležitosti kdy tu ještě může být. Chlapci potichu našlapovali aby si jich nevšimla. ,,Vím že tam jste." Řekla Wendy, až moc dobře je znala na to aby se nechala jimi vystrašit. Chlapci vyběhli taky už jen v plavkách a skočili za ní. Asi půl hodini skotačili ve vodě dokud jim nezačaly mrznout prsty.Na břehu se kouzlem usušili a vydali se hlouběji do temného lesa. (Protože koupat se v lednu v jezeře je celkem divný, ale co jsou to poberti. Pozn.Autorky)
Došli na zasněženou mýtinu a tam se začli všichni pošťuchovat. Následně se zpustila válka mezi Wendy, Remusem a Peterem proti Jamesovi a Siriusovi. Vzduchem lítaly sněhové koule a vznikaly sněhové hradby. Oba týmy opustily svá opevnění a postavili se druhému týmu tváří v tvář.
Započala né sněhová bitva nýbrž sněhová válka. Všichni různě pobíhali po mýtině a házeli po sobě sníh. James se chystal hodit sněhovou kouli na Wendy, ale ta proti němu rozběhla a srazila ho do studeného bílého pokladu. ,,To je proti pravidlům!" Vykřikl James. ,,Ale pravidla nebyly určeny." Zasmála se dívka a vstala. James se ale nedal a vyčkával chvíli vhodnou na pomstu.
Naskytaly se mu spousty možnastí, ale James stále čekal. Nastala bryliantní chvíle. Wendy stála pod zasněženou větví. James vzal hůlku a mávnul s ní. Všechen sníh, který byl na větvi se sesypal na Wendy. ,,Jamesi!" Křičela Wendy.
****
Pětice nebelvírů se vracela zpět na hrad když uslyšeli dupot kopyt. ,,Kentauři." Řekl vyplašeně Sirius. Pětice rychle utíkala k hradu. ,,Nestihneme jim utéct." Řekla Wendy. ,,Proměňme se." Řekla. ,,A co chudák Rem." Řekl Sirius. ,,Použiju na něj zastírací kouzlo." Odvětila. ,,Není čas!" Vykřikl James.
James, Sirius a Peter se proměnili do svých zvířecích podob. Wendy mezitím na Rema použila zastírací kouzlo a následně se sama proměnila do sovy. Vzlétla a usadila se na nejbližší větvi. Sirius si lehnul vedle Rema který seděl pod stromem na kterém Wendy byla, James se procházel lesem a Peter někam zalezl.
Dupot byl slyšet blíž a blíž až se kentauři objevili a nich. Zastavili se a prohlíželi si okolí. Pobertové nezpůsobili podezření a chovali se jako divá zvěř. Hlavní kentaur který byl v čele stáda vydal zvláštní skřek a celé stádo se rozběhlo pryč.
,,To bylo u fous." Řekl Sirius, když byli kentauři z dohledu. ,,Jo." Odkývali mu pravdu zbylí poberti.
Skupinka se zase vesele bavila a pokračovala v cestě k hradu. Už se nezjevily žádné problémy a proto byli u hradu před setměním.
Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mí milí čtenáři
kapitola je na světě a doufám že se vám líbila. Snažila jsem se ji napsat záživněji, ale to musíte posoudit vy.Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...