39. Hodina přeměňování

255 13 0
                                    

Pohled třetí osoby
Wendy společně s Jamesem a Siriusem dobíhali ke dveřím učebny přeměňování. Otevřeli dveře a běželi ke svým místům.

Profesorka se obrátila ke třídě čelem. ,,Na pana Pottera, Blacka a slečnu Whitovou čekám v sedm hodin večer u vstupní brány." Řekla progesorka McGonagalová a přísně se na trojici podívala. Wendy se podívala na zbylé dva chlapce. Měli v obličeji stejný výraz jako ona.

,,Dneska budem přeměňovat vaše sousedy v lavicích na knihy." Oznámila jim profesorka. Lily se na Wendy podívala s očekáváním v očích. ,,Proměním tě v učebnici." Řekla vesele Wendy a napřáhla hůlku aby mohla Lily přeměnit.

Wendy řekla zaklínadlo a v mžiku na židli vedle ní neseděla zrzka, ale ležela učebnice přeměňování. Wendy se zasmála a proměnila Lily zpátky. ,,Máš štěstí že jsem byla nová učebnice." Řekla Lily. ,,Snažila jsem se." Zasmála se Wendy.

,,V jakou knihu mě proměníš?" Zeptala se Wendy Lily. ,,Ve famfrpál v průběhu věků." Řekla Liky a Wendy se musela usmát.

Lily mávla hůlkou a řekla zaklínadlo. Z Wendy byla tlustá velká kniha s názvem Famfrpál v průběhu věků. Lily jí vzala do rukou a zalistovala jí. Zastavila na jedné stránce a přečetla jeden odstavec.

Na jeho konci byla věta: Okamžitě mě přeměň zpátky! Lily pochopila že to tam v originále není napsané a tak knihu zase položila zpátky a mávnutím hůlky a vyřčením několika slov, proměnila knihu zpět na blonďatou dívku.

,,Slečna Evansová a Whitová mají za jedna. Pan Black a pan Potter za pět." Řekla profesorka McGonagalová a Wendy s Lily darovala jeden ze svých úsměvů.

,,Ukončuji dnešní hodinu." Oznamila jim profesorka a všichni si ihned začali balit věci.

Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.

Ahoj mí milí čtenáři
dnešní kapitola je opravdu krátká z toho důvodu že jsem moc nevěděla o čem mám psát😓. Jako kdybych ztratila jiskru🔥. Ale nehodlám nechat příběh stát.

Neplecha ukončena.

Mí noví bratři PobertovéKde žijí příběhy. Začni objevovat