14. Prasinky

387 18 0
                                    

Pohled třetí osoby
Dvojice dívek vcházela do kouzelnické vesničky.

,,Pojď Wendy! Musíme nakupovat." Vykřikla rudovlasá dívka. ,,Lily já nepotřebuju nové šaty, vezmu si ty které jsem měla na Vánočním plese." Řekla světlovláska a nechala se táhnou rudovlaskou. ,,Ne! Potřebuješ nové šaty." Řekla rudovláska a zatáhla druhou dívku do obchůdku se šatama.

Hned co vešly se rudovláska začala rozhlížet a její pohled utkvěl na světle zelených květovaných šatech. ,,Dobrý den." Pozdravila světlovláska a rozešla se k jednomu stojanu s šatama.

Lily již měla vybrané šaty a pobíhala po krámku od jednoho stojanu k druhému. Zatím co Wendy byla v kabince a oblékala na sebe rozevláté a hlavně krátké šaty barvy nebeské modře. ,,Lily..." Upotala Wendy Lilyinu pozornost. ,,Otoč se." Přikázala jí Lily a dumavě si jí prohlížela. ,,Zkus si k tomu tyhle boty." Podala jí boty stejné barvy a na vysokém podpatku.

Wendy si je poslušně nazula. ,,Ne tyhle šaty ne." Řekla Lily. Wendy si povzdechla a zalezla si zpátky do kabinky. ,,Zkus tyhle." Podala jí rudovláska sytě rudé šaty a k tomu stejno barevné balerínky.

Wendy vyšla v rudých šatech ven z kabinky. Lily radostně zatleskala a zakryla si dlaněma ústa. ,,Jsou nádherné." Řekla a šla k Wendy. ,,Ale chce to maličkou úpravu." Řekla a rozpustila dívce vlasy. ,,Lily." Řekla vyděšeně dívka a sebrala jí z ruky gumičku.

Lily kousek poodešla a prohlížela si svoji kamarádku. ,,Zatoč se." Přikázala jí. Wendy jako na povel se otočila. ,,Tyhle berem." Řekla a přešla k druhé dívce. Ta si znovu tvořila úhledný drdol.

****

Obě dívky vyšly s taškama z obchodu a vydaly se ke Třem košťatům. Tam si sedly k jednomu stolu. ,,Ahoj Rossemerto." Pozdravila ji Wendy. ,,Ahoj Wendy. Copak si dáte?" Zeptala se jich Rossemerta. ,,Máslový ležák a dýňový džus." Řekla jí Lily celou objednávku. Rossemerta se jen usmála a odešla pro nápoje které si dívky objednaly.

Po chvíli se vratila se dvěma skleničkami v rukou. Dala je na stůl a dívky zaplatily. Když dopily pozbíraly všechny tašky a vyrazili k Jinovi v lahvi. Po nákupech vyrazily zpět do školy.

,,Temnorysko čekej!" Křičel za nimi brýlatý chlapec. ,,Tak si pohni Dvanácteráku!" Křikla nazpátek Wendy. ,,Myslím, že už půjdu." Řekla Lily a ještě rychlejší chůzí šla k hradu.

Pohled Wendy
,,Co potřebuješ.?" Zeptala jsem se Jamese když ke mě doběhl. ,,Nic, jen jsem nechtěl jít sám." Řekl a škodolibě se usmál. Přátelsky jsem ho pěstí žduchla do ramene. ,,A kde máš vůbec Rema, Siriuse a Petera?" Zeptala jsem se. ,,Šli do Chroptící chýše." Oznamil mi James. ,,Zas tam připravujete něco beze mně." Řekla jsem a hraně jsem se urazila. ,,Nemrač se nebo ti to zůstane a nikdo s tebou nebude chtít jít na ples." Řekl posměšně James a otočil mi hlavu tak abych se mu dívala do očí. ,,To by mě ani moc netrápilo." Řekla jsem vesele.

Celou cestu až do hradu jsme si s Dvanácterákem povídali a naše cesty se rozdělily až ve společence kde James šel do jejich pokoje a já šla do svého. Všechny tašky jsem si položila na postel. Otevřela jsem skříň a vyndala jsem z ní mikinu na zip a černé legíny.

Převlékla jsem se a ještě zbývalo uklidit nakoupené věci. Nejdřív jsem uklidila věci od Taškáře kde jsem byla ještě před tím než jsem potkala Jamese, následně jsem uklidila věci od Jina a poslední co mi zbývalo uklidit byly šaty. Otevřela jsem skříň a vzala jsem do rukou jedno z volných ramínek, pověsila jsem šaty a boty jsem dala k ostatním.

Když jsem měla všechno uklizeno otevřela jsem okno a nohy jsem přehodila přes římsu tak aby mi visely ve vzuchu. Rozhlížela jsem se po pozemcích a dokonce jsem zahlédla oliheň, která si plavala v jezeře.

Protože mě nebavilo se jenom rozhlížet tak jsem z okna vyskočila. Tesně před dopadem jsem se proměnila do své soví podoby a rozletěla jsem se přes školní pozemky. Spatřila jsem Jamese jak jde k vrbě mlátičce odkud právě z tunelu vyšli Tichošlápek, Náměsíčník a Červíček.

Pomalu jsem slétla níž a posadila jsem se Jamesovi na rameno. Ten na mě otočila hlavu a prstem mě pohladil po peří. ,,Ahoj Wendy." Pozdravil mě ještě předtím než mě přestal hladit. Vesele jsem mu houkla do ucha. Vzlétla jsem a několik metrů před ním jsem se proměnila zpět do lidské podoby.

Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti.

Ahoj mí milí čtenáři
doufám ze se vám kapitola líbila😀. A taky se chci omluvit za chyby jak v předchozích tak v nynějších a budoucích kapitolách.

Neplecha ukončena.

Mí noví bratři PobertovéKde žijí příběhy. Začni objevovat