Pohled Wendy
Právě jsem opustila koupelnu. Kouzlem jsem si usušila vlasy a v poklidu jsem si sedla na postel v domění, že mě Lily ještě nechá chvíli být.,,Wendy nástup!" Ozvala se od skříně Lily. ,,Merline." Povzdychla jsem si a šla jsem ke své skříni. Chvíli jsem se v ni přehrabovala až jsem našla inkoustové šaty, úplé krátké černé kraťasy a černé polobotky na podpatku.
,,Pohni kostrou, máš půl hodiny spoždění." Upozornila mě Lily a já se odebrala zpět ke svojí posteli. Převlékla jsem se do šatů a pod ně si dala kraťasy, nazula jsem ji polobotky a již převkečená jsem se posadila na stoličku před zrcadlem.
Nejdřív mě Lily nalíčila. Pak mi vlasy zapletla do složitého copu, který byl ovšem nádherný.
Již obě připravené jsme sešly schody do společenky. Kluci v ní nebyli. V podstatě v ní nebylo ani živáčka, krom nás dvou.
,,Dojdu pro ně." Oznámila jsem Lily, jenž byla rudá vzteky. Vyšla jsem schody do chlapeckých ložnic a zastavila se u těch, na kterých byl štítek s jejich jmény plus ještě jeden, který hlásal: Pokoj Pobertů, vstup na vlastní nebezpečí. Vždy mi to vykouzlilo úsměv na rtu.
Zaklepala jsem na dveře a bez vyzvání je otevřela. Naskytl se mi pohled na, do poloviny těla nahého, Siriuse, Jamese, jak se snaží si zavázat motýlka a Rema čtoucího na jeho posteli.
Ležérně jsem se opřela o futra dveří do jejich pokoje. Vytáhla jsem hůlku, jedním mávnutím jsem Jamesovi zavázala motýlka. Ten se na něj vyjukaně koukal a pak vystřelil ze dveří.
,,Díky Wendy." Poděkoval mi když kolem mě letěl do
společenky. ,,Jamesi!" Zastavila jsem ho ještě. ,,Na. Lily je dost naštvaná, tak jí ji dej a nečekejte na mě a Siriuse." Zazubila jsem se na něj a vykouzlila jsem lilii. James ji popadl a znovu se rozběhl do společenky.,,Reme asi by jsi už taky měl jít." Upozornila jsem Náměsíčníka. ,,Jo. Máš pravdu." Zaklapl knihu a vstal z postele a vydal se na ples.
Znovu jsem mávla hůlkou a přivolala Siriusovi košili s hábitem. Rychle si ji oblékl a zapnul. Když jsem mu zavázala i motýlka mohli jsme vyrazit.
,,Víš, že v šatech jsi ohromě sexy?" Zeptal se mě, když jsme scházeli schodiště z šestého do pátého patra. ,,Je to možné, ale kvůli tomu, abych ti udělala radost je nosit nebudu." Oznámila jsem mu ironicky.
****
Několikrát jsme si se Siriusem zatančili a pak jsem si šli sednout a napít. Viděla jsem jak k nám jdou James s Lily.
,,Řízli jste ten punč něčím?" Naklonila jsem se k Siriusovi, ten zakýval hlavou na znamení souhlasu. Rychle jsem popadla skleničku a nabrala do ní punč. Došla zpět a podala jí Lily. Ta ji rychle vypila a šla si pro další.
,,Opravdu jste ten punč něčím řízli?" Zeptala jsem se jich nevěřícně. ,,Vždyť jsem ti už říkal, že jo Temnorysko." Kabonil se na mě James. ,,Ok ok. Hlavně klid." Zvedla jsem ruce v obranném gestu.
,,Prosím o pozornost!" Rozezněl se hlas Minnie po Velké síni. Pak kývla na Brumbála a ten se chopil slova.
,,Milí studenti. Rád bych zde pozval jednu dvojici, aby nám předvedla okouzlující tanec. Prosím tedy pana Blacka a slečnu Whitovou jestli by nemohli přijít sem na taneční parket a zatančit nám krásný waltz." Podíval se na nás Brumbál skrze své půlměsícové brýle.
,,Pojďme slečno, povinost volá." Zvedl se Siriusi ze židle a nastavil mi ruku. Já ji přijala a taktéž vstala ze židle. Došli jsme na taneční parket a ostatní páry nám udělaly místo. Zaujali jsme základní pozici a čekali až hudba začne hrát.
Jakmile se ozvala první nota začali jsme dělat ladné kroky do rytmu. Tanec jsem milovala, ale už dlouhou dobu jsem netančila. Nebyl čas. Furt samé učení, žertíky s kluky a tresty.
Udělala jsem po sobě několik otoček, a pak zvedačka. Když jsem byla zase nohama na pevné zemi zaujali jsme původní pozici a tančili dál.
Hudba dohrála a my se Siriusem jsme ustali v pohybu. Pak jsme se od sebe odtáhli a začali společně s ostatními tleskat. Otočila jsem se na podpatku a odcházela k Lily s Jamesem stojíc na vnitřní straně ,,kuhu" hlasitě tleskajíc.
,,Bylo to nádherné! Jakto, že tak nádherně a ladně tančíš?" Vyzvídala Lily. Jen jsem se pousmála a mrkla na ni. ,,To je tajemství." Zazubila jsem se na ní.
,,Jako vždy to bylo úžasné." Pochválil tanec James. ,,Kde jsi nechala Tichošlápka?" Zeptal se James. ,,Nevím. Asi si ho odchytla nějaká jeho ,,kamarádka"." Naznačila jsem prsty uvozovky a zasmála se. ,,To je ale zmetek. A to slíbil, že s tím přestane." Zaklel James. ,,Jamesi!" Propalovala ho Lily pohledem. ,,Promiň mi." Omluvil se James a líbl Lily do vlasů. ,,Ale on slíbil, že s tím přestane. Cituji: Přestanu s tím kvůli jedné určité osobě, protože ji bezmezně miluju." Citoval James údajná Siriusova slova.
,,Jsi si opravdu jistý, že to řekl zrovna Sirius?" Rozesmála jsem se a se mnou i Lily. ,,Ano jsem. Vždyť jsem u toho byl!" Založil si uraženě ruce na prsou.
,,Ach jo. Tak já už asi půjdu." Řekla jsem tiše a chystala jsem se odejít. ,,Nikam!" Chytila mě Lily za zápěstí. ,,Hezky tu zůstaneš. Nikdy jsi nevdržela až do konce." Zlobila se Lily. ,,Tak si to dneska budeš muset vynahradit." Vykouzlila na tváři její osilnivý úsměv. ,,Ale Lily. Vždyť tu nemám společníka a ty jsi tu s Jamesem. Kdybych tu zůstala, tak by mě zítra asi uškrtil, že jsem mu zkazila krásnou chvíli." Vyškubla jsem se jí.
,,To není pravda!" Vyhrkl ze sebe James pohotově. ,,Prosím Wendy. Zůstaň tu." Udělala na mě Lily psí oči. ,,Sice na mě psí oči neplatí, ale dobře." Lily vesele zatleskala a pádila s Jamesem na parket.
V klidu jsem došla až na druhou sranu Velké síně a usadila jsem se k nejzapadlejšímu stolu. Zády jsem se opřela o studenou zeď, nepřítomně jsem pozorovala jak ostatní tančí a přemýšlela jsem nad životem.
Seděla jsem tam nějakou dobu a ples se chýlil ke konci. Stále jsem se nepřítomě dívala na tančící páry a přemýšlela jsem nad tím, jak můžu být z jedné čtvrtiny duchem. Když jsem periferním viděním zaznamenala někoho, kdo si sedal na židli vedle mě.
,,Promiň, že jsem tak rychle zmizel, ale zaneprázdnila mě jedna moc hezká Havraspárka." Ozval se podnapilý hlas Siriuse Blacka. ,,V pohodě. Víš, že zrovna mi je to jedno." Řekla jsem nepřestávajíc sledovat taneční parket.
,,Ale vím, jak ti to vynahradit." Oznámil mi. Pohotově jsem k němu namířila svůj podhled a střetla jsem se s tím jeho. ,,Siriusi mi je to jedno, já to vynahradit nechci ani nepotřebuju." Řekla jsem mu. Jako by to ani neslyšel a začal se ke mně naklánět. Rychle jsem vstala ze židle a šla si sednout na jinou.
,,Wendy počkej! Já vím, že mě miluješ, a že mi nemůžeš odolat!" Křikl na mě a škytl. ,,Já se neobracela a dál šla k protější zdi vedle níž býval Havraspárský stůl.
Než jsem se stačila dostat k mému vyhlídnutému místu jsem byla sevřená v něčím objetí. Podle kolínské mi došlo, že to je znova Sirius. Začal mě líbat na krk. Na nic jsem nečekala a rychle jem ohla nohu v koleni, což způsobilo, že jsem Siriuse kopla do rozkroku.
Během vteřiny mě pustila a válel se na zemi. Začal mi nadávat. Nic jsem si z toho nedělala. Teda torchu mě to bolelo u mého kamnného srdíčka, ale tohle bylo v zájmu sebeobrany.
Nechala jsem tam Siriuse ležet a vydala jsem se do Nebelvírské věže. Tohle je přesně ten důvod, proč nikde nezůstávám do konce, teda spíš tam nechci zůstávat do konce.
Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti.
Ahoj mi milí čtenáři,
asi mě teď většina za vás chce defenestrovat, ukamenovat, upálit nebo proklít, prostě a jednoduše zabít😅🙃. Proto vás upozorňuji, že si všechno vymýšlím z fleku😁. Nad ničím dlouho nepřemýšlím a to co mě napadne, to prostě napíšu😁. Omlouvám se za chyby a doufám, že se vám kapitola líbila😀.Neplecha ukončena.
ČTEŠ
Mí noví bratři Pobertové
FanfictionNejdřív to byli jenom nejlepší kamrádi kteří spolu tropili neplechu... Ale časem se z nich stala jedna rodina. Oni pro ní byli jako bratři a ona pro ně jako sestra. Když někomu z nich někdo ublížil jako by ublížil všem. Všechny práva jsou vyhrazené...