1. 🌸

11.8K 406 32
                                    

„Bol si úžasný Alex."
„Diky, nie si prvá čo mi to hovorí." Postavil som sa z postele a začal som sa obliekať. Nikdy sa nezdržím dlho. U nikoho sa nezdržím dlho, veď načo? Išlo mi len o sex, nie o to, aby som tu potom ešte dve hodiny sedel a vykecával sa s niekým.

Bola prekvapená, že odchádzam. Veď, keď som išiel sem jasne som jej vysvetlil, že to bude len rýchlovka a odchádzam. Vravel som jej, že sa ponáhľam do školy. Ďalšia naivka, ktorá si myslí, že s ňou už ostanem navždy.
„Vieš čo Alex, si hajzel. Presne taký, ako sa o tebe hovorí."
„Tak načo si so mnou, potom liezla do postele, keď vieš aký som?"

Vtedy stíchla. Zásah do čierneho. Nie som ten typ ktorý by sa s niekým viazal. Ešte nikdy som nemal frajerku, takto mi bolo najlepšie.
Zbalil som hocijaké dievča na jednú noc a to bolo všetko.
Žiadna láska ani nič podobné, len sex.

Ak som si s nejakým dievčaťom dal „Druhé rande", tak musela byť fakt dobrá v posteli, aby som sa jej znova ozval. Nestávalo sa to často, ale vždy som mal nejakú tú kamarátku, ktorá prišla hocikedy, keď som sa cítil osamelo. Snáď chápete ako to myslím. A vlastne jednu takú kamošku ešte stále mám.

Viem, možno že to je odo mňa hnusné, ale som k dievčatám aspoň úprimný. Nebalím žiadnu na sladké rečičky, nič im nesľubujem, všetky vedia, že mi ide len o sex nič viac.
Ale aj tak sa stále nájde nejaká, ktorá to nechápe a myslí si, že pri nej ostanem celú noc, ráno si všetko zopakujeme, a nakoniec z nás bude dokonalý pár.
Sorry, ale takýto ja fakt nie som.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Takže dúfam,
že sa vám prvá časť páči. 
Zatiaľ to je trošku nuda,
ale rozbehne sa to.

Nikdy mi neublížišWhere stories live. Discover now