Do riti! Znova neskoro, zase bude z toho problém. Debilná škola.
„Sorry, že meškám." Vošiel som do triedy, stručne som sa ospravedlnil a išiel som sadnúť na svoje miesto.„Alex." Volala na mňa učiteľka. Nereagoval som a pokračoval som ďalej.
„Alex Black! Toto je už tretí krát tento týždeň, čo meškáte. A to je dnes streda!"„Viem, veď som sa ospravedlnil."
„Sorry, že meškám pre mňa nie je ospravedlnenie. Kde ste boli?"„Mal som rande." V triede sa zopár spolužiakov zasmialo.
„Teraz ráno hej? Sadnite si na miesto. Po škole sa porozprávame o vašom správaní." Len som prikývol a pomyslel som si, že ja tu po škole, aj tak už nebudem. Odídem skôr len pre to, aby som znova nemusel počúvaj jej kecy. A čo že meškám? Je to moja vec, kedy prídem do školy. Mali by byť radi, že tu vôbec chodím a nie sťažovať sa na to, že sem tam meškám.„Si idiot Alex."
„Povedz mi o mne niečo nové Jorden."„Baví ťa robiť si zbytočné problémy?"
„Ale ja si ich nerobím naschvál." Jorden nado mnou len krútil hlavou. Viem správam sa niekedy, ako idiot, ale som taký vždy.❀❀❀❀❀
„Hej Alex počúvaš ma vôbec?" Pokrútil som hlavou, že nie.
„Fakt si idiot, ostaň na tú poslednú hodinu, ospravedlň sa učke a nebudeš mať zase problémy." Dohováral mi Jorden. Ale nejak som ho nepočúval. Sústredil som sa na niečo iné, vlastne na niekoho.„Vážne Alex? Veď teraz si od jednej prišiel, a už máš vyhliadnutú ďalšiu? Ktorá zase?" Presne som vedel čo tým Jord myslel. Vždy, keď som niekoho nepočúval a bol som veľmi zahľadený, tak som sa „zamiloval" do nejakej baby. Len som kývol hlavou smerom na ňu.
„Táto? Veď vyzerá, ako chalan."
„Videl si sa ty niekedy v zrkadle? Čo je na nej zlé?" S Jordenom sme mali obaja úplne odlišný vkus, je to dobré aspoň sme si navzájom nepreberali baby....•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Dúfam, že sa vám páči aj táto časť.
Príbeh bude trošku iný, ako tie, ktoré som doteraz písala.
A bude písaný z pohľadu chlapca.
YOU ARE READING
Nikdy mi neublížiš
Teen Fiction„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...