57.🌷

2.9K 153 70
                                    

Pohľad Winter:

Žiadosť o priateľstvo: Dylan Cooper. Kto to je? Pýtala som sa samej seba. Rozklikla som jeho profil a zistila som, že to je ten chalan z baru, kde som bola s Alexom, Jordenom a Miou. Ten chalan sa mi celkom páčil, keď som sa s ním rozprávala, bol milý. Potvrdila som mu žiadosť a za pár minút mi napísal. Písali sme si bežné veci, ako sa mám, čo robím a potom sme sa začali pomaly spoznávať.

Išiel deň za dňom a ja som si s Dylanom písala čoraz častejšie. Niekedy som išla spať ráno o druhej, len preto, lebo som si s ním písala. Asi nie som normálna. Nikdy sa mi s nikým tak dobré nepísalo.

S Dylanom sa poznám len pár dní a dnes ma pozval na kávu. Alex chcel, aby som s ním dnes šla niekam po škole, ale už som sa dohodla s Dylanom. Tak som povedala Alexovi, že dnes s ním ísť nemôžem.

▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫

S Dylanom sme sa stretli pred jednou kaviarňou. Na privítanie mi dal pusu na líce, z čoho som bola celkom prekvapená. Ale nevadilo mi to. Šli sme dnu a obaja sme si niečo objednali. Bolo mi s ním celkom fajn, je to v pohode chalan. Dlhé hodiny sme sa spolu rozprávali. Možno toto, by mohol byť niekto, vďaka komu nebudem toľko myslieť na Alexa.

Alexa mám rada, veľmi rada. Vlastne ľúbim ho. Najprv som si myslela, že je to jeden z ďalších idiotov, ktorý ma bude chcieť len využiť. Ale postupom času zisťujem, že Alex je úplne najúžasnejší chalan, akého poznám. Ale je v tom jeden háčik. Bojím sa, že mu jedného dňa veľmi ublížim. Viem, že ma Alex ľúbi, veď mi to sám povedal. Lenže nechcem sa s ním dať dokopy, nechcem mu zlomiť srdce. Preto som k nemu vždy taká odmeraná a nechcem, aby ma ľúbil. Možno, keď si na chvíľu niekoho nájdem, Alex sa na mňa vykašle a nájde si inú. Možno budeme s Alexom už len kamaráti. Alebo neviem. Vlastne ani neviem, prečo premýšľam nad Alexom, keď tu som s Dylanom.

V Kaviarni sme boli dlho a ja som chcela ísť už domov. Dylan ma chcel odprevadiť, ale povedala som mu, že bývam tu blízko, tak nemusí. Nenamietal. Ešte sa ma opýtal, či v sobotu nepôjdeme spolu do kina. Súhlasila som. V kine som dlho nebola.

  ▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫ 
  

Do riti. Až teraz, keď som už doma, som si spomenula na to, že ma v sobotu pozval Alex na kolotoče. Čo mám robiť? Nebudem stíhať aj to, aj to. Proste poviem Alexovi, že mám rande, tak s ním isť nemôžem. Veď jedného dňa sa Alex musí dozvedieť o Dylanovi.

   ▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫

Povedala som Alexovi, že mám v sobotu rande. Čakala som horšiu reakciu. Myslela som si, že bude kričať, alebo niečo naokolo rozbije. Ale bol celkom kľudný. Viem, že ho to ranilo. Videla som to na ňom. Keď som mu to povedala, pozrel na mňa vyčítavým pohľadom. Mám pocit, že nemohol uveriť tomu, že idem na rande s niekým iným. Trhalo mi srdce vidieť ho takého. Začala som ľutovať, že som sa dohodla s Dylanom. Nechcela som Alexovi až tak ublížiť.

Najprv mi Alex zakázal, že s Dylanom niekam pôjdem. Vraj ho vôbec nepoznám a on ma nepustí samú. Snažila som sa to Alexovi vyhovoriť. Nemôže mi zakazovať s kým sa budem baviť a s kým nie. A už vôbec mi nemôže zakázať ísť na rande. Nakoniec povedal, že môžem niekam ísť, ale pôjde tam so mnou. To som mu hneď zamietla. Akože načo tam chce ísť s nami? Chce byť piate koleso na voze alebo čo? No potom mi Alex povedal, že mám oznámiť Dylanovi, že budeme mať rande vo štvorici. Vraj si Alex, zoženie nejaké dievča a pôjdu s nami.

▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫

Zdá sa mi to, alebo žiarlim? Keď Alex prišiel do kina aj s tou jeho Maddie, cítila som sa čudne. Vadilo mi to, že tu je Alex s iným dievčaťom. S takým pekným dievčaťom. Asi naozaj žiarlim. Má s ňou niečo? Alebo je to len nejaká baba, ktorú si na rýchlo zohnal? Prečo som tu išla s Dylanom? Teraz som mohla byť sama s Alexom, niekde na kolotočoch. Som hlúpa.
Vidieť ho, ako sa bozkáva s Maddie, nie je pre mňa vôbec dobrý pohľad. Ubližuje mi to. Aspoň už viem, ako som ja ublížila Alexovi, keď som tu s Dylanom.

Nikdy mi neublížišDove le storie prendono vita. Scoprilo ora