71. 🌹

2.3K 135 58
                                    

O niečo neskôr.
Je už december, o týždeň nám začínajú Zimné prázdniny. Teším sa, ako malé decko. Konečne budeme mať voľno, konečne môžem spať minimálne doobedu. A hlavné je, že môžem byť s Winter každý jeden deň.

Dnes jej idem kúpiť darček na Vianoce, možno je to skoro, ale vždy kupujem radšej darčeky predčasne. Už aj viem, čo jej kúpim. Minule som našiel na nete také tie náhrdelníky s menom. Celkom sa mi to zapáčilo, tak pôjdem dnes do zlatníctva a uvidím, či mi urobia niečo podľa mojich predstáv.

Bolo celkom ťažké vysvetliť Winter, že dnes po škole nepôjdem k nej, lebo musím ísť domov. Ale nakoniec neprotestovala a povedal som jej, že prídem až večer.

V zlatníctve som sa celkom zdržal. Bola tam veľmi ochotná pani, ktorá mi urobila nákres toho náhrdelníka. Bude tam jej meno a pod tým bude malé srdiečko. Dúfam, že sa jej to bude páčiť. Ale vyrobiť to trvá pár dní, tak mi potom príde sms, že si to môžem prísť vyzdvihnúť.

Kúpil som jej ešte obyčajné tričko a voňavú sviečku, kedže aj tie má veľmi rada. Fakt ma nenapadlo, čo také by som jej mal kúpiť, takže dúfam, že toto bude stačiť.

Potom som išiel domov, skryl som veci a zavolal som Winter. Prvý krát mi to nedvihla. Ako ju poznám, tak spí. Skúsil som to ešte raz. Zvoní, zvoní.... „Áno?" Ozvala sa Win.
„Už som sa bál, že mi znovu nedvihneš."

„Prepáč, ale sprchovala som sa, zdalo sa mi, že počujem telefón, tak som rýchle vybehla zo sprchy."
„Počkaj, kedže si teraz vybehla zo sprchy, tak si nahá?" Pri tej predstave som sa usmial.

„Bože Alex! Nie, nie som nahá, mám na sebe ručník."
„A pod tým ručníkom nemáš nič?" Vyzvedal som.

„Čo by som pod ním mala mať? Ty sa snáď sprchuješ oblečený? Alebo v spodnom prádle? Samozrejme, že pod ním nemám nič." Až mnou prešli zimomriavky, keď som si ju znova predstavil.
„Och Winter. Nechci vedieť to so mnou robí."

„Ach, Alex radšej mlč. A čo si vlastne chcel?"
„Vidíš úplne si ma vyviedla z mieri. Volám ti, že idem k tebe. A poprosím ťa, nechaj si na sebe len ten ručník. Hej? Za minútu som u teba."

„Fajn príď." A zložila. Fajn? To fajn, bolo na to, že ostane len v ručníku, alebo že fajn, že mám prísť?
Len som hodil na seba bundu a bežal som k autu. Z pár minút som bol u Winter. Otvorila mi dvere ona....    




Čo myslíte, otvorila mu tie dvere, len v ručníku? :)

Nikdy mi neublížišWhere stories live. Discover now