Pri jej dome sme sa ešte celkom dlho rozprávali. Všimol som si, že je Winter trošku zima, keďže sa už dosť ochladilo, ale nechcela prijať mojú mikinu, pretože už stojí pred svojím domom a toľko vydrží. Ako chce. „Dobre Alex, ja už pôjdem. Ahoj." Chcela sa otočiť na odchod, ale chytil som ju za ruku a zastavil som ju.
„Počkaj." Podišiel som k nej bližšie a zapozeral som sa jej do očí. Pozerali sme sa na seba, pohladil som ju po tvári a chcel som ju pobozkať. Už som to skoro urobil, lenže Winter naschvál pootočila hlavou a ja som jej dal pusu akurát na líce. Len sa na mňa usmiala a pokrútila hlavou. „Tak maj sa Alex, možno nabudúce." Otočila sa a odišla.
Bože, prečo mi to robí? Prečo mi nedovolí pobozkať ju? Nechce sa viazať, alebo čo? Možno, že sa už s niekým takto popálila a preto je teraz taká nedostupná, alebo sa jej naozaj absolútne nepáčim. Neviem, možno to raz zistím a možno mi raz dá šancu. Pomaly som kráčal domov, cestou som si zapálil cigaretu a premýšľal som nad ňou. Dokonca pri nej ani nefajčím, kedže mi povedala, že nemá rada chalanov ktorí fajčia. Keď mi raz dá šancu, budem ochotný s tým prestať.
Doma som ľahol do postele, chcel som zistiť, aké kvety má rada Winter napísal som Mii. „Mia? Nezistíš mi prosím, aké kvety má rada Winter?" možno keď sa jej to Mia nenápadne opýta, tak jej to povie, pretože naozaj netuším ako to mám zistiť. Čo mám isť k nej domov a opýtať sa jej rodičov, aké kvety má rada? Za pár minút mi Mia odpísala. „Mám zakázané čokoľvek ti povedať."
„Čo neverím? Ona ti už stihla napísať, že mi nemáš nič povedať?"
„Presne. Si hlavička."„Mia, prosím, nič jej nepoviem."
„Ale ja to neviem. Len mi napísala, že ak budeš o nej chcieť odo mňa zisťovať nejaké informácie, nemám ti nič povedať. A vážne netuším, aké kvety má rada. Nepoznám ju až tak dobre." No pecka. Dúfal som, že aspoň od Mii niečo zistím.„Tak mi daj na ňu aspoň facebook."
„Aj to mám zakázane."„Mia. Prosím."
„Nie. A už musím končiť. Pá." Super. Musím si to zistiť sám. Nebude to problém. Stačí, že si pozriem Miiných priateľov na facebooku a nájdem tam Winter. Klikol som na Miin profil a išiel som hľadať. Do riti prečo má Mia skrytých priateľov? Začal som prezerať veci ktoré na nástenku pridávala Mia a kontroloval som každý jeden like, ktorý tam mala a dúfal som, že jej Winter niečo lajkla.A podarlilo sa. Trvalo mi to celkom dlho, ale našiel som ju. Takže Winter Anderson.
Myslím si, že keby FBI potrebovali niekoho na pátranie ľudí, kľudne ma môžu zamestnať. Hneď by som každého našiel. Klikol som na jej profil a začal som si ho prezerať.Mala tam zopár svojích fotiek, a nejaké fotky s kamarátkami neukázalo mi toho veľa, ale potom som natrafil na jeden obrázok, ktorý mala už dávnejšie na titulke a bola to lúka plná tulipánov. Takže tulipány? Dúfam, že áno.
Facebook je veľmi dobrá vec. Zistíte tam o ľuďoch všetko.
YOU ARE READING
Nikdy mi neublížiš
Teen Fiction„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...