Zajtra je Silvester. A my sme dnes s Jordom, Miou a Winter, zašli na kávu. Na moje počudovanie, tí dvaja, sú ešte stále spolu, a Miin brat, Jordena ešte stále nezabil. Dievčatá si aspoň mohli pokecať a ja s Jordenom tiež. Pýtal sa ma na Dylana, či som ho odvtedy nestretol, ale našťastie nie. Bolo fajn, ísť so všetkými niekam takto spolu.
„Ináč, čo robíte zajtra?" Spýtal sa Jorden mňa a Winter. Pozrel som na Win a obaja, sme len mykli plecami, že nevieme. Vôbec sme sa nebavili o tom, ako budeme tráviť Silvester. „Nechcete ísť zajtra s nami na chatu?" Nebol to zlý nápad, išiel by som sa zabaviť, ale všimol som si pohľad Winter. Nepovedala nič. Čaklala na moju reakciu, viem, že keby som chcel ísť, išla by tiež. Ale videl som na nej, že jej sa na žiadnu chatu nechce.
Nemá rada akcie, kde je plno ožratých ľudí. „Sorry Jorden, ale asi nie. Nemám chuť ísť nikam, polovicu ľudí, z tej chaty nebudem poznať. A ako vždy, opijem sa ako prasa a ešte dva dni, mi bude zle. Radšej budem doma s Win, oslávime to, len tak spolu a slušne. Jedine, že ona na tú chatu chce ísť, vtedy pôjdem ináč nie." Pozrel som na ňu a vtedy na mňa Winter pozrela s vďakou v očiach. „Súhlasim s Alexom, radšej budeme doma, tiež sa mi nechce ísť." Odpovedala Win.
„Jord, čo keby sme ostali doma aj my?" Navrhla Jordenovi Mia „Veď nemusíme sa stále len chodiť niekam zabávať, tiež by som bola za to, keby sme Silvestra strávili spolu, len my dvaja." Dodala Mia. Asi sme s Winter mali byť radšej ticho. Jord sa tešil na chatu a zrazu tam nechce ísť ani Mia. Jorden si len povzdychol a povedal Mii, že pôjde tam, kam bude chcieť ona.
Nakoniec som navrhol, aby sme všetci štyria boli u mňa. Naši aj tak pôjdu niekam do mesta, tak budeme mať dom, viac menej pre seba. A Jorden s Miou potom môžu u mňa, kľudne ostať spať. Dom je dosť veľký, takže majú kde spať. Všetci s tým súhlasili. Potom sme išli do obchodu, že kúpime nejaké jedlo na zajtra, alkohol a šampus. Samozrejme, nesmiem zabudnúť na pyrotechniku. Oslávime to, len tak, slušnejšie aspoň raz. Po nákupe som naložil, všetky veci do auta. Jord s Miou, ešte išli niekam, sami dvaja a my s Winter sme sa vybrali ku mne. A potom večer, som ju odprevadil domov. Dali sme si menšiu romantickú prechádzku. A zajtra príde Win ku mne.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nikdy mi neublížiš
Ficção Adolescente„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...