Jord, si všimol, ako pohľadom vraždím toho chalana. Začal som zatínať päste a už som chcel, že pôjdem za ním. Winter môžem objímať, len ja. No vtedy, ma Jorden chytil, za rameno. „Počkaj Alex. Nechaj to tak. Nemôžeš predsa biť každého, kto sa na Winter pozrie."
„Ale môžem." Len čo som to dopovedal, chcel som sa pohnúť v pred a ísť tam, ale Jord ma nepustil. „No nemôžeš. Určite je to, len nejaký jej kamarát, alebo čo. Ty máš tiež kamarátky a Winter ich nebije. Choď tam ale počkaj, aby ti vysvetlila, kto to je. Nie že mu vrazíš hneď, keď k ním prídeš." Len som mu prikývol, a vybral som sa k ním.
Aj tak, Jord si môže hovoriť čo chce, budem biť, koho ja chcem, ale len kvôli Win, to zatiaľ neurobím. Ako tak, som kráčal k ním, započul som, ako jej ten chalan hovorí, niečo v tom zmysle, že od kedy sa nevideli veľmi opeknela. Ten pako ju vážne balí, alebo sa mi to len zdá? A Win si z toho nič nerobí, len sa naňho usmiala a povedala mu, nech nepreháňa.
Vtedy som sa postavil za ňu, objal som ju okolo pliec a pritísol som si ju k sebe. „Viem, že je Win pekná, ale je moja." Povedal som mu a nepekne som naňho pozrel.
„Och Winter, ty máš priateľa, ako to, že si sa mi nepochválila?" Spýtal sa ten neznámy, Winter.
„No nestihla som." Zrazu ten chalan, strčil ruku predo mňa. začal sa na mňa usmievať ako pako, so slovami. „Teší ma ja som Tom." Len som nadvihol obočie.
„No mňa, neteší." Winter na mňa pozrela nechápavým pohľadom a len nado mnou, pokrútila hlavou.
Fajn viem, asi sa správam, ako žiarlivý debil, ale mám na to dôvod. Čakal som od oboch nejaké vysvetlenie, no obaja mlčali a pozerali raz na seba a potom na mňa. „Win? Povieš mi, kto je tvoj kamarát?" Spýtal som sa jej.
„Asi si mu o mne nič nehovorila však?" Opýtal sa ten chalan, Winter. Čo mi mala o ňom hovoriť? Som si istý, že to bude nejaký jej bývalý, alebo čo. Ešte stále čakám na vysvetlenie. Tom sa otočil ku mne. „Winter je moja najlepšia kamarátka, alebo aspoň bola, kým sme bývali v rovnakom meste. Teraz už nie sme, veľmi v kontakte. Viem, čo si práve teraz myslíš. Nie, nemali sme spolu nič. Nehovorím, že sa mi Win nepáči, jasné že je pekná, ale no skôr by som si začal, s tebou ako s ňou."
Nechápal som to. Čo chce tým povedať? Robia si tí dvaja zo mňa srandu? Vtedy sa Winter priblížila ku mne, a nenápadne ma objala. „Vieš Alex, Tom je gay." Šepla mi Winter. Nechápavo som pozeral na oboch. Tom sa len debilne usmieval a Winter sa snažila zadržať smiech. Pretože práve v tejto situácii, som musel vyzerať strašne hlúpo. Nakoniec, sa obaja začali zo mňa smiať.
Vážne? Čo je na tom vtipné? Že žiarlim, na nejakého jej kamaráta, ktorý je gay? Len som nad nimi mávol rukou, povedal som Win, nech si s ním pokecá a šiel som radšej za Jordom. Ten sa ma hneď vypytoval, kto to bol.
Zhruba som mu to vysvetlil a ten si zo mňa začal uťahovať tiež. „Vieš Alex, všimol som si, že ten jej kamarát pokukuje po tebe viac, ako po Winter. Dávaj si pozor, aby nezačal baliť teba." No ha, ha, ha. Strašne vtipné. Jord je debil. Napokon sme sa po dlhej dobe, vybrali domov.
Winter išla ku mne. Povedala mi, že ma Tom pozdravuje a podľa neho som veľmi pekný, ale že môj kamoš sa mu páči viac. A tým myslel Jorda. Musel som sa tomu zasmiať. Winter má fakt čudných kamarátov, ale čo už. Aspoň si zajtra budem môcť uťahovať z Jordena.
Pred tým, ako sme išli spať. Sa mi Winter poďakovala, za to, že som s ňou niekam šiel a že som jej dovolil piť. Že sa mohla so mnou zabaviť. Dovolil by som jej každú blbosť, ktorú by chcela urobiť. Dovolím jej hocičo. Hlavne, aby bola šťastná. A vraj som veľmi roztomilý, keď žiarlim. Ale uistila ma, že sa nemusím báť, pretože by ma za nikoho iného nevymenila.
Veď by skúsila...
Inak, dnes som prvý krát videla film Now is good/Tu a teraz. Pretože som sa dozvedela, že to je film, podobný môjmu príbehu. Nie som veľmi na takéto filmy, ani som nevedela o tom, že tento film existuje. Ale som rada, že som to zistila, pretože vďaka tomu filmu, mám aspoň nejaký prehľad, ako sa môže vyvíjať rakovina atď.
Videli ste, tento film? :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nikdy mi neublížiš
Ficção Adolescente„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...