77. 🌹

2.4K 136 44
                                    

„Dobré ránko Láska." Zobudil som ju bozkom na pery. Venovala mi iba úsmev. „Ak chceš stíhnuť ísť domov, prezliecť sa, tak by si už mala vstávať." Ja som vstal skôr, obliekol som sa a išiel som prichystať raňajky.

Winter som nechal spať a prišiel som ju zobudiť až teraz. Nechcelo sa jej vstávať, ale vytiahol som ju z tej postele nasilu. Nechal som ju, nech sa oblečie a išiel som do kuchyne, kde som ju čakal. „Tu to ale vonia." Poznamenala.

„Pripravil som ti raňajky." A položil som pred ňu tanier.
Naraňajkovali sme sa, zobral som si veci a išli sme do auta. Najprv sme šli k Winter domov. Išla sa prezliecť a zobrať si veci do školy. Čakal som ju v aute. Netrvalo jej to dlho a vonku vybehla celkom rýchle. Potom, sme išli do tej hnusnej školy. Ako vždy, rozlúčili sme sa pri skrinkách a každý, šiel do svojej triedy.

„Kokos, ty ale vyzeráš Alex. Čo, zbila ťa Winter?" Rýpal do mňa v triede Jorden.
„Si vtipný Jord. Nie, nezbila. Stretol som Dylana."

„Zase ste sa pobili kvôli Winter?" Vysvetlil som mu zhruba, ako sa to stalo. Fakt neviem, čo mám s tým Dylanom robiť. Normálne sa bojím, pustiť Winter niekde samú. Čo, ak ju niekde ten idiot stretne a ublíži jej? Ale tiež, nemôžem byť všade. S Jordenom sme sa rozprávali, že si ho môžeme niekde počkať a všetko, mu polopate vysvetliť.

Že ak nedá Winter pokoj a neprestane nás sledovať, dopadne veľmi zle. Ale nechcem riešiť všetko bitkou. Nechcem, aby sa ten debil dostal do nemocnice, alebo, aby nám narobil problémy, kvôli tomu, že sme ho zbili. Fakt netuším, čo mám s tým debilom Dylanom robiť. Možno že, nám dá po tej poslednej bitke pokoj.

Cez prestávku sme išli s Jordom zafajčiť, za školu. Uvedomil som si, že keď som s Winter, tak nefajčím skoro vôbec. Sem tam si dám, ale nikdy nemám chuť, ísť fajčiť, keď je pri mne ona. Asi mi fakt prospieva, chodiť s ňou. Jedného dňa, možno prestanem aj sám od seba piť. Aj keď veľmi o tom pochybujem, ale človek nikdy nevie.

Po škole som vonku čakal Winter. Išiel som ju odviesť domov. Volala ma k sebe, tak som išiel. Nezdržal som sa dlho, pretože mi potom volal oco, či by som nemohol prísť domov, pretože potrebuje s niečím pomôcť. Aj keď sa mi od Winter vôbec nikam nechcelo ísť, nakoniec som išiel.

Nikdy mi neublížišWhere stories live. Discover now