Poobede za mnou prišiel Jorden. Ešte som spal, zvonil ako zmyslov zbavený, mal som chuť ho v tej chvíli zabiť. Pustil som ho dnu, išiel do obývačky, vyvalil sa na gauč a spustil.
„Kámo mám problém."„Čo si zase vyviedol?" Opýtal som sa ho.
„Pretiahol som Miu." Neveril som vlastným ušiam.„Čože? Vážne? To ako ste sa k tomu dopracovali?" Jorden mi začal všetko vysvetľovať. Keď som odišiel, oni dvaja sa naďalej bavili, ešte dosť toho vypili a potom sa pobozkali. Nevie, kto to začal. Či on, alebo ona bol dosť opitý, takže si veľmi nepamätá, kto urobil prvý krok. Nakoniec sa bozkávali celý večer, Jord zistil, že si s Miou až veľmi dobre rozumie a že ho neskutočne priťahuje. Ráno keď už chceli ísť domov, mu Mia navrhla aby šli k nej. Jord najprv namietal, bojí sa jej brata.
Jej brat, je jej veľký ochranár, vie čo je Jorden zač a neraz sa mu vyhrážal, že ak skúsi niečo na jeho sestru, zabije ho. Ale kedže bol riadne opitý, bolo mu to viac menej jedno, tak nakoniec súhlasil, ale s tým aby šla Mia k nemu a nie on k nej. Sú susedia, takže bolo jedno kde pôjdu, či k nej alebo k nemu.
Jorden ju, už cestou domov, vyzliekal očami. Keď prišli k nemu, hneď ju zobral do izby, začali sa vyzliekať, Mia ho len sotila na posteľ a potom, vraj Jorden zažil najúžasnejší sex vo svojom živote. Keby vedel, aká je Mia skvelá v posteli, šukal by ju už od prvej chvíle, kedy zistil načo ho má. Presne tak mi to všetko opisoval on.
Nechápal som ho, veď hovoril, že to je jeho kamoška a s ňou mať nič nechcel, ale vidím,že alkohol je sviňa a robí divy. Pýtal som sa čo bolo ráno, či to neľutovali. Ale hneď ráno si to zopakovali znova, potom zase znova, a tretí krát to nedokončili, pretože jej volala mama kde toľko je. Večer jej napísala sms, že spí u kamošky. Keď Mia odchádzala povedala Jordenovi, nech o tom nikomu nepovie.
„A prečo to hovoríš mne, keď to nemáš nikomu povedať?"
„Pretože si môj kamoš, preto." Pokrútil hlavou. Ten chalan vôbec nevie udržať tajomstvo. Myslel si, že Mia bude nešťastná z toho, čo sa medzi nimi stalo, ale na jeho prekvapenie, to s ňou nič neurobilo. Asi sa jej to zapáčilo, ale je zvedavý aké to bude medzi nimi ďalej....„Ináč, Jorden. Necítiš k nej niečo viac?"
„Si normálny? Čo si myslíš, že som ty? Že sa len tak zabuchnem do nejakej baby?"Poznám ho.
Až veľmi dobre ho poznám.
Je úplne jasné, že je do nej zabuchnutý.
Je len otázkou času, kedy si prizná sám, čo k nej cíti.Ináč kočky, je tu niekto z vás, kto dnes maturoval? Ak áno, prajem vám veľa šťastia. 🙂 Ja som si to dnes znova zopakovala, keďže som doma písala bratrancovi celý sloh z angliny, tak dúfam, že som mu ho napísala dobre, ináč strašnú tému mali, podľa mňa bola fakt ťažká.
ESTÁS LEYENDO
Nikdy mi neublížiš
Novela Juvenil„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...