„Kokoos, teším sa ako malé decko." Drž hubu Alex, robíš mi len hanbu.
Išli sme k Mii. Normálne som začal byť nervózny, potil som sa a mal som chuť zdrhnúť. Mia stála s Winter na chodbe a o niečom sa bavili. Tvárili sme sa, že ideme len okolo a v tom Mia skríkla na Jorda, nech príde na chvíľku k nej, pretože od neho niečo potrebuje.Tak sme išli s Jordenom k ním. Keď sa na mňa Winter pozrela, mal som pocit, že sa mi práve zastavilo srdce. Jej nádherne zelené oči ma totálne zhypnotizovali. Nedokázal som sa na ňu prestať pozerať a usmievať sa. Mal som chuť ju pohladiť po tvári. Je tak bledá, ale mne sa to náramne páčilo. A tie jej dokonalo vykrojené červené pery, chcel som tie pery v tej chvíli bozkávať. Bože, šibe mi? Rozprávam o nej ako keby som bol trinásť ročná, zaľúbená školáčka.
Bola fakt zvláštna. Tie jej tmavo hnedé skoro až čierne vlasy, bledá pokožka a krásne pery sfarbené do sýto červena. Neboli namaľované, nemala na sebe ani štipku make-upu je prirodzene nádherná. Pri pohľade na ňu som sa cítil, ako v raji. Toto som ešte pri žiadnom dievčati nezažil.
Vtedy ma z mojich myšlienok vyrušila poriadna rana do ruky. Bol to Jorden. „Hej Alex! Vráť sa na zem. Počúvaš nás vôbec?" Len som prikývol a naďalej som ju obdivoval.
„Kámo, toto je Winter. Winter, toto je môj debilný kamoš Alex." Povedal Jorden.Stál som tam ako pako, nezmohol som sa na žiadne slová. Mal som otvorené ústa, ako debil a pozeral som na ňu s úžasom. Ucítil som ďalšiu bolesť, to mi Jord kopal nenápadne do nohy, aby som sa konečne spamätal. „Alex." Podal som jej ruku.
„Winter." Dotkla sa ma a v tej chvíli, mi prešiel mráz po chrbte. Nechápal som, čo je to so mnou. Celý čas som ju držal za ruku, neuvedomoval som si to, držal som ju celkom dlho. „Eheem, môžeš ma pustiť?" Opýtala sa ma Winter.
„Hej jasne prepáč, zamyslel som sa." Konečne som zo seba dostal súvislú vetu a nestrápnil som sa.„Máš studené ruky." Dodal som. Úplne od veci, to prečo jej hovorím také hlúposti?
„Viem, sú studené stále."
„To meno sa ti hodí k tým rukám Winter." Zasmiala sa. Kecal som strašné blbosti, že to meno sa ti k tým rukám hodí. Vážne som to povedal? Dajte mi niekto facku, nech sa preberiem. Bože tá baba ma úplne vyviedla z miery. Vtedy zazvonilo na hodinu a ja som musel od nej odísť.Jord sa s babami rozlúčil a ja tiež. „Hej Winter, dúfam, že sa ešte niekedy uvidíme."
Povedal som jej.
„Možno." Znova sa zasmiala, ale venovala mi ešte jeden úsmev a odišla do triedy.❀❀❀❀❀
„To čo si tam vystrájal Alex?" Spýtal sa ma nechápavo Alex, keď sme išli do triedy.
„Nič čo by som mal?"„Bol si ako z inej planéty. Ešte som ťa nevidel, aby si ty stratil reč pri nejakej babe."
„Neuveríš mi to Jorden, ale ja som sa do nej zamiloval."•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Winter si predstavujem, tak, ako dievča hore na fotke. Možno, že sa vám nebude páčiť, ale ja som hľadala úplne obyčajné dievča, ktoré je niečím pekné. Žiadnu krásnu dlhovlasú brunetku/blondínu. A táto sa mi páčila najviac. Hľadala som obrázok strašne dlho, nevedela som sa rozhodnúť, kto bude Winter mala som dokonalú predstavu, lenže je ťažké nájsť niečo podľa mojích predstáv. Takže dúfam, že sa vám Winter aspoň trošku páči.
YOU ARE READING
Nikdy mi neublížiš
Teen Fiction„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...