Ráno som išiel po ňu. Nasadla do auta a hneď mi vtísla bozk na pery. Celú som si ju premeral, no posnažil som sa, na ňu usmiať a tváril som sa, že sa nič nedeje.
„Včera si sa mi už neozvala." Povedal som so smutným hlasom.
„Viem Alex. Mrzí ma to. My prišli sme už neskoro večer, bola som unavená, hneď som sa hodila na posteľ a zaspala som." Znova mi klame. Poznám ju.
Viem, kedy mi hovorí pravdu a viem, kedy mi klame.
Prečo to robí?„Aha. A kde ste vlastne boli?" Spýtal som sa jej.
„Ty ma vypočúvaš Alex?" Nervózne sa opýtala. A snažila sa odbočiť od témy. Pohladil som ju po nohe a usmial som sa nasilu, aby som sa tváril, že ju vôbec nevypočúvam.
„Nie Win, len ma zaujíma, čo si celý deň robila. Veď ľúbim ťa, tak sa zaujímam o to, čo robíš, keď nie sme spolu."„Boli sme len v obchodoch. Mama chcela nejaké, nové dekorácie domov, potom sme boli na obed, na menšie nákupy oblečenia a tak. Urobili sme si taký, spoločný deň." Začali sa mi potiť ruky, zle sa mi šoférovalo, začalo mi byť hrozne. Kurva, prečo mi tak klame?
Cítil som sa hrozne, ranilo ma to, že mi Winter klame. Mal som pocit, akoby mi v hrdle navrela hrča a ja som nedokázal, zo seba, dostať ani pol slova. Nevedel som, čo jej mám povedať. Čo sa jej mám opýtať. Nechcel som jej povedať, že viem, že mi klame. Viem, že by sme sa určite začali, teraz hádať. Nechal som to tak, ale ja si zistím, čo za tým je.
Konečne sme došli do školy, rozlúčili sme sa pri skrinke a ja som jej ešte povedal, že ak náhodou aj dnes odíde skôr, nech mi aspoň napíše sms-ku. No nepovedala mi na to nič. Len na mňa ospravedlňujúco pozrela a odišla, do svojej triedy. Ja som išiel tiež, sadol som k Jordovi a ten si hneď všimol, že mi niečo je.
„Čo sa deje Alex?" Len som mykol plecami. Sám neviem čo sa deje. Nakoniec som mu povedal, čo všetko sa stalo. To, že som bol u nej, klamala mi jej mama a potom aj ona, dnes ráno to isté.
„Myslíš si, že ťa podvádza?" Opýtal sa potichu Jord.
„Dúfam, že nie." Hlesol som ešte tichšie.Až kým sa ma to Jorden neopýtal, nič také mi ani nenapadlo. Bola by schopná, podviesť ma? Veď je to najslušnejšie dievča, aké poznám. Neverím tomu, že by ma podvádzala. Alebo, nie je taká, ako som si o nej myslel?
Prečo sa ma Jord vlastne pýtal, či si myslím, že ma podvádza? Celý deň, mi to vŕta v hlave. Na nič sa nemôžem sústrediť. Keď ma niečo s niekym iným, tak ten chalan, je už teraz mŕtvy.
Po škole, ma Winter čakala. Bol som celkom prekvapený. Navrhol som jej, či niekam nezájdeme, alebo, aby sme šli aspoň ku mne, no chcela ísť domov. Odviezol som ju pred dom a čakal som, že ma ako vždy, zavolá k nej. No ona sa ku mne len naklonila, pobozkala ma a odišla.
Kurva, mne sa to všetko, asi iba sníva.Myslíte, že má Jorden pravdu? A Winter Alexa podvádza?
Inak, čo si myslíte o tejto časti?
YOU ARE READING
Nikdy mi neublížiš
Teen Fiction„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...