4. 🌺

6.1K 311 39
                                    

Po škole sme išli na pivo.
„Jord, ty máš kontakty všade, zisti mi, kto je tá baba."
„Ktorá? Tá lezba?"

„Počúvaj ma ty kretén, to, že si môj kamoš neznamená, že ti jednu nemôžem vraziť. Ešte jedno slovo o tom, že je lezba, alebo chalan a neželaj si ma." Jord sa začal smiať. Vedel, že aj keď mu nadávam a vyhrážam sa mu, nemyslím to až tak doslovne. Nadávame si bežne, veď od toho sú predsa najlepší kamaráti, nie? Ale s týmto ma už vážne štval.

„Ešte ani nepoznáš jej meno a už ju takto obraňuješ. Čo ak niekoho má, alebo čo ak, ty nie si jej typ."
„Ja som každého typ. Akoby si ma nepoznal, aj keby niekoho mala, získam si ju."

„Ak niekoho má, máš tu milión ďalších dievčat."
„Ale ja chcem ju. Dnes som sa rozhodol, že toto bude posledné dievča, ktoré budem mať." Vtedy Jord spustil totálny výbuch smiechu. Všetci čo ma poznajú, by sa smiali tiež. Dievčatá striedam často, ale ako som už povedal, táto ma očarila. Bol by som kvôli nej ochotný, vzdať všetkých mojich jednorázoviek a bol by som verný iba jej.

„Kámo dnes si fakt vtipný. A keď sa rozídete, tak čo, potom sa zabiješ? Alebo dáš si odrezať vtáka, aby si už nemal žiadnu frajerku?"
„Sklapni Jord, dopi pivo a poď domov."

„Vieš, že si robím srandu. Zistím ti, kto to je, ale mám jednu podmienku."
„Akú?"

„Keď zajtra prídeš do školy načas, dám ti o nej všetky informácie, ktoré budem vedieť. Ak budeš meškať, zariadim ti aby o teba nikdy nezakopla. Platí?"
„Platí." Takže budem si musieť nastaviť asi pätnásť budíkov, aby som zajtra vstal skôr, a prišiel do školy načas. 

Nikdy mi neublížišDove le storie prendono vita. Scoprilo ora