43. 🌼

3K 161 70
                                    

Prešli asi už dva týždne. S Winter sme stále, len kamaráti. Zatiaľ na ňu netlačím. Aj keď, pár krát som sa ju pokúsil pobozkať, ale nedovolila mi to. Fakt som asi dobrý, len ako kamarát.

Cez víkend sme boli v jednom bare, aj s Jordenom a Miou. Skvelo sme sa bavili, my sme všetci popíjali, akurát Winter ostala, len pri nealku, ale aj tak sa zabávala. Tancovali sme spolu, smiali sa a bolo mi s ňou fakt dobre. Samozrejme, že som sa neopil. Vypil som len dve pivá, a s Jordom vodku.

Nechcel som sa opiť, keď som bol niekde s Winter. Chcel som byť viac menej triezvy a dávať na ňu pozor. Musel som na ňu dávať pozor hlavne pre to, pretože sa mi nepáčilo, ako na ňu pozerajú cudzí, ožratý chalani. Žiarlil som na to, že jej tie blbé pohľady vôbec nevadili. Mne to vadilo veľmi. Nechodím s ňou, ale nebudú ju očumovať žiadny idoti, ktorý ju chceli v ten večer, aj tak len pretiahnuť.

Winter bola v ten večer, oblečená veľmi slušne. Mala čierne roztrhané rifle, a čierne body, ktoré ani nemalo výstrih, ale bolo dosť obtiahnuté, tak skvelo ukázalo jej postavu. Ale aj napriek tomu, že neukázala nič, veľa chalanov nad ňou slintalo. S jedným sa dokonca bavila, vtedy ma len Jorden držal, aby som toho týpka nezabil.

Keby že som tam sám, bez Jordena asi sa neovládnem. Bolo to tak, že sme sedeli všetci spolu pri bare, a ja som si odskočil na Wc-ko. No keď som sa vrátil už sa okolo nej, obšmietal nejaký debil. Usmievala sa pri ňom. Bola šťastná. Ja by som mal byť ten, kvôli ktorému sa stále usmieva. Nie niekto cudzí. Ale nechal som to tak. Nemôžem jej zakazovať baviť sa s niekým.

Sedel som, len o trošičku ďalej, aj s Jordenom a Miou a stále som Winter pozoroval. Nespustil som z nej oči, ani na sekundu. Keby sa ten kretén o niečo pokúšal, bol som stále v strehu. No nakoniec asi po pol hodine, sa Winter vrátila k nám. „Kto to bol?" Hneď som sa opýtal, len čo si k nám sadla. Jord mi nenápadne kopal do nohy. Vedel som, že sa mi tým snažil naznačiť, aby som ju nevypočúval. „Neviem. Nejaký chalan."

„A čo od teba chcel?"
„Nič. Len sme sa zoznámili a chvíľku sme sa rozprávali." Už som jej chcel povedať, že sa nemá baviť s každým, koho vidí. Nikoho tu nepozná, hocikto jej môže ublížiť. No prerušil ma Jord. „Nič si z toho nerob Winter. To tie jeho ochranárske pudy. Bojí sa o teba. A trošičku žiarli." Vtedy som na Jorda škaredo zazrel, a on na mňa len s úsmevom žmurkol, je to debil aj tak.
Winter si z toho nerobila ťažkú hlavu a povedala mi, že sa o ňu nemusím báť. Nemusím, ale bojím.

Potom už chcela ísť domov, tak som ju išiel odprevadiť. Mia s Jordenom tam ešte ostali. Ako vždy, cestou domov sme sa rozprávali o všeličom, a za pár minút sme stáli, pred jej domom. Išli sme sa lúčiť, tak som Winter pevne objal. Chvíľku sme len tak, stáli a objímali sa. „Inak úžasne voniaš Alex." Povedal mi, keď som ju ešte stále držal v objatí. Pri týchto slovách som sa usmial.

Keď sa odo mňa odtiahla, chcel som ju pobozkať. „Nie Alex. Prestaň." Pozrel som na ňu psími očami. „Prečo nie? Len jednu pusu."
„Nie, pretože, keď ti dám jednu, tak ty budeš chcieť ďalšiu. A potom ďalšiu a ďal....." To už nestihla dopovedať, pretože som ju medzi tým pobozkal.

Najprv sa nebránila. Mal som pocit, že sa jej to páči. No potom ma od seba odstrčila. „Bože. Alex, prečo to robíš?" len som mykol plecami. Pokrútila hlavou a povedala, že už musí ísť. Otočila sa a odišla....    

Táto časť je trošku nudnejšia, ale dúfam, že sa bude páčiť 😊

Nikdy mi neublížišOnde histórias criam vida. Descubra agora