Ráno v škole stála Winter pri svojej skrinke. Na tvári sa mi vyčaril úsmev a vybral som sa k nej. „Ahoj Alex." Pozdravila mi. „Ahoj." Chcel som ju pobozkať, lenže nevedel som, či môžem. Nevedel som, či jej to nebude vadiť. Pohladil som ju jemne po líci. „Môžem?" Opýtal som sa jej.
Vtedy mi s úsmevom prikývla. Chytil som jej tvár do dlaní a vášnivo som ju pobozkal. Nechcel som ju prestať bozkávať. Nechcel som sa odtrhnúť, od jej pier. Chcel by som ich bozkávať, už navždy. Lenže vždy musí prísť nejaký idiot, ktorý všetky tieto krásne chvíle preruší. Samozrejme, že ten idiot bol Jorden. „Ale, ale. Hrdličky. Niečo mi ušlo?" Opýtal sa.
Winter sa len pozrela na mňa, potom na Jorda a mykla plecom. „No viac menej ušlo. S Winter sme sa dali do kopy." Povedal som mu.
„Neverím, konečne. Už som sa bál, že zomrieš, ako panic." Potom sa Jorden zamyslel nad tým, čo povedal.„Vlastne no, vieš čo som tým myslel. Akoo, no panic pri Winter. Chápeš, že navždy by ste boli už len kamoši a tak." Mal som chuť vraziť mu. Vážne? Prečo rozpráva také blbosti pred Winter? „Ježiš, Jord. Drž radšej hubu. Už radšej nerozprávaj, len to zhoršuješ." Winter sa nenápadne smiala. Ukľudnilo ma to, že jej to prišlo vtipné.
Nakoniec som Jordena od nás radšej odohnal a chcel som byť s Winter aspoň chvíľku sám. Bez otravného Jordena. O chvíľu začína hodina, tak som sa ňou ešte rozlúčil bozkom a potom sme odišli do svojích tried.
„Kedy ste sa dali vy dvaja dokopy?" Opýtal sa ma Jorden v triede.
„Včera."„Ako k tomu vlastne došlo? Vieš Alex, myslel som si, že vy dvaja nikdy nebudete spolu. Veď bol si tak hlboko vo firendzone, ako asi ešte nikto. Ako sa ti to podarilo? Čo znásilnil si ju a zapáčilo sa jej to alebo čo? čo ju presvedčilo."
„Si debil Jorden. Neznásilnil som ju, ani nič podobné. Sama mi zrazu len tak, povedala, že ma ľúbi."„A potom si ju pretiahol?" len som pokrútil hlavou. Čo s tým toľko má? Vie, že u Winter mi o sex vôbec nejde. „Nie, nepritiahol som ju. Ani nič podobné."
„Alex ty si divný. Fakt. Nebolí ťa už ruka? Veď, ako dlho si už bez sexu? Dva mesiace? Tri?"
„Kokoos, keď ti jednú vrazím, až potom ma bude bolieť ruka. Vážne Jorden, drž už hubu. Tiež do teba nerýpem, čo robíte s Miou."„Ja by som ti aj povedal, čo spolu robíme. Ale nechcem aby si bol potom smutný. Vieš, lebo to čo robím ja s Miou, tak ty s Winter budeš robiť, neviem kedy." Vtedy som mu päsťou buchol do ramena. Je to ozaj debil. Je fakt posadnutý sexom.
A s Miou sa už konečne dali dokopy. Jej brat, chcel Jordena najprv zabiť, ale Mia mu povedala, že ho má rada, aj on ju. Tak ho zatiaľ nechal. Ale, ak Jorden Mii ublíži, tak potom Jorda jej brat zabije. Takže dúfam, že jej neublíži. Je to dobrý kamoš, aj keď niekedy by som ho zabil najradšej sám.
Po škole sme išli s Winter ku mne. Klasika. Vždy sme sa chodili buď len tak prejsť. Alebo sme boli u mňa, inokedy zase u nej. Naši aj jej rodičia si zo začiatku mysleli, že spolu chodíme, ale vysvetlili sme im, že sme fakt len kamoši. Ale teraz, už konečne nie sme. Sme viac ako len to. Ľúbim ju a ona mňa tiež.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nikdy mi neublížiš
Ficção Adolescente„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...