Toto som potreboval, konečne na chvíľu vypnúť. K Maddie by som kvôli tomuto, dokázal chodiť kľudne aj každý deň. Ale aj tak, cítil som sa čudne stále som mal v hlave Winter. To je jedno dokončím, čo som začal a môžem ísť domov.
„Čo je Alex? Deje sa niečo?" Spýtala sa ma Maddie, keď sme nahý, ležali vedľa seba na posteli. Len som si povzdychol a pokrútil som hlavou.
„Nepriťahujem ťa? Vieš, tváril si sa dosť zamyslene, ako keby ťa to ani nebavilo. Inokedy si to viac užívaš."„Ale nie Maddie, to nie je tebou, si pekná stále." Je mi jasné, že sa o tomto Winter nikdy nedozvie, ale naozaj som sa cítil blbo kvôli tomu, že som sa práve vyspal s Maddie.
„Čo sa deje Alex?"„Nerieš to, to nie je dôležité."
„No asi to dôležité je, keď si kvôli tomu taký." Rozhodol som sa, že jej asi poviem čo ma trápi.„Vieš Maddie, ty si dievča asi mi dokážeš poradiť najlepšie. Ja som sa asi zamiloval." Najprv bola ticho. Potom sa na mňa pozrela a snažila sa zadržať smiech. Ale napokon sa aj tak rozosmiala. Vážne je až také vtipné to, že som sa asi zamiloval? Prečo si všetci z toho robia srandu a nikto mi to neverí.
„Tak toto bude asi vážne."
„Asi hej. Prepáč Maddie, ale pri tom som myslel na ňu a vôbec som sa na to nemohol sústrediť. Poznám ju len pár dní, nič sme spolu nemali, dokonca odmietla moje pozvanie na rande. Som z nej neskutočne hotový."Maddie ma chápala, nebrala to za zlé. Aspoň som sa mohol vyrozprávať. Opísal som Maddie, ako Winter vyzerá, povedal som je o všetkých pocitoch, ktoré cítim keď ju vidím a ona ma len bez slov počúvala. Nakoniec usúdila, že budem asi naozaj zaľúbený, pretože ma takého ešte nevidela a už vôbec nie kvôli dievčaťu.
Celkom sa mi uľavilo, že som sa vyrozprával, pomohlo mi to asi lepšie, ako sex. Poďakoval som Maddie, za pokec a začal som sa obliekať. Prehodila cez seba župan a šla ma vyprevadiť k dverám.
„Inak Alex. Môžeš sa kedykoľvek zastaviť, vieš že ťa rada privítam. Či už len tak pokecať, alebo aj niečo iné. Ak ti to s Winter nevyjde, určite príď. " Žmurkla na mňa, ja som sa na ňu len usmial a odišiel som.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Ak niekto čítate tento príbeh, pôvodná časť bola taká, že sa Alex s Maddie nevyspal.
Ale robila som menšie úpravy na príbehu, a rozhodla som sa, že nakoniec spolu spať budú. :)
Takže aj v komentároch je, že sú všetci radi, že spolu nespali, tak ja len aby vás to namietlo.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nikdy mi neublížiš
Ficção Adolescente„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...