Zastavil som ju.
„Počkaj Winter.Nechoď. A Oci, toto je Winter, doučuje ma Anglinu a matiku." Ukázal som mu všetky papiere a zošity, ako dôkaz. Pozrel si to a potom sa ospravedlnil. Vraj som mu o tom mal povedať, a tak by sme sa aspoň mohli vyhnúť konfliktu. Nakoniec odišiel.Ospravedlnil som sa Winter. Bolo mi fakt trápne, hlavne po tom, keď otec povedal, že si tu nemám vodiť tie svoje dievčatá. Nechal som to tak.
Anglinu som už celkom chápal, a tak sme sa pustili na matiku. Nechápal som tomu vôbec. Boli sme u nás naozaj dlho, Winter ma doučovala všetko skoro štyri hodiny. Ešte nikdy som sa tak dlho neučil.„Ja to vzdávam, už sa mi nechce učiť, nechajme to tak."
„Ale, ešte stále tomu nechápeš. Alebo, doučím ťa to nabudúce?" Prikývol som. Dnes toho bolo na mňa fakt veľa, toľko informácii naraz nedokážem, len tak spracovať. Postavil som sa a hodil som sa na posteľ. Bol som zo toho naozaj vyčerpaný. Nikdy som si nemyslel, že môže byť učenie také unavujúce, ale aj zábavne aspoň s Winter také bolo. „Nejak ťa to zničilo čo?" Zasmiala sa Winter.„No trošku, nie som zvyknutý, toľko sa učiť."
„Tak si začni zvykať, pretože kým nedostaneš z najbližšej písomky jednotku, tak ťa budem drviť učením, každý deň." To by nebolo zlé, vôbec by mi nevadilo, keby som sa mal každý deň s Winter učiť. Aspoň by sme boli spolu stále.„Čo keby sme sa dohodli?" Opýtal som sa Winter. Už z môjho pohľadu vedela, že budem chcieť znova nejakú blbosť. „Na čom sa chceš dohodnúť?"
„Keď dostanem z angliny, alebo matiky jednotku, tak ti môžem konečne dať pusu." Winter sa zamyslela, celkom dlho bola ticho. Neviem nad čím premýšľala, ale asi nad tým či má súhlasiť, alebo nie.„Dobre, môžeš mi dať pusu, ale musíš dostať jednotku aj z angliny aj z matiky. Ak budú známky horšie, vymyslím si pre teba nejaký trest. Môže byť?" Nechcel som veľmi súhlasiť, neveril som si, že tie jednotky dostanem, ale posnažím sa. Kvôli nej sa budem snažiť, ako ešte nikdy. „Dobre. Môže byť." Potom som poprosil Winter, či mi dá ešte doučko aj zajtra. Anglinu som pochopil super, ale tá matika mi veľmi nejde. Súhlasila, ale mám prísť zajtra k nej a budeme sa učiť tam.
Ináč môj príbeh je už v top #14 ❤️ za to vám veľmi pekne ďakujem 😊
YOU ARE READING
Nikdy mi neublížiš
Teen Fiction„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...