Ráno, som sa zobudil na krik. Počul som, nejaký dievčenský hlas a veľa nadávok. Hodil som na seba tričko a išiel som skontrolovať, kto huláka po Jordovi, hneď z rána. Už keď som bol na schodoch, podľa hlasu som vedel, že tá čo kričí je Mia. „Vážne si myslíš, že ti budem veriť? Videla som ťa, videla som, ako ťa tá kurva, držala za koleno, nehovor mi, že ste spolu nič nemali!"
Aha, takže mám pocit, že Mia a Winter, boli v tom istom bare, v nesprávny čas. Nechcel som ísť k ním a pliesť sa do ich hádky, ale musel som sa zastať Jordena. Vošiel som do obývačky, Jord s Miou, stáli v strede izby a hádali sa.
Bola tam aj Winter, sedela na gauči a tvárila sa, že tam nie je, a že nie je súčasťou ich hádky. „Mia, vôbec to nie je tak, ako si myslíš. Nič som s ňou nemal, došla za nami a začala ma baliť, celý čas som ju odháňal preč, aj Alex jej hovoril, nech mi dá pokoj. Lenže si nedala povedať, tak sme radšej zdrhli." Vysvetľoval Jorden Mii.
„Jasné a preto si sa na ňu usmieval, od ucha k uchu."
„Neusmieval som sa na ňu, ja som sa smial z nej, pretože mi to prišlo vtipné." No Mia si stála za svojím a Jordenovi neverila.
„Mia. Jord hovorí pravdu. Fakt ho otravovala ona, Jord s ňou nič nemal." Povedal som Mii.
„Už len vám dvom, budem veriť. Vôbec ste sa nezmenili, ste stále taký istý hajzli, ako ste boli." Zvrieskla na mňa Mia.
„Hej no, toto si vyprosím. Za to, že ty si bola ožratá a videla si neviem čo, nemusíš nás obviňovať z vecí, ktoré vôbec nie sú pravdivé." Obhajoval som sa. Vtedy som od Mii dostal facku. Šibe jej? Práve teraz, sa cítim, ako v nejakej telenovele. Poviem pravdu a ešte aj za to dostanem facku.
„Alex ty mlč, čudujem sa, že Winter, teraz nekričí po tebe, kvôli včerajšku." Vyprskla na mňa znova Mia. A čo som, akože urobil ja? Pýtal som sa sám seba, veď za celý večer, som sa nepozrel na žiadne dievča, so žiadnou som sa nerozprával. Akurát len s tou, čo otravovala Jorda.
Pozrel som na Win, tá len zodvihla pohľad zo zeme a pozrela na mňa. Tvárila sa sklamane. Fakt neviem, čo som urobil.
„Mia, mala by si sa ukľudniť. Riešte si to tu, sami dvaja. Tvoj problém, že Jordovi neveríš." Odsekol som Mii.
Tak som išiel k Winter. Poprosil som ju, aby sa so mnou išla porozprávať, do druhej izby. Nepotrebujem tu hysterickú Miu, ktorá mi bude aj tak tvrdiť, že klamem. Som si istý, že s Winter bude rozumnejšie rozprávanie.
YOU ARE READING
Nikdy mi neublížiš
Teen Fiction„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...