Bozkával som ju dlho a všade. Tešil som sa ako malé decko, že sa to konečne stane. Taký nadržaný, ako teraz som nebol ani večer a dokonca, ešte asi nikdy. Keď som videl, ako sa usmieva a ako veľmi sa jej to páči, rajcovalo ma to ešte viac.
„Môžem pokračovať tam, kde sme skončili včera, alebo si to chceš zopakovať celé od začiatku?" Šepotom som sa jej to opýtal. Ona sa len trošičku začervenala a povedala, že jej to je jedno, podľa toho čo chcem ja. Ale tým, ako očervenela, som vedel, že to chce od znova, tak isto ako včera.
Pobozkal som ju na pery a potom na krk. Chcel som jej dať dole podprsenku, keď v tom sa roztvorili dvere na izbe. „Kurva Alex! Prečo sa nezamykáte?" Skríkol Jord. Hneď som z Winter zišiel a ona sa zahalila pod paplón. Jedno šťastie, že mala ešte spodné prádlo.
„Kurva Jord! Prečo neklopeš?"„Kurva Alex! Prečo, to robíte v mojej posteli?"
„Kruva Jorden! Vypani z izby!" Jorden urobil pár krokov dozadu a privrel dvere, tak aby na nás nepozeral. „Sorry Alex, ale ako som mal vedieť, že robíte práve to. A k tomu v mojej posteli. Bože Fuj!"„Och Jord, odíjď. Oblečiem sa a prídem za tebou, ak si niečo chcel." Len buchol dverami a zmizol. Winter konečne vykukla, spod paplóna a spustila totálny, výbuch smiechu. „Vážne Win, tebe to príde vtipné?" Len mi kývla hlavou, že áno. No mne to vtipné neprišlo, akože môžem mať s ňou sex, bez toho, aby nás vždy vyrušil niekto pred tým, než to začneme?
Postavil som sa z postele a zamkol som dvere. „Alex, myslím si, že by sme to mali odložiť nabudúce." Povedala mi Winter a na tvári mala ešte stále úsmev. Nechápem, čo je na tom také vtipné. No ako chce, možno to nabudúce vyjde.
Obliekol som si nohavice, tričko a išiel som za Jordenom. Bol v kuchyni a akurát robil raňajky. „Čo si chcel Jorden, že to bolo také naliehavé?" S debilným úsmevom, sa otočil.
„Nič, len či mám urobiť raňajky aj vám."„A to nemohlo počkať? To si nás musel vyrušiť? Och, ja sa s tou Winter, asi naozaj nikdy nevyspím, keď nás pri tom, bude stále niekto rušiť."
„Počkaj, takže ste nemali spolu nič? Ani, keď ste išli spať?"„Nie. Keď malo dôjsť na sex, povedal som jej, že nemôžem lebo je opitá. Ráno si skoro nič nepamätala. Potom by som bol za najväčšieho kreténa, keby som ju večer pretiahol."
„Takže ste spolu nespali hej? Takže moja posteľ, nebola vami dvoma znesvätená? Och, ako mi odľahlo." Dodal Jorden a začal sa smiať.Najradšej by som ho zabil.
Jeho normálne teší to, že mi vždy prerušuje takéto pekné chvíle. Je to idiot.
Všetci sme sa najedli a napokon sme išli s Winter preč. Odviezol som ju k nej a ja som išiel domov tiež, keďže sme toho aj tak veľa nenaspali a obaja sme sa chceli vyspať.Jorden je ozaj kazič, pekných okamihov. :D
Sľubujem, že už najbližšie, keď budem písať takú scénku, tak im to už fakt nikto nepreruší. 😀
YOU ARE READING
Nikdy mi neublížiš
Teen Fiction„Milujem ťa." „Nechcem, aby si ma miloval." „Vieš, že mi v tom nijako nezabrániš." „Nemôžeš ma milovať, dobre vieš, že ti na konci aj tak ublížim." „Neublížiš mi, nech sa stane čokoľvek. Neboj sa. Nikdy mi neublížiš. Budem tu s tebou až dokonca." (p...