5. 🌻

5.6K 307 30
                                    

Netuším čo sa mi stalo, ale ja som kvôli tej babe, dnes vstal skôr, aby mi Jord o nej niečo povedal. Asi som totálny idiot. Vôbec ju nepoznám, netuším kto to je, ale chcem to vedieť čo najskôr. Do školy som sa fakt ponáhľal, ani som neraňajkoval, väčšinou mám na všetko čas, kľudne sa najem, neponáhľam sa do školy a je mi jedno kedy tam prídem. Dnes je to iné, dnes tam musím byť skôr.

„Mňa z teba porazí, ty si fakt prišiel načas." Zasmial sa Jord, ktorý ma už čakal pri skrinkách.
„Kvôli nej všetko. Tak hovor, čo si zistil?"

„Dokopy nič."
„Čo? Tak ja sa tu ponáhľam, ako taký debil, a ty mi povieš, že si dokopy nič nezistil?"

„Zopár veci viem, ale je tu nová, takže je problém zistiť o novej osobe, veľa informácií."
„Tak hovor." Nakázal som mu

„To, že tu je nová to už vieš. Neviem odkiaľ sa prisťahovali ani prečo. Volá sa Winter priezvisko som zabudol. Je celkom tichá, zatiaľ nemá v triede veľa kamošov, ale vraj je dosť múdra, takže nič pre teba, pretože ty si hlúpy a tiež si mal väčšinou len vymleté baby, ale to nie je podstatné. Má sedemnásť rokov. Priateľa asi nemá, zatiaľ ju nikto s nikým nevidel. Viac neviem, neviem z akej rodiny pochádza a či má nejakých súrodencov."

„Kokos, odkiaľ ty toto všetko vieš?"
„Videl som ju včera s Miou, a kedže je Mia moja suseda a som s ňou dobý kamoš, tak som jej napísal či ju pozná. Sú spolužiačky a dokonca spolu sedia, takže vie o nej aspoň toto."

❀❀❀❀❀

Dnes ráno som Winter bohužiaľ nevidel, ale možno, že si ju uvidím neskôr.    

Nikdy mi neublížišWhere stories live. Discover now