-O kurwa. Faktycznie.- potwierdził moje słowa.- I co zamierzasz z tym zrobić?- zaciekawił sie.
-Zapytam Allana czy oprócz Lotte i mnie są jeszcze jakieś dziewczyny w gangu.- odpowiedziałam. Około pół godziny później zebranie sie skończyło spojrzałam jeszcze raz po pomieszczeniu. W rogu sali zobaczyłam kamerę. Migała czerwona dioda, czyli działa cały czas. Walnełam Lucasa w ramie i wskazałam mu na kamere.
-Obraz jest nagrywany cały czas a podgląd do niego ma tylko Alan. Musisz sie go zapytać. Jak coś to Ash jest najlepszym informatykiem w naszym gangu.- puścił mi oczko. Po godzinie jazdy po mieście i objaśnieniu gdzie jest jaki magazyn wrocilismy do domu. Od razu poszłam do Allana.
-Alan ty masz nagranie z dzisiejszego zabrania? Widziałam kamerę i Lucas powiedział ze tylko ty masz nagrania.- powiedziałam na jednym wdechu a Alan sie zasmial.
-Tak mam a po co ci?- zapytał uważnie mi sie przyglądając.
-Bo potrzebuje zdjęcia takiej jednej osoby. To dasz mi je?- zapytałam a on rzucił mi płytę z dzisiejszą datą i godzinami spotkania. Szybko wybjeglam z pokoju i zaczęłam wołać Asha
-Ash?! Ash?! Gdzie jesteś do cholery?!- z pokoju wyszedł chlopak ubrany tylko w spodnie.
-Co jest!? Czego sie tak drzesz?- zapytał
-Wchodź do pokoju.- popchnęłam go do pokoju a ten zaczął sie śmiać.
-Aż tak ci sie spieszy ze mną do łóżka?- poruszal zabawnie brwiami.
-Tak bardzo mi sie spieszy żeby iść sie z tobą bzykac ze juz dawno rakietą w kosmos ucieklam.- zaczęliśmy sie śmiać.- A tak serio to mam prośbę i mam nadzieję ze mi pomozesz.- Uśmiechnełam sie do niego i podałam płytę.- Tu jest nagranie na którym jest taka jedna laska. W sumie to jedyna prócz mnie. Zrób jej zdjęcie i informacje na jej temat. Dziękuję.- pocałowałam go w policzek i wyszlam z pokoju.POV DZIEWCZYNA Z ZEBRANIA:
-Alex?! Alex?!- wołałam go ale jak na złość nie mogłam go znaleźć.
-Tu jestem!- krzyknął z kuchni.- O co chodzi Niki?- zapytał
-Widziales tą laske na zebraniu? Nasz nowy boss.... Ta... Ivy? Tak Ivy!
-No Bad Angel a co?
-Nie widziales podobieństwa mnkedzy nami? Przecież ona wyglądała jak moja bliźniaczka! To nie jest normalne!- wykrzyczałam bo taka byla prawda! Nie mam rodzeństwa. Zostałam wychowana w domu dziecka a rok temu ucieklam i poznałam Alexa, który zapoznał i wprowadził mnie w świat gangu. Ucieklam bo bylam tam bita i nie raz gwałcona. Ale spokojnie juz nic mi nigdy nie zrobią, no chyba ze będą mnie nawiedzac jako duchy.
-Dobra papiery o niej będziesz miała za godzinę może dwie max. Dobra lece.- i odszedł.
-Dziękuję!- rzuciłam jeszcze gdy odchodził. Usiadlam na kanapie i włączyłam telewizor na jakiś kanał. Dwie godziny pozniej w ręce miałam juz na jej temat dokumenty. Weszłam do pokoju i Usiadlam na łóżku otwierając dokumenty zagłębiając sie w lekturze.Ivy Harper urodzona 15.03.2000r. W Londynie. Obecnie ma 17 lat. (Zdjęcie obecnego wyglądu)
- Spokojnie Nikola. To tylko przypadek. To ze urodziła sie tego samego dnia nic nie znaczy.- powtarzałam sobie w myślach.Rodzice: Camila Harper i Carlos Harper. Wychowana przez matke obecnie uznana za zaginioną. Nie ma rodzeństwa. Obecny numer telefonu *** *** ***
-Kurwa to nie może być przypadek! Ja mam siostrę bliźniaczke!
CZYTASZ
Very bad girl
ActionIvy- zwykła nastolatka jakich wielu. Ma problemy, w końcu nie wytrzymuje i ucieka do Los Angeles. Tam poznaje nowych przyjaciół i strasznie się zmienia. Pytanie tylko czy na dobre?