Po kirpyklos kartu su Eva nukreipėm kelią į prekybos centrą dėl vyriškų drabužių.
Pasirodo, kad aš visai nesuprantu nieko apie kaklaraiščius tinkančius pagal kelnes arba kam visai reikalyngi tie rankogaliai..? Bet Eva viską ištaisė kai tik įėjom į centrą, ji bėgo į pirmą pasitaikiusį drabužių skyrių. Rinkdama reikalyngus drabužius ir mėtydama ant manęs, jau persirengimo kambaryje persirengdama juodus džinsus su kažkokia balta maike ir švarkeliu supratau, kad pas Eva puikus skonis. Toliau pamatavau dar 10 visokių marškinėlių, maikių, džinsų, sportbačių ir t.t. po ko nunešėm viską tinkamą į kasą.
Iš viso gavosi lygiai 4 didžiuliai maišai drabužių. Mes jau ruošiames išeiti, bet staiga pardavėja paklausė:
-Jūs dar ko nors pageidaujate?-Ne, ačiū.
-A...a na, galima su tavim nusifotkinti? Tu tiesiog labai mielas...miela.- sumurmėjo ji,net nelabai išgirdau jos paskutinius žodžius. Aš gūžtelėjau pečiais, ji iškarto išsitraukė savo telefoną ir padarė selfie.
Mes atsisveikinom su keista pardavėja. Tai ir lygtais mūsų vyriškas shopping'as su Eva pasibaigė. Mes priėjom prie išėjimo ,bet štai čia man pagaliau atėjo mintis. O kaip....kaip aš paslėpsiu savo krutinę?! Koks aš berniukas tada? Pasiėmiau telefoną, nes drovėjausi paklausti draugės, užėjau į internetą kur radau išeitį kaip paslėpti ją užsirišus specialę juostą.
Kadangi mano mama dirba seselę, pas ją visada likdavo visokios medicininės juostelės.
Eva palydėjo mane iki namų padėdama nešti man pirkinius. Atsisveikinusi ir apkabinusi ją, užėjau namo ir iš karto pažiūrėjau į laikrodį. Buvo 8:36 vakaro. Dar yra daug laiko. Nulipau į pirmą aukštą ten kur buvo virtuvė. Užėjusi pastebėjau pilną krūvą visokio maisto, kurį prigamino mama.
-Labas, aš čia tau paruošiau maisto į kelią, manau koledže gerai maitins už tokius pinigus.- ji nusišypsojo. Atsisukusi nuo kepimo plytelės pažiūrėjo į mane ir netikėtinai atsidūso.- ach, tu tikrai ne Alex? Dieve mano, kodėl pas mane negimė 2 berniukai dvyniai? Tau labai tinka, saulyte, ir visai neatsiskiri nuo mielo vaikino!-Ehm... ačiū mama.- vos neišraudau aš. Poto nukreipiau dėmesį į kalną su maistu. - Kam tiek daug? Į mane ir puse netilps.
-Kelyje tu tikrai išalksi, tu gi visą naktį važiuosi. O naktimis tu visada valgai, mąstai, tu galvoji aš negirdžiu kaip šaldytuvę rausiesi?
-Gerai, įtikinai. Bet aš pasiimsiu vistiek ne daug.
Aš nukeliavau į savo kambarį patikrinti ar viską susirinkau, tada šiek tiek vėliau nuėjau į dušą. Kirpėja išmokino mane kaip taisiklyngai užsidėti peruką. Bet nusiiminėti jo nenorėjau, todėl tiesiog be galvos plovimo išsimaudžiau. Tada užsirišau plačią juostelę kurią radau spintoje, užsidėjau paprastą baltą maikę ir suplėšytais kelėniais juodus džinsus. Šis stilius buvo labiau panašus į moterišką, bet nupirkome drabužius vyriškame skyriuje.
Pažiūrėjau į veidrodį. Visai panaši į berniuką, net krutinės nesimato, nors mano figūra ir yra plona, bet vistiek bent kažkiek į silpną vaikiną panaši. Vėliau pažiūrėjusi į veidą pastebėjau savo lūpas, išsitraukiau kosmetiką ir uždažiusi pamažinau jas, bei paryškinau žandikaulius ir smakrą kaip pas vaikinus.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...