Tavo eilė

1.4K 82 11
                                    

Veikėja Loren

-Mama, pas mane viskas gerai. Paprastai..daug ko įvyko.-pavargusiai atsiguliau ant lovos laikydama telefoną prie ausies.

Mama nutarė manpaskambinti. Rado laiką.

-"Loren, man atsibodo tavo draugai! Visada ateina bei skambina, klausia kaip tu. Ir mane pas mane vienas didelis klausimas: kodėl tu nekeli mums ragelio?! Kodėl aš turiu juos kęsti?-pakėlė balsą mama.

-Pastaroju metu aš nenoriu su niekuom bendrauti.-sumurmėjau.

6 kambaryje sedėjo tik Noah su manim todėl aš galėjau ramiai kalbėti.

-"Tavęs niekas neįžeidinėja? Ne lenda?"

-Rimtai?! Mam, aš jeigu ką tai tipo vaikinas.

-"Tu "tipo" Alex, o tavo brolis nelabai vyriškas. Lengvai gali sumaišyti su mergina..khem, pamiršk. Jeigu tau gerai sekasi tada tu greitai pailsėsi, nes Alex jau namie ir nusipirko biletus į koledžą, bet jis šiek tiek nervuojasi, nes kaip aš supratau tu keistai paaiškinai jam kas ten vyksta bei kokia pas jį reputacija. Juk ten ne bus mano berniukas kvailiu kai atvažiuos?"

-Ne, žinoma..ne kvailiu.-sustingau.-Oi, mama, man laikas eiti vakarieniauti..ate!

Numečiau ragelį pliuškdama ant pagalvės skundžiai žiūrėdama į Noah. Per daug visko vyksta. Aš susimaišiau.

-Viskas gerai?-susiraukė draugas.

-Ne, aš dabar šiek tiek sumišau, bet tai praeis.

-Po to kas nutiko tave reikia pralinksminti.

Suspaudžiau lūpas atsimindama, kad vakar jam papasakojau apie nuotykius varžybose.
Noah net neatsisuko, o paguodė mane. Jeigu Tyler man nesuspėjo nieko padaryti, tada tai galima pamiršti kaip košmarą.

-Pralinksminti mane?..

-Taip. Nueiti į kiną, klubą..restoraną.

Atsidūsau.
-Brolis jau nupirko bilietus.

-Ta prasme tave pakeis?-niūriai paklausė jis.

-Jo. Alex atvažiuos, susitiks su piktais mokytojais kuriuos aš užknisau, išgirs kaip jį vadina visi žydrų, kad jį išprievartavo ir Danielius kurį visi nekenčia pabučiavo jį prie visų. O kai sužinos, jog jo kaimynai kaip tik..fuck, reikia persikraustyti!

Aš staiga atsistojau sau baime pažvelgdama į Noah kuris nustebo.

-Direktorius neleis. Tiesiog pakalbėk su Krisu, kad jis neliestu Alex bei neleistu kitiems.

-Aha, jis greičiau jam 2 koją sulaužys. Aš negaliu palikti brolį 6, jis negalės mokytis! Šitame kambaryje kiekvieną dieną kažkoks chaosas, o naktimis ateina girti Kriso draugai. Velnias, tu gi pats žinai kaip viskas bus Alex'ui!-supsichavau.-aš veltu čia 2 mėnesius išgvenau?!

-Ok-ok, einam ps direktorių.-nusijuokė draugas nuvesdamas mane link durų.-..nepyk, bet aš ir pats sulaužyčiau tavo broliui 2 koją.

***

-Man reikia persikraustyti.-užėjau į direktoriau kabinetą.

-Pirma tai laba diena.-jis padėjo lapus į šoną bei pažvelgė į mane.-A..Alex, vėl tu. Nepatiko 6? Pats juk norėjai.

-Man..man labai reikia į 30 kambarį kur botanikai.

-Pirmūnai.-pataisė jis mane atsidūsdamas.-Ne. Tu lieki ten kur tau vieta. 6.

-Ne, jūs nesuprantate! Prašau, nuo dabar aš tapsiu labai tyliu mokiniu, gausiu tik gerus pažymius, jūs pamatysite kitąžmogų.

-Iš pradžių aš galvojau, jog tu esi geras mokinys, bet dabar puikiai matau, kad tu toks pats kaip tavo kaimynai. Aš nenoriu, kad tu sugadintum man vienintelius puikius mokynius.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now