Nevykeliai pagal kraują

1.2K 77 12
                                    

Veikėjas Alex

-Einam į valgyklą.-atsistojo Loren.

-Kartu? Tu nieko nepamiršai?.-nulenkiau galvą.

-Ne, tu ne taip supratai. Tu turi eiti pavakarieniauti, o aš stebėsiu.

-Kas tokio sunkaus nueiti ir pavalgyti? Aš susitvarkysiu pats.

-Tiesiog einam su manim.-pavertė ji akis bei mes išėjom iš kambario. Mes priėjo prie valgyklos gerai, jog ten dar nieko nebuvo.-Velnias, kur dykinėja tas Krisas?!-nelaimyngai pasakė ji išeidama iš valgyklos.-teks eiti vienam.-ji pastūmė mane, kad aš greičiau eičiau.

Ant savęs sugavau keistus žvilgsnius. Visi sedėjo už staliukų šnabždėdami kažką.
Tai ko pridarė Loren?!

-Pe-e-dike, ateik pas mus! Nors čia išpylditum norą.-užrėkė gale. Aš atsisukęs pastebėjau tuos kas vakar lindo prie manęs parke. Filas.

-Atsiknisk jau.-ištariau nueidamas prie bufeto.

-Aš jau prižadėjau, kad video bus šiandien.-nenusiramino jis su savo draugais ateidamas aplink manęs. Mane staiga griebė už rankos ir pradėjo filmuoti. Visi staiga žiūrėjo toliau valgydami lyg niekas niekur. Jie..bijo?

-Nu ir kas čia, ble, vyksta?!-išgirdau pažįstama tamsiaplaukio balsą. Filas šoktelėjo vietoje. Aš irgi išsigandau kadangi vaikinas atrodė grėsmingai.-Dar kartą prisiliesi prie mano kambarioko be mano leidimo skrisi snukiu į sieną.-jis griebė Filui už maikės mesdamas ant grindų.

Man tuo metu atėjo žinutė į telefoną. Vaikinai plaiko mane atsitraukdami per kilometrą kadangi tamsiaplaukis pasirūpino Filu. Jis dabar artėjo prie manęs. Greitai perskaičiau žinutę.

-"BĖK, JIS NEŽINO, KAD TU ALEX. TAI KRISAS."-nuo Loren.

Pakėliau galvą. Krisas..ji man apie jį pasakojo. Jeigu jis sužinos, jog aš atvažiavau nemanau, jog tai gerai pasibaigs.
Aš pradėjau bėgti.

-Nesupratau?..-ištarė Krisas, bet vis gi bėgo paskui mane.
Bėgau link bufeto kadangi išėjimą užstojo kažkokie vaikinai.-Ren, kokio velnio tu bėgi nuo manęs?!-užpyko jis ir pradėjo bėgti greičiau. Jis sugavo mane pasodindamas prie stalo bei laikydamas ranka, kad nepabėgčiau.-Ir..kas..atsitiko?..-paklausė jis atsidūsdamas nuo bėgimo. Aš sustingau. Nesakysiu juk, jog aš Alex. Jis pakėlė antakius nesuprasdamas, o poto susiraukęs stebėjo mano veidą. Mano širdis buvo pasiruošusi sustoti.-Stop..tu..-jis netiketai nurengė mano maikę.-Ble!-jis prispaudė mane prie stalo aš išsigąsdamas uždariau akis. Pasvyro tyla nors čia buvo daug mokinių.-Kur Loren?-tyliai sušnabždėjo jis man į veidą.

-..Ji neišvažiavo.

-Ir neišvažiuos.-trenkė iš pykčio jis per stalą bei atsistojo griebdamas man už peties.

-Paleisk jį.-priėjo Loren draugai.

-Tai ne tau spręsti.

Ethanas prieidamas smogė Krisui į snukį, į kas tas atreaguodamas trenkė jam atgal. Susidarė muštynės. Užsidėjau maikę ir nušokau nuo kedės. Lengvai išėjau iš valgyklos kadangi visi vaikinai buvo užimti žiūrėdami muštynes ir mane sutiko išsigandusi sesė.

-Eik į kambarį. Aš su juo susitvarkysiu.-ji nubėgo į valgyklą išstūmdydama visus.

Veikėja Loren

-Užteks!-užrėkiau bei į mane visi nukreipė dėmesį. Krisas baigė muštis su Ethanu ir priėjo prie manęs griebęs man už rankos. Jis buvo pasiruošęs trenkti man, bet šaltai pažvelgė į akis. Visai kaip tada kai nežinojo, jog aš mergina. Piktas save mylintis egoistas. Koks Krisas ištikrūjų yra. Kodėl aš tai pamiršau?
Aš atidariau burną, kad galėčiau ką nors ištarti, nes kitaip jis man trenktu, bet vis gi pasikasiau nosį bei pradėjau verkti.-Loren?..-tyliai nustebo jis ir paleido mane.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now