Pirmas.

1.4K 80 5
                                    

Viskas kas liko pas mane atmintyje tai nieko. Atsijungė mano adekvačios smegenys, o siela ir kūnas linksminosi.

Veikėjas Krisas:

Stebėjau Ren'o sumaištį. Išsiėmiau kamerą kadangi retai sutiksi vaikiną kuris šoktu Twerk'ą ant MANO lovos. Kiek besistengčiau jį numesti jis vistiek užlipdavo ant mano lovos. Idiotas. Senai čia tokių debilų nebuvo. Danielius ir Seba žvengė bei taip pat filmavo švilpaudami Ren'ui. Tas užkliuvo už spintelės rėkdamas, kad jam reikia nusiimti kažkokią juostelę, nes spaudžia. Ehm. Kokioje ji vietoje įdomu.
-Klausyk Krisai, o tu hetero?.ar..-paklausė jis, o aš pakėliau antakį.

-Kas per klausymas?! O tu ne?

-O-o-o aš ir netik tokio galiu pasakyt, kad aš me...rg...ups, ką aš norėjau pasakyti?-pasikasė galvą jis. Man norėjosi trenkti jį į sieną. Veltui aš jam tą gėrimą daviau. Jis ir taip buvo neadekvatus.

-Vienu žodžiu,koncertas baigtas. Eik miegoti, akoholike!-liepiau kai jis lindo prie laimyngo Sebastiano ant lovos. Griebiau jį nuo draugo ir mečiau ant savo lovos.

-Ei! Aš noriu šokti, mulki! Pats davei man tą nesąmonę!!-jis šoktelėjo ir nubėgo į koridorių.

-Kur tu?! Apsaugininkas mus užmuš!-suriko Danielius.

Ėjau paskui tą idotą, nes dar vėl nuo laiptų lėks. Direktoriui pasakys, jog aš nustūmiau. Praeitais metais buvo ramiau, bei kambariokas buvo normalus, bet tai neišgelbėjo jį nuo mūsų. Po 3 mėnesių dingo su žibančiu sniuku ir sulaužyta ranka. Šitas tai pats save žaloja, mes net nesistengiam. Danielius visai jo neliečia nors ankščiau buvo kitoks.
Ren pasukdamas į kitą pusę užlipo laiptais. Toliau aš jį visai pamečiau. Rodos užėjo į kažkieno kambarį. Nu ir velniop. Tegu daro ką nori.-numojau ranka.

Veikėjas Noah:

Į mūsų kambarį 1 nakties kažkas pradėjo daužytis. Mano draugai kambariokai jau miegojo. Atidaręs duris išvydau Ren. Nukrito man į glėbį. Jis pats taip prisigėrė?!

-N...Noa, čia tu?-lyg rūke paklausė jis.

-Taip, kas su tavimi?! Kada tu suspėjai tiek išgerti?-sušnabždėjau nenorėdamas nieko prikelti.
Ren susiraukė.

-Neatsimenu... bet aš noriu į tualetą.. pas jūs yra tualetas?

Nunešiau jį į vonią ir stebėjau.

-E-e-e, nusisuk! Nemandagu taip į mergaites steb..ėti.-jis išmetė mane iš vonios, o aš nuestebau būdamas šoke. Kokias mergaites? Jis visai išprotėjo.

-T-tuoj.-vos atidarė duris. No-aa, tu mano draugas?

-Taip..

-Cool, bro! Atrišk man juostelę, prašau.

-Ką? Kokia?

-Oi, ta tu ilgai galvoji.- jis kišo rankas po maike.-Neatsiriša ble..

-Trumpai. Dar kartą tu taip ateisi pas mane į kambarį.- nuvedžiau jį į dušą ir nuprausiau po šaltu vandeniu.

-Ką tu darai?! Man gi šalta..p-perukas! Vargšas mano perukas.-Ren užsiemė už galvos ir nusitraukė plaukus.

-WTF?!!-vos neužrėkiau aš nesuprasdamas kas čia vyksta. Jis padėjo savo peruką ant radiatoriaus ir paleido savo ilgesnius, juodus plaukus.

-Ach...jie sausi...-jis pažiūrėjo į veidrodį bei nusišypsojo, o aš iš proto krausčiausi.

-T-tu...tu...pas tave...tu mergina?!-viskas ką galėjau ištarti.

-Mm..ne, aš princesė. Noriu miegoti!-norėjo gulti ant plytelių ji. Aš pasimetęs priėjau prie jo...jos, pakėliau ir nunešiau į kambarį.

-Kur man tave nešti?! Rytoj ryte visi sužinos apie tave jeigu tu užmigsi čia.-susinervavau nelabai supratęs kas čia darosi. Ech... paguldžiau ant savo lovos, nes ji jau saldžiai miegojo. Toliau nuėjau atgal į vonią. Pažiūrėjau į kabančią palukų krūvą ant radiatoriaus. Jis neišdžius iki ryto. Velnias, jeigu Ren(ar kaip ja vadina ten?) slėpė visa tai, reiškias pas ją yra tam tikslas. Gerai, pakalbėsiu su ja rytoj. Pasiėmiau feną ir pradėjau džiovinti peruką. Tada vėl padėjau ant radiatoriaus. Už 30 minučių jau galima jį užsidėti. Tai bent siurprizas nakčiai. Gerai, kad ji pas mane užėjo, o ne kur nors kitur. Stop, K...Krisas tai žino? Kažkaip jie ją daugiau nelabai muša kaip ir jos kaimynai. Aha, tai aš paskutinis apie tai sužinojau. Juk laikiau ją geriausiu draugu. Atsisėdau ant spintelės ir spoksojau į Ren ar Reną. Gerai, į žmogų. Prie manęs gulėjo mergina visai nepanaši į vaikiną. Ilgi juodi plaukai susivėle po pagalvę, maža nosytė, pudrios lūpos. Kaip aš ankščiau nepastebėjau? Nors įtariau. Bet pas ją vyriškas charakteris negu pas mano pažįstamuosius. Jeigu vaikinai kritinėjo be sąmonės pamatydami raumenyngus gigantus lyg Krisas, Danielius bei Sebastainas, tai ji juokiasi ir žaidžia su jais, kenčia jų smūgius. Bet kodėl? Kam jai persirenginėti į vaikiną? Tai visai kitas pasaulis...čia nėra gėlyčių ir drugelių.
Mano mąstimą pertraukė Ren, vadinsiu Rena, nes kažkaip nepatogu. Ji ištiesė ranką, griebdama mane už maikės prisitraukė prie savęs. Nuo jos nešė alkoholiu, net nesupratau kokiu. Durne. Ei negalima tiek gerti.
Atsiguliau šalia jos kadangi griebė ji labai stipriai. Vos neužmigau, bet atsiminiau, jog turiu uždėti jai peruką, nes kitaip bus problemų. Atsistojau, atnešiau peruką ir stengiausi normaliai uždėti. Iš 4 karto pavyko. Po kelių valandų reiks keltis. Atsiguliau atgal prie jos galvodamas kokius klausimus užduosiu.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now