Azarto žaidimas

1.4K 76 5
                                    

Užėjau į #11 kambarį kur iki šiol miegojo Noah.  Aš viską suprantu, bet kaip galima tiek miegoti? Jau vakaras!
Kelti jo nenorėjau, bet ir išeiti nesiruošiu. Atsisėdau šalia miegančiosios gražuolės išsitraukdama telefoną. Po 10 minučių užejo Ethanas. Nekreipiau jokio dėmesio, toliau sedėjau instagram'e.

-Ren...Loren..pas mane yra klausimas.-pradėjo jis.

-Klausau. Nors ne, pirma atsakyk į mano: Kodėl tu taip paprastai reaguoji į.-pasižiūrėjau  į Noah bei tyliai pasakiau.-Pats žinai.

-Tiesą pasakius aš kartais pagalvodavau, jog tu arba gėjus arba transvestis...vienu žodžiu, pamiršk.

-Oho..kaip miela.-nustebau.

-Kas pas tave su Krisu?-rimtai paklausė jis. Aš nusišypsojau, o kai supratau ko jis klausia pradėjau juoktis.

-Krisas? Rimtai? Šitas egoistas? Mus sieja tik #6 kambarys ir šampūnas kurį aš skolinuosi pas jį, daugiau nieko. Kas per klausimas?

-Mm...gerai, neimk į galvą.-sumojo jis ranka.- Gal tu šiandien pas mus pasiliksi? Tiesiog aš noriu tau papasakoti kaip Krisas... gali tave išnaudoti, nu tu supranti? Būtent dabar kai tu mergina.

-Tegu tik pabando.-nusijuokiau.-Ehm, ne. Geriau eisiu pas save. Čia nėra 5-tos lovos, o ant grindų miegoti man nelabai patinka.

-Tu gali su manim miegoti, mano lova didelė.-pasiūlė jis. Nusišypsojau ir apsisukau.- Loren sustok. Alteisk už tai, kad buvau įžulus vakar bei šiandien ryte. Draugai?

-Eik tu, aš tau jau senai atleidau. Man jau laikas! Jeigu Noah neatsikels po valandos, išpylk ant jo šalto vandens.

Koridoriuje buvo tylu, už lango tamsu. Reikia paskambinti Alexui ir viską papasakoti, aš pasiilgau jo balso. Jis man net neskambina, idiotas. Nors ne, jis skambino, bet negalėjau pakelti kadangi šalia buvo Sebastianas ir Danielius. Atsisėdau ant palangės, surinkau numerį. Ragelį jis paemė beveik iš karto. Aš nusišypsojau.

-Labas, Alexai, čia aš!-niekas neatsakė.-Tavo sesė jeigu nepamiršai. Loren. Alio, tu apkurtai?

-"Mm...alio, alio...tuoj, palauk sekundę."

-Sekundė praėjo

-"Kodėl tu skambini taip vėlai? Kodėl negalima, pavyždžiui, kai aš nemiegu?"

-Oi, pas mus laikas skirtingas...atleisk. Ką darai? Ai tiesa, tu gi miegi...gerai, netrukdysiu miegoti.-pasimečiau.

-"Stop. Aš džiaugiuosi, kad tu visai paskambinai. Kaip ten koledže? Kas apie tave jau sužinojo?"

-Ei, iš kur tu ištraukei, kad apie mane kažkas sužinojo?!

-"O, nemaniau, kad taip ilgai išsilaikysi. Šaunuolė!"

-Na šiaip tu teisus...2 vaikinai žino.-atsidūsau.-Dar daktaras. 3.

-"Dabar aišku".-pajutau kaip jis nusišypsojo.-"Kodėl tokia liūdna? Aš tavęs neatpažįstu, maže"

-Kiek kartų tau sakyti, aš ne mažė. Mes gimėm tą pačią dieną!

"Nu gerai...maže"

-Tu visai kaip Krisas! Jis visai vadina mane...-užtylau aš pagalvojusi pratęsti ar ne? Kam aš jam visai tai pasakoju?!

-"Krisas? Įdomiai. Kaip jis tave vadina?"

-Nu, mažyte..bet jis pajuokavo. Negalvok.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now