Ši dalis specealiai Sebastiano ir Adomo ship'eriams.
!Kitiems skaityti nebūtina!
HOMOFOBAI NEIGNORUOKIT PERSPĖJIMO.Veikėjas Adomas
Pamokos praėjo labai greitai. Aš visą šitą laiką bandžiau atspėti apie ką galvoja Seba. Man atrodo jis jau 100 kartų prakeikė mane bei pradėjo dar labiau nekęsti. Juk jau greitai vakaras!
Kaip visada po pamokų visas mūsų kursas nuėjo į valgyklą. Aš tikėjausi susitikti su 2 žmonėm: Sebastianu ir Ren kurie nuo vakar save vedė labai keistai. Nejaugi gandai nemeluoja?..Ren lengvai galėjo išprievartauti koks nors pedofilas-iškrypelis kuriam nusispjauti vaikinas tai buvo ar ne. Kad tai būtu tik gandai..
Bet valgykloje nei vienas iš jų nebuvo.***
-Kokio velnio tu prisigėrei?!-užrėkiau ant girto Sebo kuris voliuojosi ant lovos. Vat ožys, jis specealiai taip padarė!
Sebastianas kažką sumurmėjo net neatidarydams akis.
Kambaryje nieko nebuvo, bet ant viso pikto vistiek uždariau duris. Reikia kažkaip išblaivinti blondinę.-Kiek išgėrei nors?-pažiūrėjau į tuščius butelius ant grindų.-nekenčiu alkoholikų.-Aš tavęs irgi..nekenčiu.-nusijuokė jis. Turbūt nelabai girtas jeigu dar kalba.
-Kodėl tu vienas?-susiraukiau.
-Nenoriu nieko matyti.
Jis staiga išsitraukė dar vieną butelį vodkos iš po lovos. Aš iš pykčio paraudau bei bandžiau atimti iš jo.-Atsip*sk nuo manęs pedike!-užrėkė jis paslėpęs butelį už savęs.-Mhm, kas besakytu.-paverčiau akis bei atsisėdau ant jo.-atiduok man butelį, nedelsiant.
-Kodėl aš turiu daryti tai ko tu nori? Tu tik skuduras, supratai?!
-Ane? Tada sukis be manęs. Įdomu bus kai tave pamatys apsaugininkai.
Sebastianas žudė mane žvilgsniu. Tegu springsta tuo alkoholiu litrais, bet manęs jis taip greitai neatsikratys. Nors šiandien sueis, pas mane nėra nuotaikos su juo žaisti. Aš atsidūsau ir norėjau nulipti nuo lovos jeigu Sebastianas negriebtu man už maikės. Aš mečiau tą butelį ant grindų. Jis mane nervuoja.
-Tu norėjai išeiti?!
-Ne, išskristi. Juk sakiau, mane nervuoja girti.-pabandžiau ramiai atsakyti, velnias, Seba net tokioje išvaizdoje egoistiškai karštas.
-Dabar tu neturi teisės išeiti.-jis priartėjo ir..įkando man į petį! Bet ne silpnai, o su kažkokiu pykčiu.
Aš nustebau bei stebėjau jo veiksmus net nepasijudindamas. Sebastianas ir be alkoholio agresyvus, o dabar jis dar ir išgėrė. Šaunuolis, Adomai, prisižaidei.
Nenorėdamas stūmdžiau jį į kritinę bandydamas atgauti jį, bet jis jau nebuvo savas. Jis artėjo. Man atrodo jis nori pasakyti man kažką aštraus bei įžeidžiančio. Tik ne dabar. Pochui, jog jis girtas, pats kaltas. Aš užčiaupsiu jo burną lūpomis pastatydama jį į kampą, bet staiga jis perėmė mano veiksmus bei pastatė į kampą mane. Jis bučiuoja taip..kad nutraukė kvėpavimą ir man beliko tik ištirpti svetimuose rankose. Atėjo mintis, jog šiek tiek įpildynėti jam alkoholio nepamaišytu.
Jeigu aš nieko nedarysiu tai poto Sebastianas nesakys, kad aš jį išproevartavau, o bus atvirkščiai. Aš laimyngai nusišypsojau bei su ramia siela mėgaujausi jo šviesiais plaukais ir švelniom rankom kurios nurengė nuo manęs drabužius, o dabar slinko link mano boxerų. Uždariau akis lygindamas kvėpavimą. Negalima su juo nieko daryti, nes poto sumuš už kokį nors hickey. Sebastianas pats paliko hickey ant mano kūno kaip trofėjų rytojui. Jo ranka jau pati aktyviai veikė po mano boxeriais. Jaučiau jo degančias lūpas. Teko ryti orą, aimanuoti, judintis, ble, o jo vistiek maža, norisi daugiau. Tai jau pas mane 2 kartą, jog aš kažkam leidžiu būti virš manęs. Ne, ne taip...aš mirsiu jeigu jis dabar nebus virš manęs. Pabandžiau atsiminti kada pas mane buvo kartas su simpatišku blondinu, girtu, beveik ne homofobu..ehm, Sebastiano niekas neperspjaus.
Bet tai buvo neilgam, jis staiga permetė mane ant savęs. Nesupratantamai žvelgiau į blondiną. Jis atsegė jo džinsų užsegimą.
-Padaryk tai kaip miške.-užkimusiai atsidūso jis griebdamas man už plaukų. Aš mintyse nusijuokiau. Reiškias patiko..o juk aš tada net stengiausi.-Tu..ble..Adomai..nebandyk sustoti.-aimano jis. Aš tylėjau, bet džiaugiausi kadangi dar vienas homofobas sulaužytas. Dar šiek tiek ir alkoholis bus mano pačiu geriausiu draugu.
Dabar jo žvilgsnis pasirodė labiau blaiviu, bet nemažiau trokštantis. Aš net sekundei išsigandau bei nulipau nuo jo, nes kas jeigu netikėtai trenks. Ir eisiu rytoj į pamokas su mėlynėm bei hickeys. Draugams ir mokytojams nelabai patiks.-Kur tu, mažyti?-vaidindamas paklausė jis bei vėl metė ant lovos.-vakaras dar tik prasideda.***
Rytas. Mane prikėlė skausmas po visą kūną nu ir Kvailintuvas.
-Kur tu buvai vakar?!-paklausė brolis numesdamas mane nuo lovos bei jam buvo nusispjauti, jog aš sušnibščiau nuo skausmo. Nebuvo jėgos net atsistoti nuo grindų ir atidaryti akis.
-Lu-u-ukai eik į vonią bei užsičiaupk.
-O ne..aš žinau šitą tavo būseną. Tik nesakyk, kad tu buvai su vaikinu. Adomi, tu idiotas?!
-Kaip pasakysi, tik atsiknisk.
-Tu gi prižadėjai, kad baigei su homosexualizmu!-užrėkė jis prikeldamas Mark.
Pasiritau po lovą, kad neklausyti jo nesąmonių. Tik to neužtenka po tokio karšto vakaro. Aš miesguistai nusišypsojau. Seba-kiekvieno svajonė, bet jis atiteko man. Bei dabar tiirai nepaleisiu tokį radinį.
***
Neėjau į pirmą pamoką. Į 2 vis gi teks eiti, nes kitaip bus problemos. Atsistojau su skausmu, priėmiau dušą nors vakar priėmiau jį 3 kartu, poto persirengiau į baltus marškinėlius bei melynus,suplėšytus džinsus, tada pažiūrėjau į veidrodį. Viskas būtu puiku jeigu ant kaklo nesigrožėtusi hickeys. Teko užsidėti mėgstinį su kapišonu. Išėjau iš kambario užrakindamas duris. Atėjau į klasę kaip tik tada kai suskambėjo skambutis. Atsisėdau ant savo suolo.
-Pamokoje negalima sedėti su kokiu nors galvos akesesusaru kaip kepurės, kapišonai ir t.t.-pradėjo mokytojas.
-Cool.-nusijuokiau.
-Aš sakau nusiimk kapisoną, jaunuoli!-užrekė jis suspaudęs dantis.
-Jis jums taip maišo?!
-Taip, nusiimk.
Atsidūsau nusiimdamas kapišoną. Netikėtai į klasę užėjo nepasibeldęs blondinas.
-Adoma galima?-paklausė jis ieškodamas manęs akimis.-Ne, išeik, prašau!-supyko vyras.
Sebastianas ignoravo jį, bet tada pastebėjo mane.
-Ilgai ruošiesi sedėt? Aš tave pakviečiau!-piktai ištarė jis, aš paverčiau akis bei su nepasitikėjimu nuėjau link išėjimo.-Gerai, viena problema mažiau.-pvargusiai atsidūso mokytojas ir pratesė savo lekciją.
***
-Klausau.-pasakiau. Jis buvo ramus.
-Kam tu užsidėjai kapišoną?-staiga paklausė jis, o poto nuemė neatsiklausdamas. Stebėjau kaip jis žiūrėjo į mano kaklą.-kaip tu išėjai iš kambario?-pakeitė jis tema.
-Tu nors atsimeni kas vakar buvo?
Seba suspaudė lūpas.
-Jo. Aš buvau ne ant tiek girtas, kad..nekontroliuočiau savęs.-Oh taip? Tu neteisus. Ir net nebandyk manęs mušti, aš tavęs neprievartavau!-iš karto paskiau gaudydamas pikta žvilgsnį.-Nu..norėjau, bet labiau patinki man blaivus.
-Aš nesiruošiu tavęs mušti..kol kas.-atkirto jis.-bet tik pabandyk kažkam išplepėti ir aš nežiūrint į tavo idealią burną pritrenksiu tave, girdi?!
-Aha.-nusijuokiau, žiūrėdamas į jo lūpas kurios taip bučiavo manasias.-man atrodo, aš tikrai niekam neišplepėsiu.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...