Sustingau. Supratusi visą situaciją, griebiau kelnes ir stengiausi kuo greičiau užsimauti, bet nespėjau. Į tualetą užėjo Krisas, už jo norėjo užeiti Danielius, bet tas užrakino duris.
-A! Išeik nedelsiant!-paraudau.
Krisas nesiklausydamas tik atvirkščiai priėjo arčiau. Stengiausi užsidėti kuo greičiau tas prakeiktas kelnes, bet neišėjo kadangi grindys buvo šlapios.
-Ммм..mano noras: padėk kelnes šalin. Tau geriau be jų.
-Nusisuk, iškrypeli!
Mečiau kelnes jam į veidą ir paslydau ant šlapių plytelių.
Kiek galima griuvinėti, ble?!-pati sau nusikeikiau. Rimtai kiek kartu aš nukritau per visą savaitę?! Kaip aš dar iki šiol gyva? Tik aš sugebu nugriūti tokioje pozoje.
-Baik spoksoti!-visai išraudau bandydama atsistoti.-Aš...padėsiu.-Krisas atsigavęs nuo tokio vaizdo padėjo man atostoti, bet nepaleido.
-Užteks žiūrėti į mane lyg norėtum suėsti!-užrėkiau jam į veidą, o jis apsilaižė ir artėjo prie mano lūpų. Atidariusi kraną aptaškiau jį vandeniu. Deja nepadėjo. Nusiėmiau peruką metusi jam į veidą. Jis pradėjo kosėti.- Krisai tu tuoj sprogsi geriau atiduok man mano kelnes ir peruką. Kažkas netikėtai pradėjo rakinti duris.
-Ei, atiduok kelnes!-Einam su manim jeigu nenori problemų.-nusivedė jis mane į tualeto kabiną ir užsirakino. Kažkas užėjo. Kabinoje buvo labai mažai vietos. Krisas atsisėdo ant tualeto uždaręs dangtelį.-Atsisėk man ant kelėnių.-sušnabždėjo jis.
-Ne.
-O jeigu toks mano noras? Ir tau reikia kažkaip užsimauti kelnes.-laimyngai išatrė Kristianas.
-Tada man norisi užmušti tave.
-Aš laukiu.-jis paplojo rankomis per kelėnius. Ech, pasiduodama atsisėdau.-Be maikės būtu dar geriau.-sušnabždėjo jis man į ausį.
-Gal, bet tau nešviečia to pamatyti.
-Kiek pasitikėjimo savimi.
-Patrauk savo letenas.
-Tu neišsivaizduoji kaip dabar atrodai...užreikėjo tau mokintis vyrų koledže-tyliai nusijuokė jis.-...ant tavęs visi užpuls jeigu pasakysiu...
-Tu apie ką?-susiraukiau.-Pala, tu pasakei visiems papasakosi?
-Ne. Nors, jeigu tu nepyldysi norus...
-Kaip matai aš viską pyldau tai, kad net nedrįsk.
Mane apkabino už liemens. Aš ignoravau Kriso veiksmus. Moviausi kelnes nors buvo nelabai patogu. Kažkas už durų plovė rankas.
-Viskas! O kur mano perukas?
-Tu man į veidą jį metei.
-Tai kur?...
-Jis čia.-pasakė pažįstamas balsas už durų. Danieliaus.-nebijok čia nieko nėra išskyrus mane.
Pažiūrėjau į Krisa.-Jis žino?-įsitempęs paklausė jis.
-Taip. Tik atrodo niekam nesiruošia sakyti.-
Krisas atsistojo. Gerai nors kelnės ant manęs.-Gali išeiti?-paklausė Danielius su peruku rankose.
-Tu žinojai apie ją vakar?
-Kai mes žaidėm? Tik nuspėjau. Stop, reiškias tu irgi žinai?-nustebo Danielius.
-Senai, tu šiek tiek pavėlavai. Aš atiduosiu jai peruką.
-Ei, duok praeiti.-buvau prispausta tarp Kriso ir sienos. Man reikia susitvarkyti plaukus.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...