Pabaigos pradžia

1.4K 86 5
                                    

Veikėja Loren

-Krisai, padaryk ką nors! Alex per mano kalte tuoj nusirengs.-patraukiau jį už rankos.

Mes stovėjom parke. Nors dar tik prasidėjo vakaras, jau buvo tamsu. Nei draugai nei Kriso klasiokai nebuvo prieš, kad jį nurengs, išskyrus mane ir Alex!

-Žinau kaip išpręsti šitą problemą.-Krisas staiga nusišypsojo.-Ren, pas mane yra prašymas.

-Koks dar prašymas?! Padėk davai!

-Valgykloje aš pamiršau didelį kebabą..tikiuosi niekas jo nesuėdė.-gūžtelėjo jis pečiais. Kebabą? Kaip senai aš jo nevalgiau..

-Nu ir..khem, kas?

-Jis tavo.

-..ta prasme jis dabar guli ant tavo stalo? Vienantvei?

-Taip..aš tavo vietoje nubėgčiau pasiimti. Tavo broliu tikrai nespės nurengti per tą laiką.

-Prižadi, jog prie jo niekas neprisilies?-praryjau seiles. Jis ramiai linktelėjo duodamas man viltį.-aš greitai!

Nubėgau į valgyklą, kad žinočiau kaip aš sunkiai pasigailėsiu tuo.

***

-Alex..nu atleisk man..-stebėdama kaip nervuotas brolis sėdėdamas ant suoliuko užsidedinėja kelnias.
Filas sedėjo ant kito suoliuko siūsdamas video kitiems bei žvengdamas su kitais.-Ne viskas taip blogai.-pabandžiau nuraminti jį, o jis piktai pažvelgė į mane.

-Tu juk neblogai atrodei ant video.-pridėjo Seba. Adomas žudančiai pažiūrėo į jį.-Turiu omenyje, jog bobos bus laimyngos.

-Kokio bobos?!-nesuprato Alex. Mes pažiūrėjo vienas į kitą. Velnias.

-Nu šita..ten..-nusijuokiau.

-Video prašė merginos. Pasakyk ačiū už tai, kad ne vaikinai.-padėjo Krisas, bet Alex nuo to geriau ne tapo.
Nuleidau žvilgsnį į žemę. Tai gi mano kaltė.

-Lorenuk, prieik arčiau.-nusišypsojo brolis, aš pasukinėjau galvą. Žinau šitą šypseną. Jis taip daro kai yra per daug piktas.

-Aš tikrai norėjau padeti, bet Krisas pasakė, jog valgykloje kebabas ir aš..nu, nesvarbu, juk norėjau padėti. Svarbiausia - tai noras, ane?
Alex staiga greitai užsimetė megstinį, nušoko nuo suoliuko bei užsirovė ant manęs.-Pasitraukit!-išstūmdžiau vaikinus.

Ilgai neišilaikiau. Pavargau neprabėgsui net 3 metrų. Nukritau ant asfalto. Alex nesiruošė sustoti, jis užstojo man kelią piktai žvelgdamas.
-Kodėl tu žaidei su jais ant norų?!

-Aš..netyčia..

-Kas per pedikai mane surišo?!

-Adomas ir Seba? Jie ne pedikai..o labai artimi pagal charakterį žmonės. Tu nesuprasi jeigu nepažįsti jų.-nervingai nusijuokiau gulėdama ant asfalto.

-Kodėl kažkokios meginos prašė video su manim?!

-Paprastai..tai ilga istorija. Pasirodo, aš patiku merginoms. Viena net kažkaip pavogė mano pirmą bučinį jeigu tau įdomu.-įsižeisdama ištariau, o Alex susiraukė.

-Rimtai?..bet tu juk jį taip ilgai saugojai..

Tylėdama linktelėjau. Brolis suspaudė lūpas.

-Žinai..-pradėjo juoktis jis.-tas mulkis irgi pavogė mano pirmą bučinį.

-Danielius?!-padidėjo mano akys. Negalėjau sulaikyti juoko.-Už tai..dabar..mes kvitai..

I'm a boy?!Where stories live. Discover now