Keliavau su Kriso kompanija.
-Kur mes einam? Greitai pamokos.-susiraukiau kai jie užėjo į valgyklą.-Nepaveluosim...nors man pochui.-pavartė akis Krisas.
Priėjom prie Filo sėdinčio už stalo. Tie paspaudė rankas. Aš atsitraukiau per kilomentrą žiūrėdama į keksus vitrinoje.
-Ren, nesislėpk, pradėjo žvengti Sebastianas.
-Mes jau išeinam, aš nesiruošiu laukti tavęs.-pasasakė Krisas.
Aš atsidūsau prakeikdama vakarykštį vakarą.
-Ko jis su jumis vaikšto?.-paklausė ryžikas.
-Aš taip noriu.-atsakė Krisas.
-A-a 100 norų.. nu tu pakliuvai Ren.-paplojo man per pečius.
-Be tavęs žinau. Mes paveluosim, o pas mane fizika!-dėja niekas nekreipė dėmesio.-Jeigu taip aš išeinu.
-Kur bėgi? Neatsimeni...norai?
-Dar kartą kartoju: fizika! Aš negaliu dabar pyldyti..
-Man nuoširdžiai nusispjauti ant fizikos. Mokytojas tau nieko nesakys.
-E, iš kur ištraukei?
-Na jeigu jis nori prarasti atlyginimą tada tave tikrai nubaus. Bet aš nemanau.
-Ką tu...
-Užtenka klausinėti, tu eini su mumis. Arba tavo paslaptis bus žinoma visiems čia ęsantiems.
-Mulkis.-sumurmėjau.
Mes užėjom į kabinetą, kuriame dar neesu buvusi. Aš pasislėpiau atsisėdusi į patį galą drebėdama nuo jaudulio. Mane pastebės, aš juk iš 1 kurso... o 2 kurse visi suauge kaip Krisas. Ką Krisas nori tuo pasiekti?
Mokytojas skaitė lekciją. Danielius sedėjo su Krisu, o Sebastianas pačiame priekyje. Klasėje buvo apie 30 vaikinų. Juos visus aš atsimenu nuo futbolo lauko su kambariokais kai pas mus buvo sportas. Jie visi nedraugavo su protu kaip ir Krisas, nesiklausė mokytojo. Aš sedėjau šalia kažkokio vaikino. Jis atrodė gana simpatiškai. Šviesūs plaukai, mėlynos akys ir akiniai, kuriuos jis nešiojo kaip aksesuarą. Vaikinas susiraukdamas pažiūrėjo tiesiai į mane. Aš nusišypsojau nors jo šaltas žvilgsnis žudė mane.-Kas tu?-paklausė jis.
-Ehm...nu aš... mano vardas Ren.
-Tu juk čia nesimokai, kam atėjai?
-Pralaimėjau į norus.
-Mm, duok atspėsiu.. su Krisu?
-Būtent.
-Tai va kodėl jis degina tave žvilgsniu.-atsakė vaikinas. Aš gūžtelėjau pečiais.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...