Mielas psichas ir blogas vaikinas

1.5K 76 5
                                    

(Dėmesio jeigu jums nepatinka temos apie lgbt prašau neskaityti šios istorijos)

Veikėjas Sebastianas

-Kaip tik aš ištrūksiu, jūs labai pasigailėsit.-suspaudęs dantis ištariau.

Adomas kažko ieškojo kurprinėje.
Ką jie daro?! Kam jie mane pririšo?!

-Hm, aš pasakyčiau atvirkščiai. Pasigailėsi tik tu, jog susidėjai su mumis. Dar primušt norėjai, taip?-pakėlė antakį Lukas.

-Tu neišsivaizduoji, bet ir dabar noriu.- bandžiau ištrūkti, dėja per stipriai suriško. Turbūt ne pirmą kartą taip daro, bet aš irgi nepirmą kartą sutinku tokius psychus. Tokie idiotai galvoja, kad jie patys gudriausi, bet aš stipresnis, todėl tegu net nesistengia.

-Tu neištrūksi, idiote.-atsidūso Adomas.

-Ką tu nori padaryti? Užmušti, pasilinksminti? Pamiršai, jog mes koledže? Net aš nepadaryčiau taip kai visur lūdininkai.-nusijuokiau.

-Atsipalaiduok, aš noriu tiesiog pasityčioti.-pavertė akis jis.-tu kiekvieną dieną iš kitų juokiesi, o šiandien tai padarysiu aš iš tavęs.

-Tu išprotėjai. 2 psychai.

-Neneigiam.-nusijuokė jis.

-Eikit jūs į subinę.

-Beje apie subinę..-užtylo jis pažiūrėjas į Luka.-gerai, ne šiandien.

-Ble, ką tu nusišneki?!-nervingai užrėkiau.

-Lukai, telefonas su savim?-gudriai nusišypsojo Adomas.

Kaip kasėsi rankos ištrūkti, o poto pasmaugti juos.

-Tikiuosi tu nesiruoši vėl tai daryti?-pakėlė antakius Lukas.-praeitą kartą man šita idėja nepatiko kaip ir tam vaikinui.

-Paskutinį kartą, ok? Nusisuk..tuo labiau šitam homofobui tikrai nepatiks. O mes to ir siekiam.

Lukas sunkiai atsidūsęs išsitraukė telefoną.
Mano akys padidėjo kai nesupratau kas vyksta. Staiga Adomas pradėjo artėti. Pirmą kartą gyvenime aš bijojau kai vyriškos lūpos artės prie mano, kas buvo būtent dabar.
Ne. Aš neduosiu šitai aukai išgyventi kai ištrūksiu. Aš palaidosiu jį kartu su juo broliu kuris dabar viską filmuoja.
Suprasdamas kas vyksta įkandau jam iš visos jėgos į lūpą. Refleksai norėjo trenkti jam su kumščiais per snukį. Vat mulkis, jis žinojo, jog taip bus kadangi užrišo mane.

-Pabaiga.-laimyngai apsilaižė Adomas užlipdydamas mano burną lipnia juosta, nors jau norėjau rėkti keiksmažodžiais.

Nepasakyčiau, kad buvau šokiruotas. Kūnas tiesiog prašėsi užpulti jį bei trenkti per lūpas.

-Tu nufilmavai tikiuosi?-paklausė jis pas Luka.

-Žinoma. Matytum jo veidą.-nusijuokė Lukas.-Jis realiai homofobas..net šiek tiek gaila pasidarė.

Adomas gūžtelėjo pečiais, paemė telefoną pas brolį bei vėl priėjo prie manęs. Suspaudžiau lūpas mirdamas iš savo pykčio. Šitas debilas...pabučiavo mane, ble, fu, o aš negaliu jam smogti, net pasakyti nieko negaliu!

-Adomai, tu vienas susitvarkysi toliau?-paklausė Lukas.

-Aha. Tau reikia eiti?

-Ren skambino 5 kartus bei sms parašė:

-"Viskas su jusmi normaliai?"

-Tada bėk greičiau, nes jis pradės ieškoti. Tik nieko jam nesakyk, sugalvok kažką.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now