Alisa stebuklų koledže

1.3K 74 8
                                    

***
Kitą dieną.

Veikėjas Sebastianas

-Sebi-i!-pasigirdo gale pažįstamas balsas..negali būti.-Sebi, palauk!

-Alisa? Ką tu čia veiki?!-nustebau kai atsisukęs pamačiau mielą tamsiaplaukę. Šokiruotas stebėjau kaip ji mane apkabino. Vaikinai aplinkui pradėjo šnabždėti vienas su kitu bei švilpti. Pažvelgiau į juos piktai, jie suprasdami išsiskyrstė.

-Aš taip pasiilgau! Kaip tu čia be manęs?

-Lis, kaip tave įleido?-susiraukiau apkabinęs ją taip pat.

-Krisas sumokėjo apsaugininkui bei man leido susitikti su tavim. Pas mus yra visas vakaras, išsivaizduoji?! Aš net žinau kuom mes užsiimsim.. pas tave juk nėra daugiau pamokų?

-Ne..klausyk, tau reikia išeiti.-pasimetusiai ištariau žiūrėdamas aplinkui. Ji gali sutikti Adoma.

-Išeiti?..-piktai pažiūrėjo į mane.
Sunkiai atsidūsau tvarkydamas savo plaukus. Kodėl ji atėjo būtent..čianai?!-kas su tavim?-ji paemė man už veido žiūrėdama į akis.

-Nieko.

-Toks jausmas lyg tu kažką slėptum. Tu išdavinėji man?-nusijuokė ji.-aš juk juokauju. Vienintelis pliusas šiame koledže - čia nėra bobų, todėl pas mane nėra progos pavydėti..ane?

-Žinoma, Lis, žinoma. Einam greičiau į kambarį.

-Kambaryje pasilinksminsim poto, aš išalkau kol važiavau pas tave. Pas mus yra valgykla?

-Yra,bet..-ble, ten tikrai dabar yra Adomas.

-Bet?..

-Bet dabar ten daug žmonių, tuo labiau vaikinų su psichininėm problemom. Nori tenai?

-Oi, Sebi, man be reikalo kas ten. Zuiki, tu vistiek būsi su manim.

Mes užėjom į valgyklą. Mano žvilgsnis iš karto nukrypo į dvynius sėdinčius už stalo. Žinodamas Adoma jaučiu, kad dabar bus p*zda.

Veikėjas Adomas

-Adomi-pajudino mane Lukas. Atsitraukiau nuo pokalbio su draugais bei atsisukau į brolį.

-Ką?

-Pas tave yra ketčupas?

-Paprašyk pas bufeto pardavėją. Aš nekenčiu ketčupo, kaip tu galėjai pamiršt.-suurzgiau ir nurėjau atsisukti į draugų pusę, bet pastebėjau pažįstama blondiną su kažkokia mergina. Ji džiaugsmingai tempė jį iki bufeto.

-Shit.-sumurmėjau bei staigia atsistojau.-Lukai, aš pats atnešiu ketčupą.- greitai pribėgau prie bufeto ankščiau negu Sebastianas. Jis sustojo pamatęs mane. Mergina nesuprasdama pažvelgė į jį.-Sveikas, Seba!-vaidindamas nusišypsojau.

-Eik iš kelio kol netrenkiau.-piktai pasakė jis.

-Mano vardas Alisa, galima Lisa.-nusišypsojo ji man.

-O aš Adomas.

-Tau neaišku?! Dink.-užrėkė blondinas, aš nepastebimai parodžiau jam fuck'a.

Tuo metu prie mūsų priėjo Krisas su Danieliu. Krisas įtartinai pažiūrėjo į mane ir Sebastiana.
-Galvojau nedaeisi iki Seb'o.-nusijuokė jis Alisai.-Mūsų kambarys skirtas tik jums vakarui.

-Tai nuostabu.-laimynga Alisa pabučiavo Seba. Aš iš pykčio stebėjau juos. Sebastianas. Tik. Mano

-Užkąsit su mumis?-pasiūlė Krisas.-Adomai, tu irgi.

-Su malonumu! Sebi, užsakyk visiems maisto. Aš eisiu su visais pasisveikinti.-ištarė Alisa išeidama kartu su Danieliu bei Krisu.

Norėjau eiti prašneti Lukui, kad praleisiu laiką valgykloje su kitu 2 kursu, bet man netikėtai kažkas griebė už rankos.
-Nesakyk nieko Lisai. Adomai, nebūk idiotu.-sušnabždėjo jis suspaudęs dantis.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now