Sunki artilerija

1.5K 77 13
                                    

Veikėjas Adomas

Mark trenkė per stalą kumščiu. Pats blondinas net nepajudėjo. Tai taip nepanašu į jį. Aš staiga atsitraukiau nuo jų, kad jie netyčia neužvožtu man. Sebastianas padarė visą tai tik tam, jog pasijuokti iš Mark, tai aš supratau beveik iš karto. Nelabai nustebau, kad Sebastianas gali pabučiuoti net vaikiną tik tam, jog panervuoti kažką..aš siekiau bučinio visą savaitę, o jam teko tik supykti ant Mark!
Laimei pertrauka baigėsi bei niekas nesusižalojo išskryrūs mano savimeila. Atitraukiau Mark nuo Sebos, kad mokytojas nieko nepastebėtu bei išėjau iš kabineto net neatsisukęs į tuos idiotus. Pasirodo, Sebastianas mane išnaudojo. Pabučiavo tik iš pykčio kažkam. Taip su manim dar nei vienas homofobas nepasielgė! Aš jam tai priminsiu.
Pakeliui sutikau mieguistą Ren su pižama kuris piktai suurzgė žiūrėdamas į mane, praėjo bei užėjo į klasę. Supyko.

-Ren, atleisk.-bandžiau sustabdyti jį.

-Žinoma, tik davai dabar aš užrakinsiu tave vieną klasėje visai nakčiai.-ištarė jis trenkdamas durimis.

Suspaudžiau lūpas. Gale paskui ėjo Mark, pagreitinau žingsnius.
-Adomai, ble, užteks bėgti nuo manęs! Aš tavęs neužmušiu.-užrėkė jis griebęs man už marškinėlių.

-Man atrodo tu būtent tai ir nori padaryti.-piktai atsisukau sukryžiavęs rankas.-Aš ne bėgu nuo tavęs, o veluoju į pamoką. Kodėl turėčiau begti nuo to ką galiu pakelti bei mesti pro langą?

-Tu visada bėgi kai pamatai mane.. aš atvažiavau čianai dėl tavęs.-jis norėjo paiimti man už peties, bet aš pasitraukiau.

-Klausymas: kam?! Jeigu atkeršyti man už tą ką pdariau prieš metus, tai davai. Pas mane dar daug darbų, todėl greičiau.

-Tu nesupratai? Aš noriu tęsinio. Man reikalyngas tu.

-Alio, aš vaikinas.-ramiai atsakiau.

-Kada tave tai jaudino?

-Kaip matau tu tapai gėjum per mane.-nepaklausiau, bet patvirtinau tai.-Nu, permiegok ten su 3-4 merginom ir tavo naturalumas grįš.

-Napadėjo. Su kiekviena diena suprantu, kad tu esi geriau negu merginos.

-Ne kuom negaliu padėti.-atkirtau.-Savaites 2 atgal aš tave "mhm" galėčiau, bet dabar viskas pasikeitė.

-Tai dėl tos blondinės?!-suspaudė dantis Mark.

-Sebastianas?-pradėjau juoktis.-...Jo. Jis man patinka.

-Pas jus viskas rimta?

-E..jeigu ką tai jis šiek tiek ne gėjus..-atsidūsau.

-Jis 5 minutes atgal pabučiavo tave, kokio velnio jis ne gėjus?

-Mark, jis padarė tai iš pykčio tau. Seba gali padaryti viską kai jį supykdo. Tai net už bučinį nesiskaito.

-Tavo logika visada mane žudo. Bet aš tai taip paprastai nepaliksiu, girdi? Tavyje atsibus sąžinė ir tu baigsi begioti nuo manęs. Aš vos susitaikiau su tuo, kad man patinka vaikinas, o tu jau su kitu!

-Man laikas į pamoką.-paverčiau akis.-beje tau irgi.

-Adomi tu mulkis.

-Nenustebinai.

***

Veikėja Loren

Po pamokų griebusi purviną adialą nukeliavau į savo kambarį. Nenoriu kalbėti nei su vienu iš šitų debilų. Aš paprastai pasiklydau miške bei neprašiau manęs ieškoti, bet vistiek visada kalta esu aš. O dar sako kažką apie moterišką logiką.
Atsiradusi kambaryje mečiau adialą ant savo lovos ir nuėjau į vonią kadangi nuo valar ten jau nebuvau. Greitai priėmiau greitą dušą už vieną išplovusi peruką bei tikrus plaukus. Išdžiovinau fenu ir užsidėjau švarų peruką. Išmečiau juostelę į šiukšledėžę užsirišusi naują, tą kurį pasiėmiau iš namų. Šiaip pas mane lagamine jų 5 ant viso pikto. Užsidėjau raudoną maikę bei juodus džinsus ir nukreipiau į 11 kambarį, draugams.
Durys buvo uždarytos.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now